Co to jest pomoc mobilna?
Jeśli klienci mają jakieś problemy lub pytania, mogą skontaktować się z obsługą klienta firmy za pośrednictwem różnych kanałów. Jeśli potrzebują wsparcia dla aplikacji na iOS lub Androida, mogą skorzystać z pomocy mobilnej. Rozwiązywane są najczęstsze problemy, problemy i zapytania.
Frequently asked questions
Jak definiujesz pomoc mobilną?
Pomoc mobilna to pomoc za pośrednictwem kanałów mobilnych. Jeśli klienci mają problem lub pytania dotyczące działania aplikacji lub mogą po prostu skontaktować się z obsługą klienta za pomocą urządzenia mobilnego. Wsparcie mobilne jest potrzebne, ponieważ korzystanie z urządzeń mobilnych rośnie w stosunku do korzystania z komputera stacjonarnego.
Czy Twoja firma powinna zapewniać pomoc mobilną?
Z pewnością Twoja firma powinna zapewnić wsparcie mobilne. Odbiorcy korzystają z coraz większej liczby urządzeń mobilnych, dlatego niezwykle ważne jest oferowanie pomocy poprzez aplikacje mobilne dostępne na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu rozwijasz obsługę klienta i przenosisz ją na wyższy poziom, co zwiększa satysfakcję klienta i tym samym wpływa na konwersję.
Czy LiveAgent zapewnia pomoc mobilną?
LiveAgent oferuje aplikację na Androida, która umożliwia pozostawanie w kontakcie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę poza biurem. Dzięki temu masz możliwość kontaktu z klientami w dowolnym miejscu i oferowania im stałego wsparcia.
Uwaga eksperta
<p>Wsparcie mobilne jest kluczowe dla zadowolenia klientów w erze urządzeń mobilnych. Zapewnienie aplikacji mobilnych to podstawa obsługi klienta.</p>

Makra w LiveAgent to gotowe odpowiedzi dla zespołu wsparcia, pomagające zaoszczędzić czas i uzyskać spójność odpowiedzi na powtarzające się pytania klientów. LiveAgent oferuje także inne funkcje takie jak czat w czasie rzeczywistym, zarządzanie kontaktami i obsługę techniczną. Przełącz się na LiveAgent i zyskaj wysokiej jakości wsparcie techniczne.
Aplikacja do czatowania online
Aplikacje do czatowania online umożliwiają rozmowy, udostępnianie plików i czat wideo. LiveAgent oferuje taką aplikację, co daje przewagę konkurencyjną.
Konsultant ds. obsługi klienta
Obsługa klienta przez konsultantów to narzędzie do komunikacji, reklamacji i zamówień. Wymaga umiejętności komunikacyjnych i sprzedażowych.