Co to jest społeczność?
Społeczność to grupa klientów i przedstawicieli klientów. Współpracują, dzieląc się swoimi pomysłami, problemami, zapytaniami i informacjami. Ludzie w społeczności pomagają sobie nawzajem, gdy jest to konieczne. Odpowiadają sobie na pytania.
Utwórz własną społeczność w LiveAgent. Dowiedz się więcej o forum.
Frequently asked questions
Co to jest społeczność?
Społeczność to grupa osób skupionych wokół określonego tematu i pomysłu. Może to być grupa klientów i przedstawicieli klientów pracujących razem. Członkowie społeczności mogą dzielić się swoimi pomysłami, problemami, informacjami i pytaniami.
Jak stworzyć społeczność w LiveAgent?
Aby utworzyć społeczność w LiveAgent, przejdź do samoobsługowego portalu klienta. Następnie wprowadź tytuł i zdecyduj, czy społeczność ma być wewnętrzna czy publiczna? Dodatkowo powinieneś stworzyć opis w oparciu o odpowiednio dobrane słowa kluczowe, dzięki którym pozytywnie wpłyniesz na SEO. Dodatkowo należy wybrać dział odpowiedzialny za obsługę wpisów.
Jakie są niezbędne funkcje forum społecznościowego?
Forum społeczności powinno mieć określone funkcje. Dobrym pomysłem jest utworzenie procesu dołączania do społeczności, aby nowi członkowie łatwiej wiedzieli, do czego dołączają. Ciekawym pomysłem jest stworzenie reguł lub filmu, który odpowie na pytania o to, jak działa forum społeczności. Spróbuj zaangażować społeczność i zaangażuj się we wspieranie i rozwijanie społeczności.
Uwaga eksperta
<p>Społeczność to grupa osób skupionych wokół określonego tematu i pomysłu. Członkowie mogą dzielić się swoimi pomysłami, problemami i pytaniami w celu wzajemnej pomocy i wsparcia.</p>

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które oferuje rozwiązania techniczne, szkoleniowe i sposób kontaktu za pomocą poczty e-mail. Firma zapewnia skuteczne rozwiązywanie problemów i szablony wiadomości e-mail, a także integracje, wsparcie, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Ważne jest, aby e-maile były dobrze skonstruowane i personalizowane. LiveAgent umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele. Relacje z klientami mogą być zacieśnione dzięki e-mailom z podziękowaniem. Pętle mailowe mogą jednak negatywnie wpływać na efektywność komunikacji firmy. Bloggerzy i osoby szukające wiedzy mogą odkryć ciekawe treści dzięki blogowi, szablonom i webinarom LiveAgent.
The article discusses various customer support options, including self-help portals, social media support, chat assistance, and online forums. The platform LiveAgent offers industry solutions, data migration, and loyalty programs, with a focus on building strong online communities. The article provides guidance on creating successful forums and emphasizes the importance of engaging customers and providing real-time support. LiveAgent also informs users about the installation process and adheres to a privacy policy regarding the use of cookies on their website.
Oprogramowanie pomocy technicznej dla instytucji rządowych
Oprogramowanie LiveAgent oferuje integrację z WhatsAppem i Telsome, zapewniając doskonałą obsługę klienta. Wypróbuj je już dziś.
Szukasz alternatywy dla LeadDesk?
Czat obsługi klienta LiveAgent to najszybsze narzędzie do komunikacji, oferujące obsługę klienta, zarządzanie relacjami, szablony i wsparcie.