Kim są współpracownicy?
W LiveAgent istnieje wiele typów agentów i ról. Współpracownik to specjalny typ agenta z konkretnymi uprawnieniami.
Współpracownicy są prawie identyczni z normalnym pełnym agentem, ale istnieją pewne różnice. Współpracownicy nie mogą komunikować się z klientami. Są w stanie komunikować się wewnętrznie z innymi przedstawicielami klientów, dodawać i usuwać własne załączniki lub po prostu przeglądać informacje o kliencie. Często tworzą wewnętrzne komentarze w celu rozwiązywania problemów i zapytań klientów.
Frequently Asked Questions
Co oznacza termin „współpracownicy”?
Współpracownicy to ludzie, którzy pracują z innymi nad określonym projektem lub celem. Współpracownik to specjalny typ agenta, który nie może kontaktować się z klientami. Zwykle zajmuje się problemami wewnętrznymi.
Jak ustawić współpracowników w LiveAgent?
Konfigurowanie współpracowników w LiveAgent przypomina przypisywanie innych ról. Może to zrobić administrator w panelu LiveAgent, wprowadzając konfigurację.
Jak uzyskać dostęp do listy współpracowników w LiveAgent?
Aby mieć dostęp do listy współpracowników, musisz mieć przypisaną rolę w systemie. Aby przypisać rolę w systemie, należy przejść do „Konfiguracja”, a następnie wybrać „Agenci”. W następnym kroku kliknij „utwórz agenta” i wybierz dla niego rolę: może to być agent, administrator lub właściciel.
Expert’s note
Współpracownicy to specjalny typ agenta z ograniczonymi uprawnieniami w LiveAgent, którzy nie mogą komunikować się z klientami, ale za to mogą wewnętrznie rozmawiać z innymi przedstawicielami klientów.
Grupa agentów w LiveAgent pozwala na organizację pracy agentów poprzez tworzenie grup według umiejętności, lokalizacji klientów czy rodzaju problemu. Wszystkie wiadomości i połączenia są automatycznie przekierowywane, co pomaga zachować skuteczność. LiveAgent oferuje także specjalny typ agenta - współpracownika, który ma określone uprawnienia, ale nie może kontaktować się bezpośrednio z klientami.
LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym wsparcie e-mailowe, integracje, przenoszenie danych i program lojalnościowy. Umożliwia skonfigurowanie powiadomień e-mail na różne cele oraz tworzenie notatek wewnętrznych. Platforma oferuje również samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.
Idź ramię w ramię ze swoimi klientami
LiveAgent to doskonałe narzędzie do obsługi klienta, oferujące integrację z różnymi kanałami komunikacji. Klienci polecają je za szybką reakcję i wzrost satysfakcji klientów oraz sprzedaży.