Kim są współpracownicy?
W LiveAgent istnieje wiele typów agentów i ról. Współpracownik to specjalny typ agenta z konkretnymi uprawnieniami.
Współpracownicy są prawie identyczni z normalnym pełnym agentem, ale istnieją pewne różnice. Współpracownicy nie mogą komunikować się z klientami. Są w stanie komunikować się wewnętrznie z innymi przedstawicielami klientów, dodawać i usuwać własne załączniki lub po prostu przeglądać informacje o kliencie. Często tworzą wewnętrzne komentarze w celu rozwiązywania problemów i zapytań klientów.
Frequently asked questions
Co oznacza termin „współpracownicy”?
Współpracownicy to ludzie, którzy pracują z innymi nad określonym projektem lub celem. Współpracownik to specjalny typ agenta, który nie może kontaktować się z klientami. Zwykle zajmuje się problemami wewnętrznymi.
Jak ustawić współpracowników w LiveAgent?
Konfigurowanie współpracowników w LiveAgent przypomina przypisywanie innych ról. Może to zrobić administrator w panelu LiveAgent, wprowadzając konfigurację.
Jak uzyskać dostęp do listy współpracowników w LiveAgent?
Aby mieć dostęp do listy współpracowników, musisz mieć przypisaną rolę w systemie. Aby przypisać rolę w systemie, należy przejść do „Konfiguracja”, a następnie wybrać „Agenci”. W następnym kroku kliknij „utwórz agenta” i wybierz dla niego rolę: może to być agent, administrator lub właściciel.
- Co to jest funkcja czatu wewnętrznego? (+ Bezpłatna wersja próbna) | LiveAgent
- Szablon odpowiedzi agenta [wyjaśnienie]
- Aktualny użytkownik [wyjaśnienie]
- Przekierowywanie połączeń | LiveAgent
- 8 najlepszych narzędzi do otrzymywania zgłoszeń na rok 2022 | LiveAgent
- Obsługiwane urządzenia do połączeń | LiveAgent
- Co to jest funkcja hybrydowego przesyłania biletów? | LiveAgent
- Narzędzia do współpracy | LiveAgent