Co to jest samoobsługa?
Każdy ma własne sposoby na znalezienie rozwiązań problemów, z którymi się boryka. Niektórzy postępują zgodnie z normą, inni podążają za innymi i oczywiście są tacy, którzy podążają za tym, co jest dla nich łatwe. Samoobsługa ma miejsce wtedy, gdy próbujesz znaleźć rozwiązania problemów samodzielnie, zamiast kontaktować się z obsługą klienta.
To bardzo bezproblemowy sposób znajdowania rozwiązań problemów. Nie wymaga dłuższego oczekiwania na telefon, wysyłania e-maili i oczekiwania na odpowiedź.
Frequently asked questions
Jak definiujesz samoobsługę?
Samoobsługa polega na tym, że próbujesz samodzielnie znaleźć rozwiązania problemów bez kontaktowania się z obsługą klienta. Klient może to zrobić, czytając FAQ, konsultując się z bazą wiedzy lub korzystając z dostępnych artykułów i przewodników.
Jakie są korzyści z samoobsługi klienta?
Klient nie musi czekać na reakcję obsługi klienta, co oszczędza czas. Dzięki temu klient lepiej poznaje produkt i markę, a także może zwiększyć poziom własnej satysfakcji. Jeśli skorzysta z wysokiej jakości treści oferowanych przez firmę, z pewnością wzrośnie również wartość organizacji w jego oczach.
Czy LiveAgent oferuje samoobsługę?
LiveAgent oferuje samoobsługę. Możesz stworzyć bazę wiedzy, która będzie zawierała wszystkie zagadnienia, których potrzebują klienci, dzięki czemu sprawnie rozwiążą swój problem.
- Umiejętności obsługi klienta (checklista)
- 20 najważniejszych wskaźników klientów do zmierzenia (aktualizacja)
- Oprogramowanie FAQ - LiveAgent
- Co to jest funkcja historii czatu? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Oprogramowanie dokumentacji pomocniczej - LiveAgent
- 10 ważnych obowiązków i obowiązków obsługi klienta Service
- Co to jest system zgłoszeń? [+Checklista]