Co to jest zakres zgłoszeń agenta?
Zwykle w mniejszych firmach każdy agent może zobaczyć wszystkie informacje. Z drugiej strony w dużych korporacjach jest wiele tajnych informacji. Narzędzie zasięgu zgłoszeń agenta pomaga określić, jakie zgłoszenia i informacje są w stanie zobaczyć agenci. Każdy agent jest przypisany do zakresu zgłoszeń z różnymi dostępami. Niektórzy agenci widzą wszystko, a niektórzy tylko przypisane im informacje. Administratorzy mogą definiować, do których działów będzie miał dostęp agent.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest zakres zgłoszeń agenta?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zakres zgłoszenia określa, które zgłoszenie może zobaczyć agent. Jeśli firma jest mała, agent zwykle widzi wszystkie informacje. Odwrotnie jest w dużych przedsiębiorstwach, w których niektóre informacje są raczej poufne. Korzystając z narzędzia Pokrycie zgłoszeń, możesz określić, jakie informacje i zgłoszenia mogą zobaczyć Twoi agenci. Agenci mają różne zakresy żądań z różnymi dostępami, a dzięki tej funkcji możesz przeglądać, czym jest ten zakres. Administrator decyduje, do których działów agent ma dostęp.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak sprawdzić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Zakres zgłoszeń agenta może sprawdzić administrator lub właściciel (nawet jeśli nie są dodani do danego działu), przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie klikając „Działy”.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak ustawić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Aby ustawić zakres zgłoszeń agenta, przejdź do zakładki „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Działy” lub bezpośrednio w oknie „Edytuj agenta” po kliknięciu opcji Ticket, Chats, Connections. Użytkownicy z uprawnieniami „agentów” mogą przeglądać wnioski i odpowiadać na nie tylko z działu, do którego zostali dodani. Administratorzy mogą zobaczyć cały dział, nawet jeśli nie są do nich dodani. Podobnie właściciele, z tą różnicą, że mają też możliwość bezpośredniego rozpoczęcia czatu lub rozmowy w dziale, do którego nie należą. ” } }] }FAQ
Co to jest zakres zgłoszenia agenta?
Zakres zgłoszenia określa, które zgłoszenie może zobaczyć agent. Jeśli firma jest mała, agent zwykle widzi wszystkie informacje. Odwrotnie jest w dużych przedsiębiorstwach, w których niektóre informacje są raczej poufne. Korzystając z narzędzia Pokrycie zgłoszeń, możesz określić, jakie informacje i zgłoszenia mogą zobaczyć Twoi agenci. Agenci mają różne zakresy żądań z różnymi dostępami, a dzięki tej funkcji możesz przeglądać, czym jest ten zakres. Administrator decyduje, do których działów agent ma dostęp.
Jak sprawdzić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?
Zakres zgłoszeń agenta może sprawdzić administrator lub właściciel (nawet jeśli nie są dodani do danego działu), przechodząc do „Konfiguracji”, a następnie klikając „Działy”.
Jak ustawić zakres zgłoszeń agenta w LiveAgent?
Aby ustawić zakres zgłoszeń agenta, przejdź do zakładki „Konfiguracja”, a następnie kliknij „Działy” lub bezpośrednio w oknie „Edytuj agenta” po kliknięciu opcji Ticket, Chats, Connections. Użytkownicy z uprawnieniami „agentów” mogą przeglądać wnioski i odpowiadać na nie tylko z działu, do którego zostali dodani. Administratorzy mogą zobaczyć cały dział, nawet jeśli nie są do nich dodani. Podobnie właściciele, z tą różnicą, że mają również możliwość bezpośredniego rozpoczęcia czatu lub rozmowy w dziale, do którego nie należą.
Po przeczytaniu artykułu o "zakresie zgłoszeń agenta", warto zgłębić temat, odwiedzając stronę z wyjaśnieniem. Tam dowiesz się, jakie są kluczowe aspekty tego zagadnienia i jak wpływają na działanie zespołu obsługi klienta.
Jeśli chcesz lepiej zrozumieć, jak sprawdzić zakres zgłoszeń w LiveAgent, przejdź do sekcji FAQ. To świetne miejsce, aby znaleźć odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania i poznać praktyczne wskazówki dotyczące ustawień.
Zarządzanie obsługą klienta to klucz do sukcesu firmy, polegające na budowaniu długoterminowych relacji i eliminacji nieetycznych zachowań. LiveAgent oferuje innowacyjne narzędzia do automatyzacji i wsparcia, zwiększając satysfakcję i lojalność klientów. Wypróbuj nasze oprogramowanie za darmo i dołącz do grona zadowolonych klientów.
Narzędzie otrzymywania zgłoszeń
Odkryj najlepsze narzędzia do obsługi zgłoszeń na rok 2024 z LiveAgent! Nasze intuicyjne oprogramowanie integruje e-maile, czaty i media społecznościowe w jedną skrzynkę odbiorczą, zapewniając bezproblemową obsługę klienta. Bez opłat instalacyjnych, bez karty kredytowej, z 24/7 wsparciem. Rozpocznij darmowy okres próbny i popraw satysfakcję klientów już dziś!