Co to jest wsparcie na żywo?
Wsparcie na żywo to metoda obsługi klienta. Powstaje po to, by dostarczać informacji, wsparcia i pomocy. Umożliwia klientom i odwiedzającym komunikację z zespołem obsługi klienta firmy za pośrednictwem czatu na żywo.
Klienci mogą kliknąć przycisk czatu na żywo umieszczony na stronie internetowej firmy i rozpocząć komunikację. Wsparcie na żywo zawsze wymaga specjalnego oprogramowania lub aplikacji. Oprócz okien czatu na żywo, aplikacje te oferują również niewidoczną analizę ruchu, bezpieczną kontrolę administracyjną i wiele więcej.
Frequently Asked Questions
Jaka jest definicja wsparcia na żywo?
Pomoc na żywo to technologia, która umożliwia firmom interakcję z użytkownikami, którzy odwiedzają zasoby multimedialne organizacji. Najczęściej jest to czat na żywo dostępny na stronie internetowej firmy. W większości przypadków bardzo korzystne jest, aby czat pojawiał się na większości stron witryny.
Czy Twoja firma potrzebuje wsparcia na żywo?
Jeśli chcesz, aby Twoja firma liczyła się na rynku, a także odnotowywała wzrosty zysków, potrzebne jest wsparcie na żywo. Dzisiejsi konsumenci domagają się niemal natychmiastowego wsparcia od firm. Wsparcie na żywo ma ogromne znaczenie w zwiększaniu konwersji. Pozwala zmniejszyć liczbę odwołań i porzuconych koszyków.
Czy LiveAgent umożliwia obsługę na żywo?
LiveAgent umożliwia wsparcie na żywo. Przede wszystkim jest to możliwe poprzez czat na żywo, który umożliwia komunikację w czasie rzeczywistym. Pozwala na odpowiednią konfigurację i możliwość dostosowania czatu do widoku. Ponadto klient może przesyłać pliki, dzięki czemu może lepiej zwizualizować swój problem.
Expert’s note
Wsparcie na żywo to niezbędne narzędzie dla firm, aby zapewnić natychmiastową pomoc i zwiększyć konwersję. Dzięki niemu klienci czują się bardziej zadowoleni i lojalni.
How to setup and create Contacts in LiveAgent
LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.
How to create Contact groups in LiveAgent
Learn how to create and manage Contact groups in LiveAgent to easily sort your business Contacts. Follow video or text instructions to set up and use Contact groups effectively.
Recenzja telefonu Cisco 7940 Series
Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.