Terminowe rozwiązanie problemu

Co oznacza terminowe rozwiązanie problemu?

Terminowe rozwiązanie problemu oznacza, że zgłoszenie zostało rozwiązane zgodnie z limitem czasu określonym w umowie SLA. Terminowe rozwiązywanie zgłoszeń jest ważne, aby Twoi klienci byli zadowoleni. Wszyscy agenci muszą zawsze starać się jak najszybciej rozwiązać swoje zgłoszenia.

Przeciwieństwem do zgłoszenia rozwiązanego na czas jest zaległe zgłoszenie. Oznacza to, że nie zostało rozwiązane w terminie określonym w umowie SLA. Zaległe zgłoszenia mogą mieć negatywny wpływ na Twój biznes i należy ich unikać.

Frequently asked questions

Co oznacza terminowe rozwiązanie problemu?

Rozwiązanie na czas, znane również jako średni czas do rozwiązania lub czas rozwiązania, to średni czas potrzebny zespołowi obsługi klienta do rozwiązania sprawy po jej otwarciu. Zwykle mierzone w godzinach pracy, więc przy obliczaniu tego, czy zgłoszenie zostało rozwiązane na czas nie bierz pod uwagę czasu, kiedy Twój zespół serwisowy jest poza godzinami pracy.

 

Czy ważna jest rterminowe rozwiązanie problemu?

Rozwiązanie na czas jest bezpośrednio związane z satysfakcją klienta, dlatego jest ważnym wskaźnikiem. Im szybciej zespół jest w stanie rozwiązywać problemy klientów, tym wyższy jest ich poziom zadowolenia. Jeśli rozwiązanie sprawy zajmuje dużo czasu, klienci stają się nerwowi i niezadowoleni.

 

Gdzie można sprawdzić czas rozwiązywania problemów w LiveAgent?

Terminowe rozwiązanie problemu można sprawdzić w raportach LiveAgent. Warto podążać za tym wskaźnikiem i starać się utrzymać go na jak najlepszym poziomie.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.