Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

System CRM

Co to jest system CRM?

System CRM to zestaw aplikacji umożliwiających użytkownikom dokumentowanie i zarządzanie informacjami o klientach. Pozwala pracownikom z różnych działów zobaczyć te informacje. Informacje są zbierane z e-maili, stron internetowych, centrów telefonicznych lub z innych źródeł.

Analityczne, oparte na współpracy i operacyjne to główne typy systemów CRM. Głównym celem systemu operacyjnego jest tworzenie leadów, przekształcanie ich w kontakt, następnie przechowywanie ważnych informacji i świadczenie usług. System analityczny analizuje dane w celu określenia statusu organizacji i znalezienia najlepszego sposobu obsługi klientów. System współpracy umożliwia udostępnianie informacji innym zespołom lub jednostkom biznesowym.

System CRM
Zarządzanie relacjami z klientami – ilustracja wektorowa

FAQ

Co to jest system CRM?

System CRM to technologia służąca do zarządzania relacjami i interakcjami firmy z klientami i potencjalnymi klientami. Jego głównym celem jest wspieranie działań firmy, dzięki czemu będzie ona mogła osiągać wyższe zyski i usprawniać procesy w firmie.

Ile kosztuje system CRM?

Zazwyczaj CRM są wyceniane na użytkownika miesięcznie. Koszt zależy od tego, ile osób w Twoim zespole będzie wykorzystywało go w codziennej pracy. Pakiety są również różne: pakiet podstawowy, który zapewnia podstawowe funkcje zarządzania, oraz pakiety rozszerzone, które mają znacznie więcej takich funkcji.

W jaki sposób firmy korzystają z systemów CRM?

Systemy CRM są używane przez małe firmy, średnie przedsiębiorstwa i duże korporacje. Niezależnie od tego, jak duża jest firma, warto skorzystać z systemów CRM, które zdecydowanie usprawniają i automatyzują działania, co ostatecznie przekłada się na zyski.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.