Czym są raporty?
Raporty, zwane też Analytics, zapewniają ogólny wgląd w to, co i w jakiej ilości dzieje się na Twoim koncie. LiveAgent oferuje rozbudowane raportowanie, w tym przegląd analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport tagów, raport czasu lub dziennik audytu, wszystkie można eksportować do plików CSV.
Dowiedz się więcej o Raportach LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz raporty?
Raporty to zbiory danych, które dają ogólny wgląd w to, co dzieje się na Twoim koncie systemowym oprogramowania obsługi klienta. Pozwala ocenić, czy usługa jest na odpowiednim poziomie lub czy istnieje potrzeba usprawnień.
Jak generować raporty w LiveAgent?
LiveAgent oferuje obszerne raporty, które można przeglądać w sekcji Raporty. Jeśli potrzebujesz wygenerować dokument, możesz go pobrać z rozszerzeniem CSV.
Jakie rodzaje raportów dostarcza LiveAgent?
LiveAgent oferuje kompleksowe raporty, w tym przeglądy analiz, raport wydajności, raport agenta, raport działu, raport wydajności według tagu, raport wydajności do czasu, raport wydajności według kanału i dziennik audytu, z podziałem na różne okresy (od jednego użytkownika do pełnego roku).
Uwaga eksperta
Raporty to kluczowe narzędzie dla każdej firmy, które pozwalają na monitorowanie wydajności i jakości obsługi klienta, a LiveAgent oferuje wiele różnych rodzajów raportów.

Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych
Narzędzie LiveAgent to doskonałe centrum obsługi klienta, zwiększające efektywność i satysfakcję klientów poprzez różne kanały kontaktu, w tym WhatsApp.