Wersja próbna

Priorytet

Co to jest priorytet?

Priorytet to parametr, który można przypisać do każdego zgłoszenia. Wskazuje, jak ważne jest rozwiązanie zgłoszenia. Priorytet mówi Ci, czy musisz zająć się zgłoszeniem natychmiast, czy może poczekać.

Istnieją cztery stopnie priorytetu: Niski, Średni, Wysoki i Pilny. Zgłoszenia o niskim priorytecie są najmniej ważne i nie trzeba ich w tej chwili rozwiązywać, a pilne należy załatwić jak najszybciej.

FAQ

Jaki jest priorytet?

Priorytet to parametr, który wskazuje, jak ważne jest rozwiązanie danego żądania. Ten parametr można przypisać do każdego zgłoszenia. Informuje agentów, czy powinni natychmiast zająć się żądaniem/zgłoszeniem, czy może poczekać.

Czy powinieneś używać priorytetów w obsłudze klienta?

Priorytety zdecydowanie ułatwiają pracę w obsłudze klienta. Pomaga ustalić priorytety pracy, a także wskazuje najważniejsze wątki.

 

Czy LiveAgent umożliwia korzystanie z priorytetów?

LiveAgent umożliwia korzystanie z czterech poziomów priorytetów: Niski, Średni, Wysoki i Pilny. Niski oznacza, że zgłoszenie jest najmniej ważne i może chwilę potrwać, podczas gdy pilne należy natychmiast rozwiązać.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.