Co to jest uchylenie zgłoszenia?
Odchylenie zgłoszenia to termin używany, gdy firma korzysta z portalu klienta lub bazy wiedzy, aby udzielać klientom odpowiedzi, nawet gdy ich agenci są offline. Baza Wiedzy to doskonały sposób na zmniejszenie obciążenia zgłoszeń – na najczęstsze pytania można odpowiedzieć w dziale FAQ lub w dowolnej innej kategorii tworzonej przez firmę.
Baza wiedzy jest w pełni konfigurowalna i dostosowana do potrzeb firmy.
Dowiedz się więcej o tym, jak Twoja firma może skorzystać z portali klienta i Bazy wiedzy.
Frequently asked questions
Jaka jest definicja uchylenia zgłoszenia?
Uchylenie zgłoszenia oznacza, że w wyniku korzystania przez Twoją firmę z portalu klienta lub bazy wiedzy do agentów obsługi klienta wysyłana jest zmniejszona liczba zgłoszeń. Współczynnik odchylenia zgłoszenia lub wynik samoobsługi to łączna liczba interakcji samoobsługowych klienta podzielona przez całkowitą liczbę użytkowników, którzy przesłali zgłoszenia do pomocy technicznej. Im wyższy, tym lepiej.
Jak wykonać uchylenie zgłoszenia?
Aby uchylić zgłoszenie, firma musi utrzymywać portal klienta lub bazę wiedzy. Następnie klienci otrzymują odpowiedzi, nawet gdy agenci są w trybie offline. To świetny sposób na ograniczenie połączeń przychodzących, zwłaszcza jeśli są one związane z często powtarzającymi się problemami i pytaniami.
Jakie są zalety uchylenia zgłoszenia?
Im wyższy współczynnik uchylenia zgłoszenia, tym lepiej. Oznacza to, że baza wiedzy lub portal klienta ma wystarczającą wiedzę merytoryczną i klient może rozwiązać problem samodzielnie, bez konieczności kontaktu z serwisem.
- Zarządzanie zgłoszeniami [Wytłumaczenie]
- Przypisane zgłoszenie [wyjaśnienie]
- Zgłoszenie zamknięte [wyjaśnienie]
- Obsługa funkcji zgłoszeń w LiveAgent (+ bezpłatna wersja próbna)
- Zgłoszenie serwisowe (wyjaśnienie)
- Ankieta obsługi klienta (wyjaśnienie)
- Rozwiązane zgłoszenie (wyjaśnienie)
- Doświadczenie obsługi klienta (wyjaśnienie)