Jeśli jeszcze nie korzystasz z narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych (słuchania społecznościowego) jako części strategii marketingowej lub obsługi klienta, to najwyższy czas zacząć.
Słuchanie społecznościowe polega na monitorowaniu tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Zobacz, co myślą Twoi klienci, sprawdź czy Twoja konkurencja Cię nie krytykuje i oczernia, lub po prostu odpowiedz na pytania, które mogą mieć potencjalni klienci.
Słuchanie społecznościowego jest absolutną koniecznością!
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Słuchanie społecznościowe, znane również jako monitorowanie mediów społecznościowych, to proces monitorowania cyfrowych rozmów lub wzmianek online o Twojej marce.
Jest to skuteczna strategia polegająca na gromadzeniu opinii oraz monitorowania tego co klienci myślą o Twojej marce, biznesie, produktach lub usługach.
LiveAgent łączy się ze wszystkimi kanałami mediów społecznościowych i pobiera wszystkie komentarze, wiadomości oraz wzmianki o Twojej marce bezpośrednio do LiveAgent.
LiveAgent łączy się z:
Narzędzia do słuchania społecznościowego doskonale nadają się do proaktywnego rozwiązywania problemów. Przyjmij do wiadomości i zauważ, że Twoi klienci są sfrustrowani, zanim ich złe doświadczenia zaczną być widoczne dla innych i zaszkodzą Twojej firmie.
Słuchanie społecznościowe to nie tylko złe doświadczenia. Zaprezentuj pozytywne rzeczy, które klienci mają do powiedzenia o Twojej firmie. Nie ma nic lepszego niż autentyczna opinia!
Słuchanie społecznościowe to świetne narzędzie, które daje ogólny ogląd tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Monitoruj, co mają do powiedzenia nie tylko Twoi klienci, ale także konkurencja.
Odpowiadaj na tweety klientów, wiadomości na Facebooku lub komentarze na Instagramie bezpośrednio ze swojego narzędzia do słuchania społecznościowego. Nie trać czasu na logowanie i wylogowywanie się z różnych kont społecznościowych.
Narzędzie do słuchania społecznościowego LiveAgent zbiera wszystkie wiadomości i komentarze na Facebooku pod Twoimi postami i przesyła je bezpośrednio do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Stamtąd możesz łatwo odpowiadać, polubić, a nawet tworzyć nowe posty na swojej stronie na Facebooku.
Monitoruj słowa kluczowe i odpowiadaj na tweety dotyczące Twojego konta. Dzięki narzędziu do monitorowania społecznościowego LiveAgent nigdy więcej nie przegapisz tweetów o swojej firmie.
Po prostu skonfiguruj słowa kluczowe, które chcesz monitorować, a wszystkie tweety zawierające te słowa zostaną automatycznie przesłane na Twoje konto LiveAgent w formie ticketów.
Wszystkie komentarze do Twoich postów lub postów, które zawierają wzmianki o Twoim koncie, zostaną automatycznie przesłane do LiveAgent. Odpowiadaj bezpośrednio z LiveAgent bez konieczności przeglądania tysięcy powiadomień w telefonie.
LiveAgent porządkuje wszystkie komentarze i zapytania według ważności i czasu ich postowania.
Uporządkuj wszystkie zapytania z różnych kanałów komunikacji w jednej wspólnej skrzynce odbiorczej.
Rozmawiaj z klientami i osobami odwiedzającymi Twoją witrynę, na czacie w czasie rzeczywistym. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu i wielu innych.
Zbuduj całkowicie wirtualne centrum telefoniczne ze złożonymi drzewami poleceń IVR(interaktywne menu głosowe) i przekierowywaniem połączeń jako integralną część obsługi technicznej.
Twórz oszałamiające portale dla klientów oraz bazy wiedzy dzięki którym Twoi klienci będą w stanie sami rozwiązać problemy.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketowanie z automatyzacją która pozwala nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.
Dzięki ponad 180 funkcjom, więcej niż 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań do słuchania społecznościowego za stałą miesięczną kwotę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i otrzymaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.
Na co czekasz? Zacznij używać słuchania społecznościowego już dziś!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach