Co to jest system obsługi zgłoszeń?
System obsługi zgłoszeń to wspólna skrzynka odbiorcza dla wszystkich zadań twoich klientów, czy to media społecznościowe, skrzynka pocztowa, czat na żywo itp. Wszystkie wiadomości zostaną automatycznie przekształcone w to samo zgłoszenie. Zgłoszenia są przechowywane w jednym miejscu, więc agent obsługi klienta nie przegapi żadnego zadania.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja systemu biletowego?
System biletowy jest wspólną skrzynką odbiorczą dla wszystkich zadań Twoich klientów. Tam padają raporty z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych itp. Wszystkie wiadomości są automatycznie konwertowane na bilet.
Jakie są podstawowe cechy każdego systemu biletowego?
Podstawowe cechy każdego systemu biletowego to przede wszystkim wielokanałowa dostępność (poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe), personalizacja pod kątem klienta, automatyzacja przepływu pracy, spersonalizowane strony biletów, kategorie i tagi biletów oraz możliwość budowania bazy wiedzy.
Czy LiveAgent to system biletowy?
LiveAgent to system biletowy. Automatycznie śledzi i konwertuje wszystkie problemy klientów na bilety. Każda przychodząca wiadomość jest konwertowana na bilet dla wygody i lepszego zarządzania.
- Nr 1 w systemie zarządzania zgłoszeniami według rankingu LiveAgent (wideo)
- Omówienie systemu zgłoszeń | LiveAgent
- System zgłoszeń IT (wyjaśnienie)
- System zgłoszeniowy (wyjaśnienie)
- Zautomatyzowana obsługa klienta (+Przewodnik) I LiveAgent
- Uniwersalna skrzynka odbiorcza – nowa meta obsługa klienta | LiveAgent
- Co to jest system zgłoszeń? [+Checklista]
- Co to jest funkcja historii czatu? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent