Zgłoszenie wstrzymane

Co to jest zgłoszenie wstrzymane?

Zgłoszenia, których nie można natychmiast rozwiązać, są wywoływane i oznaczane jako otwarte. Przyczyną ich niemożności rozwiązania może być oczekiwanie odpowiedzi od klienta lub członka zespołu.

Frequently asked questions

Co to jest zgłoszenie wstrzymane?

Wstrzymane zgłoszenia to zgłoszenia, których nie można natychmiast anulować. Następnie są oznaczane jako otwarte, ale zawieszone.

 

Jakie są najczęstsze powody wstrzymania zgłoszeń?

Najczęstsze powody wstrzymywania zgłoszeń to oczekiwanie na dodatkowe informacje od kogoś, kto potrzebuje wsparcia lub gdy agent musi czekać na odpowiedź od członka zespołu.

 

Gdzie znaleźć oczekujące zgłoszenia w LiveAgent?

Wstrzymane zgłoszenia można znaleźć w sekcji zgłoszeń. Są one odpowiednio oznaczone, dzięki czemu można je łatwo znaleźć i wybrać.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.