Co to jest samoobsługa?
Każdy ma własne sposoby na znalezienie rozwiązań problemów, z którymi się boryka. Niektórzy postępują zgodnie z normą, inni podążają za innymi i oczywiście są tacy, którzy podążają za tym, co jest dla nich łatwe. Samoobsługa ma miejsce wtedy, gdy próbujesz znaleźć rozwiązania problemów samodzielnie, zamiast kontaktować się z obsługą klienta.
To bardzo bezproblemowy sposób znajdowania rozwiązań problemów. Nie wymaga dłuższego oczekiwania na telefon, wysyłania e-maili i oczekiwania na odpowiedź.
Frequently Asked Questions
Jak definiujesz samoobsługę?
Samoobsługa polega na tym, że próbujesz samodzielnie znaleźć rozwiązania problemów bez kontaktowania się z obsługą klienta. Klient może to zrobić, czytając FAQ, konsultując się z bazą wiedzy lub korzystając z dostępnych artykułów i przewodników.
Jakie są korzyści z samoobsługi klienta?
Klient nie musi czekać na reakcję obsługi klienta, co oszczędza czas. Dzięki temu klient lepiej poznaje produkt i markę, a także może zwiększyć poziom własnej satysfakcji. Jeśli skorzysta z wysokiej jakości treści oferowanych przez firmę, z pewnością wzrośnie również wartość organizacji w jego oczach.
Czy LiveAgent oferuje samoobsługę?
LiveAgent oferuje samoobsługę. Możesz stworzyć bazę wiedzy, która będzie zawierała wszystkie zagadnienia, których potrzebują klienci, dzięki czemu sprawnie rozwiążą swój problem.
Uwaga eksperta
Samoobsługa to skuteczny sposób na samodzielne rozwiązywanie problemów bez konieczności kontaktu z obsługą klienta.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.