Pomoc mobilna

Co to jest pomoc mobilna?

Jeśli klienci mają jakieś problemy lub pytania, mogą skontaktować się z obsługą klienta firmy za pośrednictwem różnych kanałów. Jeśli potrzebują wsparcia dla aplikacji na iOS lub Androida, mogą skorzystać z pomocy mobilnej. Rozwiązywane są najczęstsze problemy, problemy i zapytania.

metryka

Frequently asked questions

Jak definiujesz pomoc mobilną?

Pomoc mobilna to pomoc za pośrednictwem kanałów mobilnych. Jeśli klienci mają problem lub pytania dotyczące działania aplikacji lub mogą po prostu skontaktować się z obsługą klienta za pomocą urządzenia mobilnego. Wsparcie mobilne jest potrzebne, ponieważ korzystanie z urządzeń mobilnych rośnie w stosunku do korzystania z komputera stacjonarnego.

 

Czy Twoja firma powinna zapewniać pomoc mobilną?

Z pewnością Twoja firma powinna zapewnić wsparcie mobilne. Odbiorcy korzystają z coraz większej liczby urządzeń mobilnych, dlatego niezwykle ważne jest oferowanie pomocy poprzez aplikacje mobilne dostępne na urządzeniach mobilnych. Dzięki temu rozwijasz obsługę klienta i przenosisz ją na wyższy poziom, co zwiększa satysfakcję klienta i tym samym wpływa na konwersję.

 

Czy LiveAgent zapewnia pomoc mobilną?

LiveAgent oferuje aplikację na Androida, która umożliwia pozostawanie w kontakcie z osobami odwiedzającymi Twoją witrynę poza biurem. Dzięki temu masz możliwość kontaktu z klientami w dowolnym miejscu i oferowania im stałego wsparcia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.