Wskaźnik satysfakcji klienta

Co to jest wskaźnik satysfakcji klienta?

Zadowolenie klienta to narzędzie służące do pomiaru, czy klient był zadowolony z produktu, który kupił, czy nie.

Współcześni klienci zostawiają komentarze w aplikacjach społecznościowych o tym, jak wyglądała ich interakcja z produktem. Może to być lepsze niż ich oczekiwanie, tylko do kresu lub znacznie poniżej tego, czego się spodziewali. Organizacje mogą monitorować poziom satysfakcji swoich klientów poprzez rozmowy telefoniczne lub ankiety online. Pomoże im to odpowiednio wprowadzić zmiany, aby klienci byli zadowoleni z tego, co kupują, a firma nie straciła swoich klientów.

Frequently asked questions

Jaka jest definicja wskaźnika satysfakcji klienta?

Wynik satysfakcji klienta jest wskaźnikiem, który pokazuje nam stopień lojalności klientów. Firmy używają go do oceny stopnia zadowolenia klienta z doświadczeń z daną firmą (zakup, interakcja, dostarczony produkt lub usługa).

Jak obliczyć wskaźnik satysfakcji klienta?

Jeśli chcesz zmierzyć poziom satysfakcji klienta, musisz wysłać swoim klientom krótki kwestionariusz, w którym będą mogli odpowiedzieć na pytanie dotyczące oceny usług, takie jak „Jak oceniasz otrzymaną usługę / produkt?”. Klienci powinni odpowiadają na skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza bardzo niezadowolenie, a 5 bardzo zadowolenie. Jeśli jednak chcesz rozszerzyć swoją ankietę, możesz również użyć 10-punktowej skali.

Czy możesz zmierzyć wynik satysfakcji klienta za pomocą LiveAgent?

Użytkownicy LiveAgent mogą mierzyć satysfakcję klienta dzięki natywnej integracji z Nicereply. Jest to narzędzie do badania satysfakcji klienta. Integracja zapewnia szablon ankiety, który można wysłać do bazy klientów e-mailem, osadzić link do ankiety w podpisie e-maila lub za pośrednictwem czatu na żywo.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.