Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Supervisor

Kim jest supervisior?

Supervisor to rola w dziale obsługi klienta, zwykle wyznaczona z większą liczbą praw i obowiązków niż zwykły agent. W LiveAgent przełożeni pełnią rolę administratora i mają dostęp do raportów, konfiguracji i ustawień.

Dowiedz się więcej o Administratorach w LiveAgent.

FAQ

Kto to jest supervisior?

Przełożony to osoba, która pracuje w dziale obsługi klienta. Zwykle ma więcej praw i obowiązków niż zwykły agent i nadzoruje pracę zespołu agentów oraz wspiera ich działania i rozwój.

 

Jakie są obowiązki supervisiora?

Do obowiązków przełożonego należy nadzorowanie pracy zespołu obsługi klienta. Ponadto niezwykle ważne jest, aby potrafił zadbać o rozwój swojego zespołu, a także zapewnić mu warunki pracy na najwyższym poziomie.

 

Czy istnieje sposób na sprawdzenie listy supervisiorów w LiveAgent?

Przełożony LiveAgent zwykle ma przypisaną rolę administratora. Aby sprawdzić listę przełożonych, przejdź do sekcji Agenci. Możesz tam sprawdzić ogólne dane osób pełniących rolę, takie jak imię, nazwisko i kontakt.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.