Co to są zgłoszenia telefoniczne?
Każdy telefon od klienta do helpdesku jest archiwizowany w formie zgłoszenia. Zgłoszenie zawiera informacje o dzwoniącym, agencie i rozmowie między nimi. Przy kolejnym wywołaniu na ten sam temat informacja o tym jest dodawana do poprzedniego zgłoszenia.
Zgłoszenia są ważne dla śledzenia wszystkich działań. W zgłoszenia zamieniane są nie tylko telefony, ale także e-maile i inne środki komunikacji. Pomaga to zachować jedność i porządek między wszystkimi kanałami.
Frequently Asked Questions
Co to są zgłoszenia telefoniczne?
Rozmowy telefoniczne wykonywane na helpdesk przez klientów są archiwizowane w postaci zgłoszeń. Zawiera informacje o dzwoniącym użytkowniku, agencie prowadzącym sprawę i rozmowie między nimi.
Jak korzystać ze zgłoszeń telefonicznych?
Zgłoszenia telefoniczne umożliwiają zbieranie informacji o klientach, zbieranie historii o komunikacji między klientem a firmą. Dzięki temu masz jedność i porządek w komunikacji we wszystkich kanałach.
Czy można korzystać ze zgłoszeń telefonicznych przez LiveAgent?
LiveAgent oferuje opcję zgłoszeń telefonicznych. Dzięki oprogramowaniu możesz korzystać z telefonów na wyższym poziomie i tym samym rozwijać poziom obsługi klienta.
Jeśli chcesz zgłębić temat obsługi klienta, przeczytaj o tym, czym jest helpdesk. Dowiesz się, jak poprawić obsługę klienta poprzez lepsze zarządzanie zgłoszeniami.
Jeśli interesuje Cię wybór odpowiedniego oprogramowania, sprawdź artykuł na temat najwyżej ocenianego i niedrogiego oprogramowania pomocy technicznej. Znajdziesz tam informacje o funkcjach, które zwiększają wydajność i zadowolenie użytkowników.
Dla osób zainteresowanych systemami open source, warto zajrzeć do artykułu o systemach obsługi zgłoszeń typu open source. Poznasz zalety i możliwości, jakie oferują te rozwiązania.
Jeśli zastanawiasz się nad procesem migracji, przeczytaj o tym, jak przenieść dane z LeadDesk do LiveAgent. Artykuł zawiera wskazówki dotyczące migracji danych i korzyści z tego płynących.
Na koniec, jeśli chcesz lepiej zrozumieć, czym jest formularz zgłoszeniowy, ten artykuł dostarczy wszystkich potrzebnych informacji. Dowiesz się, jak formularze usprawniają komunikację z klientami.
Poznaj szczegóły zgłoszenia w LiveAgent – dowiedz się więcej o tematach, polach niestandardowych, odbiorcach, notatkach i załącznikach. Wypróbuj naszą platformę bezpłatnie, bez żadnych zobowiązań, i odkryj, jak możesz usprawnić obsługę klienta w swojej firmie. Dołącz do zadowolonych użytkowników i zapewnij doskonałą obsługę z LiveAgent!
Discover LiveAgent's comprehensive customer service solutions with features like multi-channel help desk, live chat, ticket management, and call center integration. Enhance your customer satisfaction with seamless integrations, customizable templates, and expert resources. Start your free trial today and transform your customer support experience!



