Co to jest prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej Twoją witrynę, które zadaje pytanie dotyczące Twojej firmy, produktu lub usługi. Prośba o wsparcie zwykle składa się z tematu i treści, czasami może być obecna dodatkowa kategoryzacja.
Zgłoszenie pomocy technicznej można przesłać bezpośrednio jako wiadomość e-mail wysłaną na Twój adres e-mail pomocy technicznej (np. support@liveagent.com) lub za pośrednictwem widżetu formularza kontaktowego wbudowanego w Twojej witrynie. Wiadomość na Facebooku lub telefon można również uznać za prośbę o pomoc, ale technicznie termin prośba o pomoc jest związany głównie z pytaniami przesyłanymi drogą elektroniczną.
Frequently asked questions
Co oznacza prośba o pomoc?
Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej witrynę internetową Twojej firmy z pytaniem o Twoją firmę, usługę lub produkt. Możesz je przesłać dostępnymi kanałami komunikacji.
Kto odpowiada za obsługę zgłoszeń serwisowych?
Agenci odpowiedzialni za obsługę klienta są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń serwisowych. Ich zadaniem jest pomoc w rozwiązaniu problemu i zapewnienie konkretnego wsparcia osobie przesyłającej zgłoszenie.
Gdzie w LiveAgent można uzyskać dostęp do wszystkich próśb o pomoc?
W LiveAgent dostęp do wszystkich próśb o pomoc można znaleźć na karcie Zgłoszenia. Niektórzy agenci mogą mieć ograniczony dostęp i widzieć tylko te zgłoszenia, do których są przypisani, a administrator i właściciel mogą zobaczyć wszystkie zgłoszenia.
Expert note
Zgłoszenie serwisowe to formularz lub wiadomość od klienta z prośbą o wsparcie techniczne. Agenci są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń i udzielanie wsparcia w rozwiązywaniu problemów.

LiveAgent oferuje pomoc na czacie, portal wsparcia i wsparcie społecznościowe, co przyczynia się do najwyższej jakości obsługi klienta w firmie. Portal wsparcia umożliwia łatwe i automatyczne wyszukiwanie informacji, a jego wygląd i styl można dostosować do firmy. Wsparcie społecznościowe, takie jak Facebook i Twitter, pozwala na budowanie pozytywnego wizerunku i zwiększenie zadowolenia klientów. Obsługa klienta online to pomoc online świadczona przez firmę swoim klientom, którzy korzystają z jej produktów lub usług.
Dobry system zgłoszeniowy powinien mieć polityki SLA, kategorie, tagi i filtry, a także funkcje do pracy zespołowej i raportowania. Jest to kluczowe w zarządzaniu zgłoszeniami IT, pomagając agentom w ustalaniu priorytetów, szybkim rozwiązywaniu problemów i tworzeniu gotowych odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Dobre systemy oferują menedżerom i liderom zespołów możliwości raportowania i monitorowania zespołu. LiveAgent to narzędzie do zarządzania zgłoszeniami, które oferuje wiele przydatnych funkcji i darmową wersję próbną.
Firma Quality Unit oferuje rozwiązania dla biznesu i przemysłu. Wspiera klientów poprzez centrum wsparcia i przenoszenie danych. Firma ma partnerów VoIP i program lojalnościowy. Na stronie dostępne są blog, słowniczek, akademia, szablony i webinary. LiveAgent to narzędzie, które pomaga w obsłudze klienta. Więcej informacji można uzyskać poprzez subskrypcję newslettera i kontakt ze sprzedawcami. Firma dba o politykę prywatności i stosuje pliki cookie.