Zgłoszenia na Facebooku

Co to jest zgłoszenie na Facebooku?

Prawie wszystkie marki mają powiązanie społecznościowe związane z ich oryginalną stroną internetową. Klientom łatwiej jest łączyć się przez aplikacje społecznościowe, takie jak Facebook, Twitter itp.

Wiele marek otrzymuje pytania na kontach społecznościowych, które zostały połączone z ich działem pomocy. Gdy strona otrzyma jakiekolwiek komentarze lub zapytania z konta społecznościowego, strona na Facebooku generuje zgłoszenie, które jest automatycznie wysyłane do help desku firmy. Stamtąd agenci mogą odpowiadać na wiadomości i pomagać swoim klientom w formie komentarzy na stronie na Facebooku.

Połączenie z Facebookiem

Dowiedz się więcej o integracji z Facebookiem w LiveAgent.

Frequently asked questions

Jak działa obsługa zgłoszeń na Facebooku?

Jeśli klient może połączyć się z marką przez Facebooka, system powinien mieć możliwość tworzenia zgłoszeń bezpośrednio z Facebooka. Działa to tak, że strona, która otrzymuje komentarze lub zapytania z mediów społecznościowych, strona na Facebooku generuje zgłoszenie, które jest automatycznie wysyłany do obsługi klienta. Agenci mogą następnie odpowiadać na wiadomości i komentarze na stronie na Facebooku bezpośrednio ze swojego systemu.

Jak wykorzystać obsługę zgłoszeń na Facebooku do zadowolenia klientów?

Zgłoszenia z Facebooka mogą mieć duży wpływ na zadowolenie klientów. Dzięki automatycznym powiadomieniom o nowych komentarzach, postach czy wiadomościach masz szansę błyskawicznie odpowiedzieć w mediach społecznościowych. Wtedy nie musisz dodawać specjalnych moderatorów do zespołu obsługi klienta, ponieważ agenci mają wszystkie zapytania w jednym miejscu i nie muszą przełączać się między kanałami. Ponadto odpowiedzi na komentarze widzą również znajomi konkretnych klientów, co również pomaga budować ich świadomość.

Czy LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń na Facebooku?

LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń z Facebooka dzięki pełnej integracji systemu. Jeśli Twoja firma ma wiele witryn, LiveAgent umożliwia monitorowanie wielu witryn. Oprócz odpowiadania na wiadomości, posty i komentarze możesz archiwizować rozmowy z klientami w zgłoszeniach, agenci nie ingerują w ich życie prywatne i wyświetlają powiadomienia na swoich profilach na Facebooku. Oprócz tego możesz również zintegrować system z Instagramem, który należy do zespołu Facebooka.

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.