Upselling to chwyt marketingowy, który namawia klienta do kupowania produktów z wygórowaną ceną, a także skłania go do wyboru drogich pakietów i subskrybowania „drogich” pakietów.
Poza tym upselling można również zdefiniować w kategoriach zasobów ludzkich. Może dać konsumentom możliwość rozwiązania ich typowych problemów na jednej platformie. Na przykład klient napotyka problem z jego obecnym pakietem, a następnie oferujesz mu wyższy pakiet, który całkowicie eliminuje jego obawy.
Informujesz klienta, że jego czas i zasoby zostaną zaoszczędzone, jeśli kupi drogi pakiet, nie będzie musiał wielokrotnie kontaktować się z obsługą klienta.
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.