Wersja próbna

Raporty

Czym są raporty?

Raporty, zwane też Analytics, zapewniają ogólny wgląd w to, co i w jakiej ilości dzieje się na Twoim koncie. LiveAgent oferuje rozbudowane raportowanie, w tym przegląd analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport tagów, raport czasu lub dziennik audytu, wszystkie można eksportować do plików CSV.

Dowiedz się więcej o Raportach LiveAgent.

Przegląd analiz LiveAgent

Frequently asked questions

Jak definiujesz raporty?

Raporty to zbiory danych, które dają ogólny wgląd w to, co dzieje się na Twoim koncie systemowym oprogramowania obsługi klienta. Pozwala ocenić, czy usługa jest na odpowiednim poziomie lub czy istnieje potrzeba usprawnień.

 

Jak generować raporty w LiveAgent?

LiveAgent oferuje obszerne raporty, które można przeglądać w sekcji Raporty. Jeśli potrzebujesz wygenerować dokument, możesz go pobrać z rozszerzeniem CSV.

 

Jakie rodzaje raportów dostarcza LiveAgent?

LiveAgent oferuje kompleksowe raporty, w tym przeglądy analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport wydajności według tagu, raport wydajności do czasu, raport wydajności według kanału i dziennik audytu, z podziałem na różne okresy (od jednego użytkownika do pełnego roku).

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.