Wersja próbna

Zgłoszenie wstrzymane

Co to jest zgłoszenie wstrzymane?

Zgłoszenia, których nie można natychmiast rozwiązać, są wywoływane i oznaczane jako otwarte. Przyczyną ich niemożności rozwiązania może być oczekiwanie odpowiedzi od klienta lub członka zespołu.

FAQ

Co to jest zgłoszenie wstrzymane?

Wstrzymane zgłoszenia to zgłoszenia, których nie można natychmiast anulować. Następnie są oznaczane jako otwarte, ale zawieszone.

 

Jakie są najczęstsze powody wstrzymania zgłoszeń?

Najczęstsze powody wstrzymywania zgłoszeń to oczekiwanie na dodatkowe informacje od kogoś, kto potrzebuje wsparcia lub gdy agent musi czekać na odpowiedź od członka zespołu.

 

Gdzie znaleźć oczekujące zgłoszenia w LiveAgent?

Wstrzymane zgłoszenia można znaleźć w sekcji zgłoszeń. Są one odpowiednio oznaczone, dzięki czemu można je łatwo znaleźć i wybrać.

 

Wróć do słownika Utwórz BEZPŁATNE konto

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.