Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Termin rozliczenia

Jaki jest termin?

Termin rozliczenia to czas, w którym zgłoszenie musi zostać rozliczone bez naruszenia polityki naruszenia poziomu usług (SLA). Utrzymywane są automatyczne systemy, które wysyłają wiadomość e-mail z ostrzeżeniem do kierownika, jeśli zgłoszenie nie zostanie usunięte na czas.

Termin rozliczenia zgłoszenia znajduje się tuż obok. Termin rozliczenia zgłoszenia można zmienić pod warunkiem, że klient jest z niego zadowolony. Zgłoszenia „Zaległa odpowiedź” to te, które naruszają czas odpowiedzi, a „Zaległe” to te, które naruszają czas rozwiązania. W ten sposób pracownicy mogą korzystać z filtrów, aby wiedzieć, które zgłoszenia wymagają rozwiązania.

FAQ

Jaki jest termin?

Termin rozliczenia to okres ważności danych. Dokładniej oznacza to datę, do której dane zgłoszenie musi zostać wystawiony na rachunek, bez naruszenia polityki naruszenia poziomu usług (SLA). Jeśli system wykryje, że zgłoszenie nie zostanie rozliczone w wymaganym czasie, powiadomienia wysyłane są e-mailem do menedżera.

Jak sprawdzić termin w LiveAgent?

Aby sprawdzić termin rozliczenia w LiveAgent, musisz zalogować się do systemu. W Panelu Nawigacyjnym znajdziesz opcję dotyczącą ważności każdego zgłoszenia. Niezwykle ważne jest terminowe zrealizowanie każdego zgłoszenia. Ma to ogromny wpływ na postrzeganie obsługi klienta przez konsumentów.

Kto powinien zarządzać terminami?

Terminami poszczególnych zgłoszeń powinien zarządzać odpowiedzialny za nie agent. Jednak ogólny monitoring powinien być prowadzony na bieżąco przez Kierownika Zespołu Obsługi Klienta, który jest bezpośrednio odpowiedzialny za działania zespołu i realizację zadań do wykonania.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.