Co to jest zgłoszenie e-mailowe?
W przypadku obsługi klienta e-mail jest najbardziej preferowanym sposobem dla firm. Personel wsparcia poczty e-mail jest nie tylko przeszkolony w zakresie obsługi wiadomości e-mail, ale także śledzenia, organizowania, ustalania priorytetów i przypisywania wiadomości e-mail. To dość trudne zadanie, które może prowadzić do złych usług wsparcia.
Agenci odfiltrowują ważne wiadomości e-mail, aby te ważne mogły być traktowane priorytetowo. Śledzenie statusu zgłoszeń jest również zadaniem agentów, dzięki czemu wszystkie zgłoszenia mogą zostać zamknięte po ich rozwiązaniu. Niektóre zgłoszenia mogą wymagać przypisania innej osobie z personelu, robią to również agenci, którzy pracują w dziale zgłoszeń e-mail.
Uwaga eksperta
Zgłoszenia e-mailowe są kluczowe w komunikacji między firmą a klientem, ale ich skuteczność zależy od szybkości odpowiedzi i efektywnego zarządzania nimi przez zespół wsparcia klienta.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.