Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Zgłoszenia z Twittera

Co to są zgłoszenia na Twitterze?

Konwersja tweetów na zgłoszenia nazywa się Twitter Ticketing. Oprogramowanie Helpdesk, takie jak LiveAgent, oferuje taką funkcję, dzięki której wszystkie tweety zawierające określony hashtag lub słowo kluczowe są automatycznie konwertowane na bilety. Zaletą usługi Twitter Ticketing jest to, że agenci mogą odpowiadać na tweety bez konieczności logowania się na Twitterze, bezpośrednio z panelu agenta. Może to prowadzić do mniejszego rozproszenia uwagi, większego skupienia i potencjalnie zwiększonej wydajności.

Dowiedz się więcej, jak LiveAgent obsługuje zgłoszenia na Twitterze.

Zgłoszenia z Twittera

FAQ

Co oznacza obsługa zgłoszeń na Twitterze?

Zgłoszenia na Twitterze to tweety zawierające określony hashtag lub słowo kluczowe, które zostały automatycznie zamienione na zgłoszenia.

 

Jakie są zalety obsługi zgłoszeń na Twitterze?

Główną zaletą jest to, że nie musisz logować się do środowiska Twittera. Agenci mogą zarządzać określonymi żądaniami Twittera i odpowiadać na nie za pomocą panelu Agenta w LiveAgent.

 

Czy warto korzystać ze zgłoszeń na Twitterze?

Warto korzystać ze zgłoszeń na Twittera, ponieważ pozwalają nam śledzić wzmianki o naszej firmie na tej platformie, nawet jeśli nazwa marki lub konkretny hashtag nie są wymienione bezpośrednio. Możesz także śledzić słowa kluczowe.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.