Wersja próbna

Pola niestandardowe

Co to są pola niestandardowe?

Sortuj według typu, klasyfikuj lub ustalaj priorytety czatów, e-maili, wiadomości i innych rozmów w oparciu o różne potrzeby wsparcia. Twórz i używaj pól niestandardowych w oprogramowaniu pomocy technicznej LiveAgent. Te niestandardowe pola mogą być używane razem z raportami i innymi procesami. Administratorzy mogą dodawać nowe lub edytować istniejące pole niestandardowe. Pola niestandardowe są naprawdę pomocne i pozwalają zaoszczędzić czas.

FAQ

Co to są pola niestandardowe?

Pola niestandardowe to pola używane do przechowywania i reprezentowania informacji kontaktowych. Pola niestandardowe zwykle zawierają pełną historię kontaktów i tagi. Są pomocne przy raportach i w określonych procesach.

Jakie są typy pól niestandardowych w LiveAgent?

W LiveAgent możesz tworzyć własne pola niestandardowe, takie jak sortowanie według typu, kategoryzowanie i priorytetyzowanie czatów, rozmów, wiadomości i e-maili. Administrator może dodawać nowe lub zmieniać istniejące pola niestandardowe.

Gdzie edytować pola niestandardowe w LiveAgent?

Możesz edytować pola niestandardowe, o ile masz uprawnienia administratora lub właściciela. Możesz to zrobić wchodząc w „Konfiguracja”, a następnie wybierając „System” zobaczysz zakładkę „Pola kontaktów”. Tutaj możesz edytować, tworzyć i usuwać pola niestandardowe w Live Agent.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.