Co to jest SLA?
SLA to akronim od Service Level Agreement.
Firma może zdefiniować zasady umów dotyczących poziomu usług, aby ich użytkownicy mogli lepiej monitorować wydajność poziomu usług i osiągać cele firmy dotyczące poziomu usług. Umowy dotyczące poziomu usług (SLA) są zazwyczaj uzgadniane między firmami i ich klientami biznesowymi.
Umowa SLA zwykle określa czas, w którym należy odpowiedzieć na zgłoszenie lub całkowicie je rozwiązać. Jeśli firma nie przestrzega swoich zasad SLA, dochodzi do naruszeń SLA. Często muszą ponosić kary związane z naruszeniami SLA, ponieważ wiele firm, zwłaszcza dużych firm i przedsiębiorstw, ma swoje umowy o gwarantowanym poziomie usług na piśmie.
Umowy SLA w LiveAgent działają jako połączenie poziomów SLA i reguł SLA.
Frequently Asked Questions
Co oznacza umowa SLA?
Umowa SLA lub umowa dotycząca poziomu usług określa poziom usług oczekiwany od dostawcy. Definiuje wskaźniki, według których usługa jest mierzona. Obejmuje również środki zaradcze lub kary w przypadku nieosiągnięcia uzgodnionego poziomu usług. To jeden z kluczowych elementów umowy.
Jaka jest rola SLA?
SLA gromadzi informacje o wszystkich usługach i oczekiwanej niezawodności w jednym dokumencie. Definiuje mierniki, obowiązki i oczekiwania. Umowa SLA ma na celu ochronę obu stron umowy. Powinien być dostosowany do celów i działań biznesowych.
Czy możesz ustawić SLA w LiveAgent?
W LiveAgent możesz ustawić SLA. Musisz przejść do Konfiguracja, następnie wybrać sekcję Automatyzacja, kliknąć SLA i Utwórz poziom. Następnie po odpowiednim ustawieniu zapisz i zamknij.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
Recenzja oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail Zoho Mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące różne funkcje zarządzania pocztą e-mail i aplikacje biurowe online, z przystępną strukturą cenową. Pomimo trudności w początkowej fazie, ma potencjał ulepszenia pracy użytkowników.