Wersja próbna

Portal klienta

Co to jest portal klienta?

Obniż koszty obsługi klienta, buduj społeczność z klientami, zbieraj opinie i pomysły klientów. Portal klienta przynosi firmie wiele korzyści.

Portal klienta przechowuje wszystkie opinie, każdy post na forum lub artykuły z bazy wiedzy. Klienci otrzymują szybsze rozwiązania swoich problemów, mogą też pomagać sobie nawzajem i współdziałać. Obsługa klienta może być świadczona nawet wtedy, gdy agenci są w trybie offline.

Dowiedz się więcej o tworzeniu własnego portalu klienta w LiveAgent. Będziesz mógł w pełni dostosować wygląd i styl swojego portalu klienta.

Portal klienta

FAQ

Co to jest portal klienta?

Portal klienta to sposób na całodobową obsługę klienta. Tutaj są przechowywane wszystkie Twoje recenzje, posty, posty na forum i artykuły z bazy wiedzy. Tam klienci mogą szybciej rozwiązywać swoje problemy, a także pomagać sobie nawzajem. W ten sposób obsługa klienta jest zapewniona nawet wtedy, gdy agenci nie pracują.

Czy możesz stworzyć portal klienta w LiveAgent?

W LiveAgent możesz stworzyć portal klienta. Jest wbudowany w system LiveAgent i łatwy w użyciu. Aby rozpocząć tworzenie, kliknij „Baza wiedzy” i zacznij tworzyć. Musisz wybrać kategorię, artykuł, forum itp. Po utworzeniu treści możesz dodać widżet wyszukiwania i przyciski opinii, aby klienci mogli znaleźć pomoc.

Jakie funkcje powinien mieć portal klienta?

Portal klienta powinien dawać możliwość zadawania pytań, przeglądania artykułów, odpowiadania na komentarze innych użytkowników i dostępu do często zadawanych pytań. Powinna również istnieć możliwość składania zamówień i zarządzania nimi. Dobrze, aby klient miał dostęp do wszystkich rzeczy związanych z procesem zakupowym, które mogą go zainteresować. Dzięki temu klient ma całodobowy dostęp do serwisu.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.