Zgłoszenie serwisowe

Co to jest prośba o pomoc?

Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej Twoją witrynę, które zadaje pytanie dotyczące Twojej firmy, produktu lub usługi. Prośba o wsparcie zwykle składa się z tematu i treści, czasami może być obecna dodatkowa kategoryzacja.

Zgłoszenie pomocy technicznej można przesłać bezpośrednio jako wiadomość e-mail wysłaną na Twój adres e-mail pomocy technicznej (np. support@liveagent.com) lub za pośrednictwem widżetu formularza kontaktowego wbudowanego w Twojej witrynie. Wiadomość na Facebooku lub telefon można również uznać za prośbę o pomoc, ale technicznie termin prośba o pomoc jest związany głównie z pytaniami przesyłanymi drogą elektroniczną.

Frequently asked questions

Co oznacza prośba o pomoc?

Zgłoszenie pomocy technicznej to zapytanie od klienta lub osoby odwiedzającej witrynę internetową Twojej firmy z pytaniem o Twoją firmę, usługę lub produkt. Możesz je przesłać dostępnymi kanałami komunikacji.

 

Kto odpowiada za obsługę zgłoszeń serwisowych?

Agenci odpowiedzialni za obsługę klienta są odpowiedzialni za obsługę zgłoszeń serwisowych. Ich zadaniem jest pomoc w rozwiązaniu problemu i zapewnienie konkretnego wsparcia osobie przesyłającej zgłoszenie.

 

Gdzie w LiveAgent można uzyskać dostęp do wszystkich próśb o pomoc?

W LiveAgent dostęp do wszystkich próśb o pomoc można znaleźć na karcie Zgłoszenia. Niektórzy agenci mogą mieć ograniczony dostęp i widzieć tylko te zgłoszenia, do których są przypisani, a administrator i właściciel mogą zobaczyć wszystkie zgłoszenia.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.