Co to jest prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej Twoją witrynę, które zadaje pytanie dotyczące Twojej firmy, produktu lub usługi. Prośba o wsparcie zwykle składa się z tematu i treści, czasami może być obecna dodatkowa kategoryzacja.
Zgłoszenie pomocy technicznej można przesłać bezpośrednio jako wiadomość e-mail wysłaną na Twój adres e-mail pomocy technicznej (np. support@liveagent.com) lub za pośrednictwem widżetu formularza kontaktowego wbudowanego w Twojej witrynie. Wiadomość na Facebooku lub telefon można również uznać za prośbę o pomoc, ale technicznie termin prośba o pomoc jest związany głównie z pytaniami przesyłanymi drogą elektroniczną.
Frequently asked questions
Co oznacza prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej witrynę internetową Twojej firmy z pytaniem o Twoją firmę, usługę lub produkt. Możesz je przesłać dostępnymi kanałami komunikacji.
Kto odpowiada za obsługę zgłoszeń serwisowych?
Agenci odpowiedzialni za obsługę klienta są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń serwisowych. Ich zadaniem jest pomoc w rozwiązaniu problemu i zapewnienie konkretnego wsparcia osobie przesyłającej zgłoszenie.
Gdzie w LiveAgent można uzyskać dostęp do wszystkich próśb o pomoc?
W LiveAgent dostęp do wszystkich próśb o pomoc można znaleźć na karcie Zgłoszenia. Niektórzy agenci mogą mieć ograniczony dostęp i widzieć tylko te zgłoszenia, do których są przypisani, a administrator i właściciel mogą zobaczyć wszystkie zgłoszenia.
Uwaga eksperta
<p>Zgłoszenie serwisowe to formularz lub wiadomość od klienta z prośbą o wsparcie techniczne. Agenci są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń i udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów.</p>

Recenzja czatu na żywo LiveAgent
Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.
Szukasz alternatywy dla Drift?
Przejście na LiveAgent to alternatywa dla Drift - kompleksowe rozwiązanie dla biznesu, z obsługą klienta przez człowieka i wysoką jakością wsparcia technicznego.
Szukasz alternatywy dla Lucep?
Oferujemy szeroki zakres kanałów komunikacji, podczas gdy Twoje konto LiveAgent jest przygotowywane. Możesz korzystać z czatu, połączeń głosowych, rozmów wideo, formularza kontaktowego oraz innych.