Czym są raporty?
Raporty, zwane też Analytics, zapewniają ogólny wgląd w to, co i w jakiej ilości dzieje się na Twoim koncie. LiveAgent oferuje rozbudowane raportowanie, w tym przegląd analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport tagów, raport czasu lub dziennik audytu, wszystkie można eksportować do plików CSV.
Dowiedz się więcej o Raportach LiveAgent.
Frequently asked questions
Jak definiujesz raporty?
Raporty to zbiory danych, które dają ogólny wgląd w to, co dzieje się na Twoim koncie systemowym oprogramowania obsługi klienta. Pozwala ocenić, czy usługa jest na odpowiednim poziomie lub czy istnieje potrzeba usprawnień.
Jak generować raporty w LiveAgent?
LiveAgent oferuje obszerne raporty, które można przeglądać w sekcji Raporty. Jeśli potrzebujesz wygenerować dokument, możesz go pobrać z rozszerzeniem CSV.
Jakie rodzaje raportów dostarcza LiveAgent?
LiveAgent oferuje kompleksowe raporty, w tym przeglądy analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport wydajności według tagu, raport wydajności do czasu, raport wydajności według kanału i dziennik audytu, z podziałem na różne okresy (od jednego użytkownika do pełnego roku).
- Raport agenta | LiveAgent
- Analityka Centrum pomocy (wyjaśnienie)
- Metryka (wyjaśnienie)
- Raport wydajności – funkcja analizy i raportowania danych | LiveAgent
- Oprogramowanie dokumentacji pomocniczej - LiveAgent
- Omówienie Analytics _ kompletny przewodnik | LiveAgent
- Dziennik aktywności [wyjaśnienie]
- Branże - LiveAgent