Upselling

Co to jest upselling?

Upselling to chwyt marketingowy, który namawia klienta do kupowania produktów z wygórowaną ceną, a także skłania go do wyboru drogich pakietów i subskrybowania „drogich” pakietów.

Poza tym upselling można również zdefiniować w kategoriach zasobów ludzkich. Może dać konsumentom możliwość rozwiązania ich typowych problemów na jednej platformie. Na przykład klient napotyka problem z jego obecnym pakietem, a następnie oferujesz mu wyższy pakiet, który całkowicie eliminuje jego obawy.

Informujesz klienta, że jego czas i zasoby zostaną zaoszczędzone, jeśli kupi drogi pakiet, nie będzie musiał wielokrotnie kontaktować się z obsługą klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.