Co to jest portal wsparcia?
Portal obsługi klienta przechowuje artykuły z bazy wiedzy, posty na forum i opinie od klientów. Wspiera Twoich klientów nawet wtedy, gdy Twoi agenci nie są online. Wygląd i styl można w pełni dostosować do Twojej firmy.
Dowiedz się więcej o portalu pomocy w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Co oznacza portal wsparcia?
Portal pomocy technicznej to samoobsługowe narzędzie obsługi klienta online. Klienci mogą z niego korzystać, aby szybko uzyskać pomoc. Portale pomocy technicznej umożliwiają klientom łatwe i automatyczne wyszukiwanie informacji.
Potrzebujesz portalu wsparcia w swojej firmie?
Jeśli zależy Ci na najwyższej jakości obsłudze klienta w swojej firmie, powinieneś zapewnić swoim klientom dostęp do portalu wsparcia. Możliwość znalezienia pomocy bez konieczności kontaktu z pomocą techniczną jest niezwykle ważna i doceniana przez klientów.
Czy LiveAgent umożliwia stworzenie portalu wsparcia?
LiveAgent umożliwia utworzenie jednego portalu pomocy technicznej. Jeśli chcesz utworzyć więcej niż jeden, możesz utworzyć kolejny, klikając przycisk „utwórz portal klienta”. Dodatkowa baza wiedzy kosztuje 19 USD / miesiąc.
Firmy to zbiory kontaktów Twoich klientów, oferujące narzędzia do obsługi klienta, szablony, webinary i blog z informacjami na temat branży. LiveAgent pomaga w organizowaniu pracy poprzez zarządzanie kontaktami i obsługę klienta. Dostępne w różnych rozmiarach, oferuje także możliwość wypróbowania za darmo.
Agent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent gwarantuje zadowolenie klientów i oferuje kompleksowe wsparcie.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Tekst zawiera wskazówki dotyczące poprawy obsługi klienta w firmie. Wskazano na potrzebę korzystania z ankiet i recenzji, automatyzację e-maili po sprzedaży oraz wykorzystanie narzędzi do obsługi zgłoszeń. Omówiono różne wskaźniki, takie jak czas odpowiedzi czy liczba zgłoszeń, które mogą być przydatne dla menedżerów zajmujących się obsługą klienta. Tekst sugeruje również wykorzystanie czatu na żywo w celu poprawy konwersji i lojalności klientów.