Czym są rozszerzenia?
Narzędzia, które pomagają w ulepszaniu funkcji Twojego help desku to rozszerzenia, czyli wtyczki w LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Czym są rozszerzenia?
Rozszerzenia to małe programy wspierające działania działu pomocy. Umożliwiają użytkownikom dostosowanie funkcjonalności i zachowania programu do indywidualnych potrzeb użytkownika. Oparte są na HTML, JavaScript i CSS. Rozszerzenie powinno służyć tylko jednemu wąsko zdefiniowanemu celowi.
Jak korzystać z rozszerzeń?
Aby korzystać z rozszerzenia, należy je odpowiednio zainstalować i zarządzać nim. Czasami potrzebujesz pewnych uprawnień lub danych podczas dodawania ich do programu. Rozszerzenia pozwalają na dodatkowe działania, których sam program nie może zapewnić.
Czy LiveAgent oferuje rozszerzenia?
LiveAgent oferuje różne rozszerzenia. W zależności od potrzeb możesz dokupić poszczególne elementy za dodatkową opłatą. Dodając je do standardowego modelu oprogramowania wsparcia, możesz uzyskać więcej opcji i funkcji dla swojego zespołu obsługi klienta i klientów.
Uwaga eksperta
Rozszerzenia to wtyczki wspierające działania help desku. Umożliwiają dostosowanie programu do indywidualnych potrzeb. Powinny służyć jednemu celowi.
