Co to jest pomoc mobilna?
Jeśli klienci mają jakieś problemy lub pytania, mogą skontaktować się z obsługą klienta firmy za pośrednictwem różnych kanałów. Jeśli potrzebują wsparcia dla aplikacji na iOS lub Androida, mogą skorzystać z pomocy mobilnej. Rozwiązywane są najczęstsze problemy, problemy i zapytania.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz pomoc mobilną?
Pomoc mobilna to pomoc za pośrednictwem kanałów mobilnych. Jeśli klienci mają problem lub pytania dotyczące działania aplikacji lub mogą po prostu skontaktować się z obsługą klienta za pomocą urządzenia mobilnego. Wsparcie mobilne jest potrzebne, ponieważ korzystanie z urządzeń mobilnych rośnie w stosunku do korzystania z komputera stacjonarnego.
Czy Twoja firma powinna zapewniać pomoc mobilną?
Z pewnością Twoja firma powinna zapewnić wsparcie mobilne. Odbiorcy korzystają z coraz większej liczby urządzeń mobilnych, dlatego niezwykle ważne jest oferowanie pomocy poprzez aplikacje mobilne dostępne na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu rozwijasz obsługę klienta i przenosisz ją na wyższy poziom, co zwiększa satysfakcję klienta i tym samym wpływa na konwersję.
Czy LiveAgent zapewnia pomoc mobilną?
LiveAgent oferuje aplikację na Androida, która umożliwia pozostawanie w kontakcie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę poza biurem. Dzięki temu masz możliwość kontaktu z klientami w dowolnym miejscu i oferowania im stałego wsparcia.
Expert’s note
Wsparcie mobilne jest kluczowe dla zadowolenia klientów w erze urządzeń mobilnych. Zapewnienie aplikacji mobilnych to podstawa obsługi klienta.
Zarządzanie obsługą klienta to kluczowy element biznesu, który przyczynia się do zwiększenia lojalności klientów i zysków firmy. Skuteczne zarządzanie wymaga szybkiej reakcji, konsekwentnego tonu komunikacji i troski o klienta. LiveAgent oferuje narzędzia obsługi klienta, które mogą być wypróbowane podczas tworzenia konta. Możliwe opcje to czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularz kontaktowy, opinie, Twitter, Gmail, Facebook, Viber, Whatsapp i Slack.
VIVE – kontakty z działem pomocy
VIVE oferuje różne kanały kontaktu i wsparcia klienta, takie jak e-mail, czat na żywo i wsparcie w mediach społecznościowych. Brak obsługi telefonicznej. Można skontaktować się z nimi poprzez adres e-mail vive_care@vive.com. Vive tworzy wysokiej jakości produkty do wirtualnej rzeczywistości.