Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Powiadomienie e-mail

Co to jest powiadomienie e-mail?

Powiadomienia wysyłane do klientów, a także do agentów obsługujących dane zgłoszenie, po pojawieniu się aktualizacji na ich zgłoszeniu, nazywane są powiadomieniami e-mail.

W przypadku agentów działają jako przypomnienie o wygenerowanym przez nich zgłoszeniu, ale należy je rozwiązać. To pomaga im lepiej pracować.

Dla klientów działa jako odpowiedź na zgłoszenie wygenerowane przez ich zapytanie. Będą aktualizowane za każdym razem, gdy na ich zgłoszeniu będzie jakakolwiek praca. Ponadto zostaną powiadomieni, gdy ich problem zostanie rozwiązany, aby sprawdzić postęp.

FAQ

Co to jest powiadomienie e-mail?

Powiadomienia e-mail to rodzaj wiadomości e-mail wysyłanych w odpowiedzi na określone działania lub zdarzenia użytkownika. Przykłady obejmują powitalne wiadomości e-mail, przypomnienia o wydarzeniach, alerty dotyczące bezpieczeństwa i aktywności oraz resetowanie hasła. Dzięki nim mamy szansę na szybką odpowiedź i otrzymanie natychmiastowego powiadomienia m.in. w przypadku problemów technicznych.

Czy w LiveAgent można ustawić powiadomienia e-mail?

W LiveAgent możesz oczywiście skonfigurować powiadomienia e-mail. Służą one przede wszystkim do wysyłania wiadomości e-mail do agentów, którzy są w trybie offline. Mogą otrzymać informację, że został im przypisane zgłoszenie lub że klient odpowiedział w przydzielonym zgłoszeniu. Można również wysłać informację o nowo utworzonym zgłoszeniu w dziale, którego członkiem jest agent.

Jakie są rodzaje powiadomień e-mail w LiveAgent?

Każdy agent może ustawić własne preferowane powiadomienia e-mail w swoim profilu agenta, w zależności od tego, jakie informacje chce otrzymywać. Mogą otrzymać powiadomienie, że został przypisany do konkretnego klienta, w systemie pojawił się nowe zgłoszenie lub że klient dołączony do danego zgłoszenia napisał wiadomość.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.