Co to jest upselling?
Upselling to chwyt marketingowy, który namawia klienta do kupowania produktów z wygórowaną ceną, a także skłania go do wyboru drogich pakietów i subskrybowania „drogich” pakietów.
Poza tym upselling można również zdefiniować w kategoriach zasobów ludzkich. Może dać konsumentom możliwość rozwiązania ich typowych problemów na jednej platformie. Na przykład klient napotyka problem z jego obecnym pakietem, a następnie oferujesz mu wyższy pakiet, który całkowicie eliminuje jego obawy.
Informujesz klienta, że jego czas i zasoby zostaną zaoszczędzone, jeśli kupi drogi pakiet, nie będzie musiał wielokrotnie kontaktować się z obsługą klienta.
Uwaga eksperta
<p>Upselling to skuteczna technika sprzedaży, która nie tylko generuje przychody, ale też buduje lojalność klientów. Korzysta z oferowania dodatkowej wartości i lepszych rozwiązań dla klientów.</p>

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent
Zapewnienie indywidualnych doświadczeń i przydatnych treści przyciąga klientów. Oferuj wielokanałowe wsparcie i personalizuj obsługę, migracja do LiveAgent może pomóc w tym.
Marka to symbol, wzór lub obietnica dla klientów. Musi być wyjątkowa, chwytliwa i wyróżniająca się. Małe firmy mogą budować swoją markę poprzez media społecznościowe i dobrą obsługę klienta. Doskonała obsługa klienta może być dla nich dużą przewagą konkurencyjną. Istnieje wiele zasobów, które mogą pomóc w budowaniu marki, takich jak multibrand, grywalizacja, czat na żywo dla nieruchomości czy poziomy dostępu agentów. LiveAgent to firma oferująca rozwiązania dla biznesu i przemysłu.