Co to jest wskaźnik satysfakcji klienta?
Zadowolenie klienta to narzędzie służące do pomiaru, czy klient był zadowolony z produktu, który kupił, czy nie.
Współcześni klienci zostawiają komentarze w aplikacjach społecznościowych o tym, jak wyglądała ich interakcja z produktem. Może to być lepsze niż ich oczekiwanie, tylko do kresu lub znacznie poniżej tego, czego się spodziewali. Organizacje mogą monitorować poziom satysfakcji swoich klientów poprzez rozmowy telefoniczne lub ankiety online. Pomoże im to odpowiednio wprowadzić zmiany, aby klienci byli zadowoleni z tego, co kupują, a firma nie straciła swoich klientów.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja wskaźnika satysfakcji klienta?
Wynik satysfakcji klienta jest wskaźnikiem, który pokazuje nam stopień lojalności klientów. Firmy używają go do oceny stopnia zadowolenia klienta z doświadczeń z daną firmą (zakup, interakcja, dostarczony produkt lub usługa).
Jak obliczyć wskaźnik satysfakcji klienta?
Jeśli chcesz zmierzyć poziom satysfakcji klienta, musisz wysłać swoim klientom krótki kwestionariusz, w którym będą mogli odpowiedzieć na pytanie dotyczące oceny usług, takie jak „Jak oceniasz otrzymaną usługę / produkt?”. Klienci powinni odpowiadają na skali od 1 do 5, gdzie 1 oznacza bardzo niezadowolenie, a 5 bardzo zadowolenie. Jeśli jednak chcesz rozszerzyć swoją ankietę, możesz również użyć 10-punktowej skali.
Czy możesz zmierzyć wynik satysfakcji klienta za pomocą LiveAgent?
Użytkownicy LiveAgent mogą mierzyć satysfakcję klienta dzięki natywnej integracji z Nicereply. Jest to narzędzie do badania satysfakcji klienta. Integracja zapewnia szablon ankiety, który można wysłać do bazy klientów e-mailem, osadzić link do ankiety w podpisie e-maila lub za pośrednictwem czatu na żywo.
Expert’s note
Wskaźnik satysfakcji klienta to narzędzie pomiarowe służące do monitorowania poziomu zadowolenia klientów z produktu lub usługi. Jest to ważne narzędzie w utrzymaniu lojalności klientów i sukcesu biznesu.
Miej zawsze oko na swoich klientów
LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.
Rozwiązania dla biznesu, wsparcie klienta, opinie klientów, partnerzy VoIP, blog, szablony, webinary, kontakt sprzedażowy, zbieranie opinii klientów, wywiady osobiste, ankiety mailowe, strona internetowa - kluczowe elementy skutecznej obsługi klienta. LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta z ponad 180 funkcjami, które pomagają zbierać opinie klientów i poprawiać jakość obsługi.
LiveAgent to platforma oferująca wiele funkcji i integracji do obsługi klienta, włącznie z mediami społecznościowymi, czatem na żywo, czatem wideo, rozmowami telefonicznymi, e-mailami, komunikacją za pomocą Slacka oraz możliwością stworzenia forum. Aby poprawić obsługę klienta, należy skupić się na rozwijaniu umiejętności komunikacyjnych zespołu, umożliwieniu kontaktu z klientami za pośrednictwem różnych kanałów oraz wykorzystaniu systemu obsługi klienta. Wysoka jakość obsługi jest kluczowa dla pozyskiwania nowych klientów i zwiększania ich lojalności. Istnieją różne typy ankiet dotyczących obsługi klienta, które można rozpowszechniać na różne sposoby, takie jak e-maile, biuletyny, czaty lub media społecznościowe, wymagają one jednak szczegółowej analizy. LiveAgent posiada również centrum wsparcia oraz program lojalnościowy, a dostępna jest również wersja testowa.