Co to jest udostępnianie zgłoszeń?
Udostępnianie zgłoszeń jest łatwe dzięki wewnętrznemu czatowi na żywo. Za każdym razem, gdy agent używa właściwego identyfikatora zgłoszenia, automatycznie łączy się z nim hiperłącze, aby ułatwić udostępnianie. Gdy agenci klikną identyfikator zgłoszenia, automatycznie otworzy on określone zgłoszenie w ich panelu agenta. Oszczędza to czas, zwłaszcza gdy agenci potrzebują wzajemnej pomocy i mogą szybko udostępniać zgłoszenia tam, gdzie potrzebują pomocy.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.