Raporty

Czym są raporty?

Raporty, zwane też Analytics, zapewniają ogólny wgląd w to, co i w jakiej ilości dzieje się na Twoim koncie. LiveAgent oferuje rozbudowane raportowanie, w tym przegląd analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport tagów, raport czasu lub dziennik audytu, wszystkie można eksportować do plików CSV.

Dowiedz się więcej o Raportach LiveAgent.

Przegląd analiz LiveAgent

Frequently asked questions

Jak definiujesz raporty?

Raporty to zbiory danych, które dają ogólny wgląd w to, co dzieje się na Twoim koncie systemowym oprogramowania obsługi klienta. Pozwala ocenić, czy usługa jest na odpowiednim poziomie lub czy istnieje potrzeba usprawnień.

 

Jak generować raporty w LiveAgent?

LiveAgent oferuje obszerne raporty, które można przeglądać w sekcji Raporty. Jeśli potrzebujesz wygenerować dokument, możesz go pobrać z rozszerzeniem CSV.

 

Jakie rodzaje raportów dostarcza LiveAgent?

LiveAgent oferuje kompleksowe raporty, w tym przeglądy analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport wydajności według tagu, raport wydajności do czasu, raport wydajności według kanału i dziennik audytu, z podziałem na różne okresy (od jednego użytkownika do pełnego roku).

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.