Co to jest powiadomienie e-mail?
Powiadomienia wysyłane do klientów, a także do agentów obsługujących dane zgłoszenie, po pojawieniu się aktualizacji na ich zgłoszeniu, nazywane są powiadomieniami e-mail.
W przypadku agentów działają jako przypomnienie o wygenerowanym przez nich zgłoszeniu, ale należy je rozwiązać. To pomaga im lepiej pracować.
Dla klientów działa jako odpowiedź na zgłoszenie wygenerowane przez ich zapytanie. Będą aktualizowane za każdym razem, gdy na ich zgłoszeniu będzie jakakolwiek praca. Ponadto zostaną powiadomieni, gdy ich problem zostanie rozwiązany, aby sprawdzić postęp.
Frequently Asked Questions
Co to jest powiadomienie e-mail?
Powiadomienia e-mail to rodzaj wiadomości e-mail wysyłanych w odpowiedzi na określone działania lub zdarzenia użytkownika. Przykłady obejmują powitalne wiadomości e-mail, przypomnienia o wydarzeniach, alerty dotyczące bezpieczeństwa i aktywności oraz resetowanie hasła. Dzięki nim mamy szansę na szybką odpowiedź i otrzymanie natychmiastowego powiadomienia m.in. w przypadku problemów technicznych.
Czy w LiveAgent można ustawić powiadomienia e-mail?
W LiveAgent możesz oczywiście skonfigurować powiadomienia e-mail. Służą one przede wszystkim do wysyłania wiadomości e-mail do agentów, którzy są w trybie offline. Mogą otrzymać informację, że został im przypisane zgłoszenie lub że klient odpowiedział w przydzielonym zgłoszeniu. Można również wysłać informację o nowo utworzonym zgłoszeniu w dziale, którego członkiem jest agent.
Jakie są rodzaje powiadomień e-mail w LiveAgent?
Każdy agent może ustawić własne preferowane powiadomienia e-mail w swoim profilu agenta, w zależności od tego, jakie informacje chce otrzymywać. Mogą otrzymać powiadomienie, że został przypisany do konkretnego klienta, w systemie pojawił się nowe zgłoszenie lub że klient dołączony do danego zgłoszenia napisał wiadomość.
Tematy artykułów obejmują obsługę klienta, rozwój umiejętności miękkich i zarządzanie reklamacjami. LiveAgent oferuje narzędzia do obsługi klienta, w tym czat na żywo i obsługę e-mailową. Integracje, wsparcie techniczne i program lojalnościowy są również dostępne. Preferowane jest rozwiązanie obsługi klienta przez człowieka, a firma skupia się na zaspokajaniu potrzeb millenialsów i młodych dorosłych poprzez blog, szablony i webinar.
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta online, zapewniające wiele funkcji i zwiększające efektywność i satysfakcję klientów. Oferuje różnorodne możliwości integracji i wsparcia, a także umożliwia personalizację e-maili. Dodatkowo, umożliwia kontakt z klientami poprzez formularze kontaktowe na stronie internetowej.