Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przypisane zgłoszenie

Co to jest przypisane zgłoszenie?

Zgłoszenie to komunikacja między agentem a klientami. Zgłoszenia są tworzone bez prawa własności. Konieczne jest przypisanie zgłoszeń do odpowiedniego przedstawiciela klienta lub działu i ręczna zmiana właściciela. Dowiedz się, kto jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i zapytań, i unikaj wszelkich problemów.

W LiveAgent możesz ustawić automatyczne przypisywanie zgłoszeń przedstawicielowi klienta po udzieleniu odpowiedzi. Dostosuj własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji i uruchom je automatycznie.

Przypisane zgłoszenie
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co oznacza przypisanie zgłoszenia?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zgłoszenie jest głównym narzędziem komunikacji między agentem a klientami. Przypisanie zgłoszenia oznacza, że zgłoszenie musi być przypisane do odpowiedniego agenta lub działu, aby móc na nim działać. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak możesz przypisać zgłoszenia za pomocą LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “W LiveAgent możesz przypisać zgłoszenia do odpowiedniego agenta. Może się to również zdarzyć automatycznie, gdy agent odpowie klientowi. Można również zmienić właściciela danego powiadomienia.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Czy przypisywanie zgłoszeń jest automatyczne?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “LiveAgent ma opcję automatycznego przypisywania zgłoszeń. Dzieje się tak, gdy dany agent odpowiada klientowi. Możesz także dostosować własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji.” } }] }

FAQ

Co oznacza przypisanie zgłoszenia?

Zgłoszenie jest głównym narzędziem komunikacji między agentem a klientami. Przypisanie zgłoszenia oznacza, że musi być on przypisany do odpowiedniego agenta lub działu, aby móc na nim działać.

Jak możesz przypisywać zgłoszenia za pomocą LiveAgent?

W LiveAgent możesz przypisać zgłoszenie do odpowiedniego agenta. Może się to również zdarzyć automatycznie, gdy agent odpowie klientowi. Można również zmienić właściciela danego powiadomienia.

Czy przypisywanie zgłoszeń jest automatyczne?

LiveAgent ma opcję automatycznego przypisywania zgłoszeń. Dzieje się tak, gdy dany agent odpowiada klientowi. Możesz także dostosować własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.