Portal wsparcia

Co to jest portal wsparcia?

Portal obsługi klienta przechowuje artykuły z bazy wiedzy, posty na forum i opinie od klientów. Wspiera Twoich klientów nawet wtedy, gdy Twoi agenci nie są online. Wygląd i styl można w pełni dostosować do Twojej firmy.

Dowiedz się więcej o portalu pomocy w LiveAgent.

Frequently asked questions

Co oznacza portal wsparcia?

Portal pomocy technicznej to samoobsługowe narzędzie obsługi klienta online. Klienci mogą z niego korzystać, aby szybko uzyskać pomoc. Portale pomocy technicznej umożliwiają klientom łatwe i automatyczne wyszukiwanie informacji.

 

Potrzebujesz portalu wsparcia w swojej firmie?

Jeśli zależy Ci na najwyższej jakości obsłudze klienta w swojej firmie, powinieneś zapewnić swoim klientom dostęp do portalu wsparcia. Możliwość znalezienia pomocy bez konieczności kontaktu z pomocą techniczną jest niezwykle ważna i doceniana przez klientów.

 

Czy LiveAgent umożliwia stworzenie portalu wsparcia?

LiveAgent umożliwia utworzenie jednego portalu pomocy technicznej. Jeśli chcesz utworzyć więcej niż jeden, możesz utworzyć kolejny, klikając przycisk „utwórz portal klienta”. Dodatkowa baza wiedzy kosztuje 19 USD / miesiąc.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.