Co to jest treść dynamiczna?
Treść witryny, która często zmienia się w zależności od potrzeb widza, nazywana jest treścią dynamiczną.
Gdy klient zgłasza dowolne żądanie na stronie internetowej, aplikacja działa w taki sposób, że treść generowana i prezentowana na ekranie jest oparta na preferencjach klienta. To pomaga klientowi mieć dobre wrażenia.
Wszystkie poprzednie wizyty jednego klienta mogą pomóc w modyfikowaniu treści, które użytkownik chciałby oglądać. Jest bardzo pomocny jako system obsługi językowej, ponieważ treść automatycznie zmienia się na język oglądającego ją klienta.
Frequently Asked Questions
Co to jest treść dynamiczna?
Treści dynamiczne to wszystkie treści internetowe i cyfrowe, które zmieniają się w zależności od tego, jakimi danymi dysponujemy, a także w zależności od zachowania i preferencji użytkownika. Mogą być publikowane w formie tekstowej, wideo, audio lub mieszanej. Na tej podstawie np. algorytmy YouTube wyświetlające materiały zgodnie z preferencjami użytkownika.
Czy klienci cenią treści dynamiczne?
Klienci cenią treści dynamiczne, ponieważ czują, że są one dopasowane do ich zainteresowań i preferencji, a także skierowane bezpośrednio do nich. Większość mediów społecznościowych działa na tej zasadzie, ale takie treści pojawiają się również na stronach internetowych lub w obsłudze klienta.
Czy w LiveAgent można używać treści dynamicznej?
W LiveAgent możesz używać zawartości dynamicznej. Potem zmienia się w zależności od potrzeb widza. W doborze treści pomagają wcześniejsze wizyty klienta w serwisie. Świetnie sprawdza się jako system obsługi języka, ponieważ treść zmienia się na język klienta przeglądającego witrynę.
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.
Recenzje oprogramowania do zarządzania pocztą e-mail
Zoho Mail to solidne oprogramowanie do zarządzania pocztą e-mail, oferujące wiele funkcji i integrację z innymi aplikacjami. Choć faza wdrażania może być trudna, warto wypróbować.
LiveAgent to platforma oferująca rozwiązania dla przemysłu i biznesu, wsparcie, przenoszenie danych, dziennik zmian oraz zapytania ofertowe. Firma oferuje także blog, szablony, webinary oraz program lojalnościowy. Kontakt można uzyskać mailowo lub przez telefon. Wiadomość z danymi do logowania zostanie wysłana na adres e-mail po zainstalowaniu konta. LiveAgent to firma z nagrodami i certyfikatami, a także partnerami VoIP. Regulamin, polityka bezpieczeństwa i polityka prywatności są dokładnie określone.