Frequently asked questions
Jaka jest definicja systemu biletowego?
System biletowy jest wspólną skrzynką odbiorczą dla wszystkich zadań Twoich klientów. Tam padają raporty z poczty e-mail, czatu na żywo, mediów społecznościowych itp. Wszystkie wiadomości są automatycznie konwertowane na bilet.
Jakie są podstawowe cechy każdego systemu biletowego?
Podstawowe cechy każdego systemu biletowego to przede wszystkim wielokanałowa dostępność (poczta e-mail, czat na żywo, media społecznościowe), personalizacja pod kątem klienta, automatyzacja przepływu pracy, spersonalizowane strony biletów, kategorie i tagi biletów oraz możliwość budowania bazy wiedzy.
Czy LiveAgent to system biletowy?
LiveAgent to system biletowy. Automatycznie śledzi i konwertuje wszystkie problemy klientów na bilety. Każda przychodząca wiadomość jest konwertowana na bilet dla wygody i lepszego zarządzania.
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń
Oprogramowanie obsługi zgłoszeń to platforma ułatwiająca rozwiązywanie problemów klientów, zapewniająca wysokiej jakości usługi i pozwalająca pracować wydajniej. To także dobra inwestycja biznesowa wpływająca na koszty, przychody, efektywność pracy i satysfakcję klientów. Oprogramowanie przechowuje wszystkie żądania klientów w jednym miejscu oraz pomaga w ustalaniu priorytetów ważnych zadań.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Systemy zgłoszeniowe są kluczowe dla poprawy obsługi klienta i zwiększenia przychodów firmy, poprzez umożliwienie agentom dostarczenie spersonalizowanych usług. Oprogramowanie do obsługi zgłoszeń LiveAgent oferuje wiele funkcji, takich jak uniwersalna skrzynka odbiorcza i automatyzacja dystrybucji zgłoszeń, co przyczynia się do poprawy jakości obsługi klienta i zwiększenia zysków. Według ankiet Forbesa i Parature, 84% firm zgłasza wzrost przychodów po poprawie jakości obsługi klienta, a 42% agentów ma trudności z rozwiązywaniem zapytań z powodu przestarzałych systemów, co wpływa na obrót przedstawiciela obsługi klienta. LiveAgent jest łatwy w użyciu, oferuje liczne funkcje i wsparcie techniczne oraz umożliwia bardziej efektywną obsługę klientów i zwiększenie retencji.
Aby poprawić obsługę klienta, warto skupić się na kilku rzeczach, takich jak rozwijanie umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwienie kontaktu klientom za pośrednictwem różnych kanałów oraz skorzystanie z systemu obsługi klienta. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla uzyskania zadowolenia klientów i lojalności. LiveAgent to narzędzie oferujące wsparcie i przesyłanie danych, a także centrum wsparcia, dziennik zmian oraz program lojalnościowy.