Wersja próbna

Urlop

Czym są urlopy?

Ustaw urlop w swoim LiveAgent, gdy nie pracujesz aktywnie. Nie mają wpływu na jakiekolwiek metryki rejestrowane w godzinach pracy, ponieważ są liczone jako poza godzinami pracy. W ciągu roku można zaplanować dowolną liczbę urlopów.

Dowiedz się więcej o godzinach pracy w LiveAgent.

FAQ

Jaka jest definicja urlopu?

Urlop to konkretne daty, w których obsługa klienta nie działa aktywnie. Dzięki ich definicji obaj klienci wiedzą, w jakich godzinach nie powinni się komunikować, a system wie, kiedy nie powinien rejestrować danych jako pracownicy.

Jak ustawić urlop w LiveAgent?

Administrator jest odpowiedzialny za ustawienie urlopu w LiveAgent. W systemie możesz ustawić godziny pracy, dzięki którym klienci mogą kontaktować się zgodnie z harmonogramem. Nie każda firma jest w stanie zapewnić całodobową pomoc techniczną. Ustawiasz godziny pracy LiveAgenta na poziomie umowy SLA, aby podejmował działania tylko w określonych przedziałach czasu.

Kto może ustawić urlop w LiveAgent?

Urlop w LiveAgent może ustawić administrator systemu, który wie w jakich godzinach i dniach powinien pracować jego zespół wsparcia. Dzięki temu zarówno system, jak i klienci wiedzą, kiedy działa obsługa klienta.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.