Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)

Co to jest zarządzanie relacjami z klientami?

Klienci są najważniejszą częścią każdej firmy. Trzeba o nie dbać i wiedzieć, jakie mają oczekiwania. Zarządzanie relacjami z klientami lub CRM zajmuje się zarządzaniem interakcjami między firmą a jej klientami. Firma zbiera informacje o klientach, a następnie wykorzystuje je w celu zwiększenia satysfakcji klientów. CRM pomaga prognozować i analizować trendy i zachowania klientów.

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM)
Zarządzanie relacjami z klientami – ilustracja wektorowa

Firmy zapewniają zarządzanie relacjami z klientami na różne sposoby, np. e-maile lub rozmowy telefoniczne. Głównym celem jest budowanie pozytywnych doświadczeń z klientami.

FAQ

Co to jest zarządzanie relacjami z klientami (CRM)?

Zarządzanie relacjami z klientami (CRM) to technologia, która umożliwia zarządzanie relacjami i interakcjami firmy z klientami i potencjalnymi klientami. Jego użycie ma na celu poprawę relacji z klientami i obejmuje zarówno marketing i sprzedaż, jak i interakcję z obsługą klienta.

Jakie są najważniejsze cechy zarządzania relacjami z klientami (CRM)?

Najważniejsze funkcje zarządzania relacjami z klientami to automatyzacja przepływu pracy. Dzięki oprogramowaniu flara jest zautomatyzowana, dzięki czemu wiele czynności (np. Przełączanie między programami obsługującymi kolejne kanały komunikacji, czy podsumowania działań i tworzenie raportów) jest eliminowanych, a agent może poświęcić więcej czasu na budowanie relacji. Inne funkcje obejmują integrację z innymi firmami. CRM obsługuje również kontakty na linii kontaktu z innymi firmami.

Jakie są rodzaje zarządzania relacjami z klientami (CRM)?

Mamy pięć głównych typów zarządzania relacjami z klientami

Pierwsza to operacyjny CRM, który umożliwia lepszą obsługę obecnych i potencjalnych klientów. Innym typem jest analityczny CRM, który umożliwia zbieranie danych i spostrzeżeń. Trzeci typ to CRM oparty na współpracy z dostawcami i dystrybutorami. Kolejnym typem jest CRM do zarządzania kampaniami, który jest połączeniem dwóch pierwszych i wspiera prowadzenie kampanii sprzedażowych i marketingowych. Ostatni typ to strategiczny CRM, który stawia klientów na pierwszym miejscu. Umożliwia wykorzystanie informacji o klientach i trendach rynkowych.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.