Co to jest społeczność?
Społeczność to grupa klientów i przedstawicieli klientów. Współpracują, dzieląc się swoimi pomysłami, problemami, zapytaniami i informacjami. Ludzie w społeczności pomagają sobie nawzajem, gdy jest to konieczne. Odpowiadają sobie na pytania.
Utwórz własną społeczność w LiveAgent. Dowiedz się więcej o forum.
Frequently Asked Questions
Co to jest społeczność?
Społeczność to grupa osób skupionych wokół określonego tematu i pomysłu. Może to być grupa klientów i przedstawicieli klientów pracujących razem. Członkowie społeczności mogą dzielić się swoimi pomysłami, problemami, informacjami i pytaniami.
Jak stworzyć społeczność w LiveAgent?
Aby utworzyć społeczność w LiveAgent, przejdź do samoobsługowego portalu klienta. Następnie wprowadź tytuł i zdecyduj, czy społeczność ma być wewnętrzna czy publiczna? Dodatkowo powinieneś stworzyć opis w oparciu o odpowiednio dobrane słowa kluczowe, dzięki którym pozytywnie wpłyniesz na SEO. Dodatkowo należy wybrać dział odpowiedzialny za obsługę wpisów.
Jakie są niezbędne funkcje forum społecznościowego?
Forum społeczności powinno mieć określone funkcje. Dobrym pomysłem jest utworzenie procesu dołączania do społeczności, aby nowi członkowie łatwiej wiedzieli, do czego dołączają. Ciekawym pomysłem jest stworzenie reguł lub filmu, który odpowie na pytania o to, jak działa forum społeczności. Spróbuj zaangażować społeczność i zaangażuj się we wspieranie i rozwijanie społeczności.
Expert’s note
Społeczność to grupa osób skupionych wokół określonego tematu i pomysłu. Członkowie mogą dzielić się swoimi pomysłami, problemami i pytaniami w celu wzajemnej pomocy i wsparcia.
Obsługa klienta w Wielkiej Brytanii kontra w Stanach Zjednoczonych | Jack Whitehall
Porównanie standardów obsługi klienta w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych, uwzględniające kulturowe różnice i ich wpływ na doświadczenie klienta. Jack Whitehall analizuje wpływ czynników kulturowych na obsługę klienta w różnych krajach.
Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta, w tym automatyzacji, działu obsługi klienta, komunikacji i raportowaniu. Artykuły poruszają tematy takie jak rozwój umiejętności miękkich, psychologii klienta, segmentacji i zarządzania reklamacjami. Radzenie sobie z reklamacjami w sposób profesjonalny i grzeczny oraz komunikacja z klientami to kluczowe elementy sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści dla firm, w tym zwiększenie satysfakcji klientów, obsługa 24/7 i możliwość analizy w dowolnym momencie. Obsługa klienta przez człowieka jest bardziej preferowanym rozwiązaniem niż chatboty, a 54% konsumentów oczekuje interakcji z ludzkimi przedstawicielami. Magazyn Refresher skupia się na millenialsach i młodych dorosłych i porusza tematy takie jak moda, technologia, sztuka i sport.