Co to jest zgłoszenie wstrzymane?
Zgłoszenia, których nie można natychmiast rozwiązać, są wywoływane i oznaczane jako otwarte. Przyczyną ich niemożności rozwiązania może być oczekiwanie odpowiedzi od klienta lub członka zespołu.
Frequently Asked Questions
Co to jest zgłoszenie wstrzymane?
Wstrzymane zgłoszenia to zgłoszenia, których nie można natychmiast anulować. Następnie są oznaczane jako otwarte, ale zawieszone.
Jakie są najczęstsze powody wstrzymania zgłoszeń?
Najczęstsze powody wstrzymywania zgłoszeń to oczekiwanie na dodatkowe informacje od kogoś, kto potrzebuje wsparcia lub gdy agent musi czekać na odpowiedź od członka zespołu.
Gdzie znaleźć oczekujące zgłoszenia w LiveAgent?
Wstrzymane zgłoszenia można znaleźć w sekcji zgłoszeń. Są one odpowiednio oznaczone, dzięki czemu można je łatwo znaleźć i wybrać.
Expert’s note
Zgłoszenie wstrzymane to zgłoszenie, którego nie można natychmiast rozwiązać. Często wynika to z oczekiwania na dodatkowe informacje od klienta lub członka zespołu.
Automatyczne oddzwonienie dla Twoich klientów
Oprogramowanie LiveAgent oferuje elastyczność i skalowalność, co sprawia, że jest idealne dla firm o różnych potrzebach. Jest to niezawodne, niedrogie i świetne rozwiązanie dla rozwijających się biznesów.