Szukasz narzędzi do słuchania społecznościowego?

Jeśli jeszcze nie korzystasz z narzędzi do monitorowania mediów społecznościowych (słuchania społecznościowego) jako części strategii marketingowej lub obsługi klienta, to najwyższy czas zacząć.

Słuchanie społecznościowe polega na monitorowaniu tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Zobacz, co myślą Twoi klienci, sprawdź czy Twoja konkurencja Cię nie krytykuje i oczernia, lub po prostu odpowiedz na pytania, które mogą mieć potencjalni klienci.

Słuchanie społecznościowego jest absolutną koniecznością!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Definicja narzędzi do słuchania społecznościowego

Czym jest słuchanie społecznościowe?

Słuchanie społecznościowe, znane również jako monitorowanie mediów społecznościowych, to proces monitorowania cyfrowych rozmów lub wzmianek online o Twojej marce.

Jest to skuteczna strategia polegająca na gromadzeniu opinii oraz monitorowania tego co klienci myślą o Twojej marce, biznesie, produktach lub usługach.

LiveAgent jest narzędziem do słuchania społecznościowego

LiveAgent łączy się ze wszystkimi kanałami mediów społecznościowych i pobiera wszystkie komentarze, wiadomości oraz wzmianki o Twojej marce bezpośrednio do LiveAgent.

LiveAgent łączy się z:

LiveAgent jako doskonałe narzędzie do słuchania społecznościowego

Dlaczego ważne jest posiadanie narzędzi do słuchania społecznościowego?

Bezproblemowe wdrożenie

Aktywnie rozwiązuj problemy

Narzędzia do słuchania społecznościowego doskonale nadają się do proaktywnego rozwiązywania problemów. Przyjmij do wiadomości i zauważ, że Twoi klienci są sfrustrowani, zanim ich złe doświadczenia zaczną być widoczne dla innych i zaszkodzą Twojej firmie.

Recenzje i sugestie

Używaj pozytywnych wzmianek jako referencji

Słuchanie społecznościowe to nie tylko złe doświadczenia. Zaprezentuj pozytywne rzeczy, które klienci mają do powiedzenia o Twojej firmie. Nie ma nic lepszego niż autentyczna opinia!

Ucz się na podstawie danych i spostrzeżeń klientów

Uzyskaj wgląd w satysfakcję klientów

Słuchanie społecznościowe to świetne narzędzie, które daje ogólny ogląd tego, co mówi się o Twojej firmie w Internecie. Monitoruj, co mają do powiedzenia nie tylko Twoi klienci, ale także konkurencja.

Obsługa klienta w czasie rzeczywistym

Z łatwościa komunikuj sie z klientami

Odpowiadaj na tweety klientów, wiadomości na Facebooku lub komentarze na Instagramie bezpośrednio ze swojego narzędzia do słuchania społecznościowego. Nie trać czasu na logowanie i wylogowywanie się z różnych kont społecznościowych.

Facebook Integration Demo: How It Works | Live Agent03:02Youtube video: Facebook Integration Demo: How It Works
Live Agent

Słuchanie społecznościowe na Facebooku

Narzędzie do słuchania społecznościowego LiveAgent zbiera wszystkie wiadomości i komentarze na Facebooku pod Twoimi postami i przesyła je bezpośrednio do pulpitu nawigacyjnego LiveAgent. Stamtąd możesz łatwo odpowiadać, polubić, a nawet tworzyć nowe posty na swojej stronie na Facebooku.

Słuchanie społecznościowe na Twitterze

Monitoruj słowa kluczowe i odpowiadaj na tweety dotyczące Twojego konta. Dzięki narzędziu do monitorowania społecznościowego LiveAgent nigdy więcej nie przegapisz tweetów o swojej firmie.

Po prostu skonfiguruj słowa kluczowe, które chcesz monitorować, a wszystkie tweety zawierające te słowa zostaną automatycznie przesłane na Twoje konto LiveAgent w formie ticketów.

How to Monitor Twitter with LiveAgent | Live Agent06:38Youtube video: How to Monitor Twitter with LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Słuchanie społecznościowe na Instagramie

Wszystkie komentarze do Twoich postów lub postów, które zawierają wzmianki o Twoim koncie, zostaną automatycznie przesłane do LiveAgent. Odpowiadaj bezpośrednio z LiveAgent bez konieczności przeglądania tysięcy powiadomień w telefonie.

LiveAgent porządkuje wszystkie komentarze i zapytania według ważności i czasu ich postowania.

Więcej niż narzędzie do słuchania społecznościowego

E-mail w skrzynce odbiorczej

Ticketowanie

Uporządkuj wszystkie zapytania z różnych kanałów komunikacji w jednej wspólnej skrzynce odbiorczej.

Dymki czatu na żywo

Czat na żywo

Rozmawiaj z klientami i osobami odwiedzającymi Twoją witrynę, na czacie w czasie rzeczywistym. Skorzystaj z proaktywnych zaproszeń do czatu i wielu innych.

Centrum telefonicznej obsługi klienta

Telefon

Zbuduj całkowicie wirtualne centrum telefoniczne ze złożonymi drzewami poleceń IVR(interaktywne menu głosowe) i przekierowywaniem połączeń jako integralną część obsługi technicznej.

Baza wiedzy

Portal wsparcia technicnzego

Twórz oszałamiające portale dla klientów oraz bazy wiedzy dzięki którym Twoi klienci będą w stanie sami rozwiązać problemy.

Dowiedz sie więcej
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, ticketowanie z automatyzacją która pozwala nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dlaczego LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do słuchania społecznościowego?

Najczęściej recenzowane i najlepsze

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.

Pełen funkcji

Dzięki ponad 180 funkcjom, więcej niż 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań do słuchania społecznościowego za stałą miesięczną kwotę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i otrzymaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.

Na co czekasz? Zacznij używać słuchania społecznościowego już dziś!

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc
Wypróbuj
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla wszystkich biznesów oraz dużych firm

39 /msc
Wypróbuj

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Wypróbuj już teraz za darmo Karta kredytowa nie wymagana
Artykuły powiązane zSłuchanie społecznościowe – monitoring mediów społecznościowych
Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.

Widżety z możliwością dostosowania języka

Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Narzędzie self-service LiveAgent oferuje obsługę klienta w wielu językach, załączniki w artykułach i czatach, oraz łatwą integrację z innymi narzędziami. Zapewnia to zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Firmy muszą zrozumieć psychologię klienta i umiejętności obsługi, aby zapewnić doskonałe doświadczenie. Segmentacja klientów i empatia są kluczowe. Tworzenie programów lojalnościowych i zbieranie opinii klientów są również istotne. LiveAgent oferuje darmowe oprogramowanie do czatu na żywo, co może pomóc w obsłudze klienta.

Skontaktuj się z Andrejem Saxonem w odnośnie obsługi klienta VIP. Harmonogram pracy Andreja: poniedziałek: 09:00 - 17:00 wtorek: 09:00 - 17:00 czwartek: 09:00 - 17:00

Andrej - LiveAgent

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania wsparcia klienta, w tym chat, połączenia głosowe, rozmowy wideo, formularze kontaktowe oraz integracje. Dodatkowo, można skontaktować się bezpośrednio z Andrejem Saxonom, który jest dostępny w różnych terminach. LiveAgent to platforma, która umożliwia obsługę klienta na wysokim poziomie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x