Co to jest pomoc mobilna?
Jeśli klienci mają jakieś problemy lub pytania, mogą skontaktować się z obsługą klienta firmy za pośrednictwem różnych kanałów. Jeśli potrzebują wsparcia dla aplikacji na iOS lub Androida, mogą skorzystać z pomocy mobilnej. Rozwiązywane są najczęstsze problemy, problemy i zapytania.
Frequently asked questions
Jak definiujesz pomoc mobilną?
Pomoc mobilna to pomoc za pośrednictwem kanałów mobilnych. Jeśli klienci mają problem lub pytania dotyczące działania aplikacji lub mogą po prostu skontaktować się z obsługą klienta za pomocą urządzenia mobilnego. Wsparcie mobilne jest potrzebne, ponieważ korzystanie z urządzeń mobilnych rośnie w stosunku do korzystania z komputera stacjonarnego.
Czy Twoja firma powinna zapewniać pomoc mobilną?
Z pewnością Twoja firma powinna zapewnić wsparcie mobilne. Odbiorcy korzystają z coraz większej liczby urządzeń mobilnych, dlatego niezwykle ważne jest oferowanie pomocy poprzez aplikacje mobilne dostępne na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu rozwijasz obsługę klienta i przenosisz ją na wyższy poziom, co zwiększa satysfakcję klienta i tym samym wpływa na konwersję.
Czy LiveAgent zapewnia pomoc mobilną?
LiveAgent oferuje aplikację na Androida, która umożliwia pozostawanie w kontakcie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę poza biurem. Dzięki temu masz możliwość kontaktu z klientami w dowolnym miejscu i oferowania im stałego wsparcia.