Zakres zgłoszeń agenta

Co to jest zakres zgłoszeń agenta?

Zwykle w mniejszych firmach każdy agent może zobaczyć wszystkie informacje. Z drugiej strony w dużych korporacjach jest wiele tajnych informacji. Narzędzie zasięgu zgłoszeń agenta pomaga określić, jakie zgłoszenia i informacje są w stanie zobaczyć agenci. Każdy agent jest przypisany do zakresu zgłoszeń z różnymi dostępami. Niektórzy agenci widzą wszystko, a niektórzy tylko przypisane im informacje. Administratorzy mogą definiować, do których działów będzie miał dostęp agent.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest zakres zgłoszeń agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zakres zgłoszenia określa, które zgłoszenie może zobaczyć agent. Jeśli firma jest mała, agent zwykle widzi wszystkie informacje. Odwrotnie jest w dużych przedsiębiorstwach, w których niektóre informacje są raczej poufne. Korzystając z narzędzia Pokrycie zgłoszeń, możesz określić, jakie informacje i zgłoszenia mogą zobaczyć Twoi agenci. Agenci mają różne zakresy żądań z różnymi dostępami, a dzięki tej funkcji możesz przeglądać, czym jest ten zakres. Administrator decyduje, do których działów agent ma dostęp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak sprawdzić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zakres zgłoszeń agenta może sprawdzić administrator lub właściciel (nawet jeśli nie są dodani do danego działu), przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie klikając „Działy”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak ustawić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby ustawić zakres zgłoszeń agenta, przejdź do zakładki „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Działy” lub bezpośrednio w oknie „Edytuj agenta” po kliknięciu opcji Ticket, Chats, Connections. Użytkownicy z uprawnieniami „agentów” mogą przeglądać wnioski i odpowiadać na nie tylko z działu, do którego zostali dodani. Administratorzy mogą zobaczyć cały dział, nawet jeśli nie są do nich dodani. Podobnie właściciele, z tą różnicą, że mają też możliwość bezpośredniego rozpoczęcia czatu lub rozmowy w dziale, do którego nie należą. ” } }] }

FAQ

Co to jest zakres zgłoszenia agenta?

Zakres zgłoszenia określa, które zgłoszenie może zobaczyć agent. Jeśli firma jest mała, agent zwykle widzi wszystkie informacje. Odwrotnie jest w dużych przedsiębiorstwach, w których niektóre informacje są raczej poufne. Korzystając z narzędzia Pokrycie zgłoszeń, możesz określić, jakie informacje i zgłoszenia mogą zobaczyć Twoi agenci. Agenci mają różne zakresy żądań z różnymi dostępami, a dzięki tej funkcji możesz przeglądać, czym jest ten zakres. Administrator decyduje, do których działów agent ma dostęp.

Jak sprawdzić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?

Zakres zgłoszeń agenta może sprawdzić administrator lub właściciel (nawet jeśli nie są dodani do danego działu), przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie klikając „Działy”.

Jak ustawić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?

Aby ustawić zakres zgłoszeń agenta, przejdź do zakładki „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Działy” lub bezpośrednio w oknie „Edytuj agenta” po kliknięciu opcji Ticket, Chats, Connections. Użytkownicy z uprawnieniami „agentów” mogą przeglądać wnioski i odpowiadać na nie tylko z działu, do którego zostali dodani. Administratorzy mogą zobaczyć cały dział, nawet jeśli nie są do nich dodani. Podobnie właściciele, z tą różnicą, że mają również możliwość bezpośredniego rozpoczęcia czatu lub rozmowy w dziale, do którego nie należą.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.