Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Portal klienta

Co to jest portal klienta?

Obniż koszty obsługi klienta, buduj społeczność z klientami, zbieraj opinie i pomysły klientów. Portal klienta przynosi firmie wiele korzyści.

Portal klienta przechowuje wszystkie opinie, każdy post na forum lub artykuły z bazy wiedzy. Klienci otrzymują szybsze rozwiązania swoich problemów, mogą też pomagać sobie nawzajem i współdziałać. Obsługa klienta może być świadczona nawet wtedy, gdy agenci są w trybie offline.

Dowiedz się więcej o tworzeniu własnego portalu klienta w LiveAgent. Będziesz mógł w pełni dostosować wygląd i styl swojego portalu klienta.

Portal klienta

FAQ

Co to jest portal klienta?

Portal klienta to sposób na całodobową obsługę klienta. Tutaj są przechowywane wszystkie Twoje recenzje, posty, posty na forum i artykuły z bazy wiedzy. Tam klienci mogą szybciej rozwiązywać swoje problemy, a także pomagać sobie nawzajem. W ten sposób obsługa klienta jest zapewniona nawet wtedy, gdy agenci nie pracują.

Czy możesz stworzyć portal klienta w LiveAgent?

W LiveAgent możesz stworzyć portal klienta. Jest wbudowany w system LiveAgent i łatwy w użyciu. Aby rozpocząć tworzenie, kliknij „Baza wiedzy” i zacznij tworzyć. Musisz wybrać kategorię, artykuł, forum itp. Po utworzeniu treści możesz dodać widżet wyszukiwania i przyciski opinii, aby klienci mogli znaleźć pomoc.

Jakie funkcje powinien mieć portal klienta?

Portal klienta powinien dawać możliwość zadawania pytań, przeglądania artykułów, odpowiadania na komentarze innych użytkowników i dostępu do często zadawanych pytań. Powinna również istnieć możliwość składania zamówień i zarządzania nimi. Dobrze, aby klient miał dostęp do wszystkich rzeczy związanych z procesem zakupowym, które mogą go zainteresować. Dzięki temu klient ma całodobowy dostęp do serwisu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.