Co to jest przypisane zgłoszenie?
Zgłoszenie to komunikacja między agentem a klientami. Zgłoszenia są tworzone bez prawa własności. Konieczne jest przypisanie zgłoszeń do odpowiedniego przedstawiciela klienta lub działu i ręczna zmiana właściciela. Dowiedz się, kto jest odpowiedzialny za rozwiązywanie problemów i zapytań, i unikaj wszelkich problemów.
W LiveAgent możesz ustawić automatyczne przypisywanie zgłoszeń przedstawicielowi klienta po udzieleniu odpowiedzi. Dostosuj własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji i uruchom je automatycznie.

FAQ
Co oznacza przypisanie zgłoszenia?
Zgłoszenie jest głównym narzędziem komunikacji między agentem a klientami. Przypisanie zgłoszenia oznacza, że musi być on przypisany do odpowiedniego agenta lub działu, aby móc na nim działać.
Jak możesz przypisywać zgłoszenia za pomocą LiveAgent?
W LiveAgent możesz przypisać zgłoszenie do odpowiedniego agenta. Może się to również zdarzyć automatycznie, gdy agent odpowie klientowi. Można również zmienić właściciela danego powiadomienia.
Czy przypisywanie zgłoszeń jest automatyczne?
LiveAgent ma opcję automatycznego przypisywania zgłoszeń. Dzieje się tak, gdy dany agent odpowiada klientowi. Możesz także dostosować własne kryteria, reguły i warunki w konfiguracji.
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Rola obsługi klienta w doświadczeniu klienta (+Wskazówki)
- Uchylenie zgłoszenia (wyjaśnienie)
- Ankieta obsługi klienta (wyjaśnienie)
- Z łatwością zarządzaj obowiązkami związanymi ze zgłoszeniami | LiveAgent
- Wsparcie przez czat [wyjaśnienie]
- Nieprzypisane zgłoszenie [Wyjaśnienie]
- Ujednolicone rozmowy [wyjaśnienie]