Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Tagi

Czym są tagi?

Tagi pomagają szybciej kategoryzować, filtrować i wyszukiwać zgłoszenia. Tagi mogą być dodawane do zgłoszeń automatycznie na podstawie ciągów tematu lub treści zgłoszenia, ręcznie przez agentów lub automatycznie przez reguły lub interfejsy API. Po dodaniu możesz tworzyć widoki filtrów według tagów lub przeglądać raporty tagów.

Tagi to po prostu słowa lub wyrażenia, których możesz użyć, aby dodać więcej konotacji do Zgłoszeń. Tagi zapewniają nieograniczoną elastyczność w zarządzaniu i dostosowywaniu przepływu pracy pomocy technicznej.

Dowiedz się więcej o tagach.

Tagi

FAQ

Czym są tagi?

Tagi w systemach informatycznych to słowa kluczowe lub terminy, którym można podać pewne dane, co nadaje im więcej konotacji. Ten rodzaj metadanych pomaga opisać element i umożliwia ponowne jego odkrycie podczas przeglądania lub wyszukiwania.

 

Jakie są korzyści z używania tagów?

Tagi umożliwiają tworzenie niestandardowych przepływów pracy, wyświetlanie zgłoszeń według tagów, tworzenie widoków i raportów według tagów.

 

Czy możesz używać tagów w LiveAgent?

W LiveAgent możesz dodawać tagi do wszystkich zgłoszeń. Umożliwiają filtrowanie i tworzenie raportów. Wspierają działania agentów i usprawniają ich pracę.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.