Zapewnij doskonałą
obsługę klienta.

Odbierz więcej zgłoszeń dzięki
kompleksowemu oprogramowaniu do pomocy technicznej.

  • ✓ Bez opłaty za instalację
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Witaj, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chciałbym sprawdzić stan mojego zamówienia.

Nie ma problemu, podaj, proszę, identyfikator zamówienia.

Mój identyfikator zamówienia to GQ34566

Wejdź w interakcję
z klientami na wszystkich kanałach

Odkryj ponad 130 funkcji obsługi zgłoszeń i ponad 200 integracji z narzędziami, których używasz na co dzień.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Widżet czatu

Najlepiej oceniany widżet czatu na świecie

Zwiększaj zaangażowanie i ułatwiaj zakupy dzięki naszemu stylowemu widżetowi czatu na żywo. Zapewnij spersonalizowaną pomoc w czasie rzeczywistym i zaproś klientów do czatu na podstawie ich czasu spędzonego w Twojej witrynie, ich lokalizacji i odwiedzonych przez nich stron.

  • Zapowiedź wiadomości przychodzącej
  • Wbudowany CRM
  • Automatyczne przekierowanie czatu
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Wsparcie telefoniczne w chmurze dla nowoczesnego biznesu

Zwiększ satysfakcję swoich klientów, skracając czas oczekiwania dzięki naszemu oprogramowaniu call center w chmurze. Ciesz się lepszą elastycznością, większymi oszczędnościami i wyższą wydajnością dzięki funkcjom callback, IVR, ACD i rozmowom wideo.

  • Nielimitowane nagrania rozmów
  • Obsługiwane transfery połączeń
  • Świetne rozwiązanie dla połączeń przychodzących i wychodzących

Obsługa zgłoszeń

Proste, ale skuteczne oprogramowanie ticketowe

Oszczędzaj czas, zarządzając wszystkimi wiadomościami klientów w jednej panelu. Śledź wszystkie rozmowy, integruj swoje ulubione narzędzia, automatyzuj powtarzalne zadania, pracuj z zespołem i podejmuj lepsze decyzje biznesowe w oparciu o rzeczywiste dane.

  • Domeny niestandardowe
  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • W pełni konfigurowalne i skalowalne rozwiązanie
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Referencje

Dowiedz się, dlaczego nasi klienci uwielbiają LiveAgent

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Co Cię tu dziś sprowadza?

Tylko przeglądam

Szukasz wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej z bogactwem funkcji, natywnym czatem na żywo i funkcjami call center? Jesteś we właściwym miejscu!

Help desk software comparison

Porównuję opcje

Nie masz pewności, które oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie? Zapoznaj się z naszymi dokładnymi porównaniami, które koncentrują się na analizie cen, ocen użytkowników, funkcji i stosunku jakości do ceny.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

założony w 2006 roku LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej? W roku 2021, LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej recenzowanym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 tysięcy firm na całym świecie.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuj większe przychody

Twórz niezapomniane doświadczenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Zwiększ satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.

16×

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 recenzji w największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Wypróbuj LiveAgent już dziś

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Artykuły powiązane zStrona główna
752568 Using Contact Groups To Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups to Answer VIP Customers Faster

Using Contact Groups allows prioritizing VIP customers, creating specialized departments, and triggering rules for faster customer support.

Wydrukuj zgłoszenia w wersji do druku dzięki funkcji LiveAgent – Drukuj zgłoszenia. Przeczytaj o tym w artykule i obejrzyj nasz film.

Eksport zgłoszeń

LiveAgent umożliwia eksport zgłoszeń do wersji HTML lub PDF, co ułatwia drukowanie zgłoszeń. Można również wypróbować bezpłatny 30-dniowy trial.

415713 How To Setup And Create Contacts In LiveAgent

How to setup and create Contacts in LiveAgent

LiveAgent is a versatile customer support software with features like live chat, social helpdesk, and voice helpdesk. It is cloud-based and secure with SSL safety. It also offers various integrations and plugins, and a free trial.

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Recenzja telefonu Cisco 7940 Series

Recenzje oprogramowania typu softphone (telefonów programowych) to doskonałe miejsce do wyboru oprogramowania. Można znaleźć recenzje oprogramowania MicroSIP i Bria (X-Lite) oraz skorzystać z różnych kanałów komunikacji.

Get better overview about your support service. Track time spent by each agent supporting customers automatically by LiveAgent’s function - Time tracking.

Time tracking

Time tracking in LiveAgent allows for automatic tracking of time spent by agents on customer support tickets. It also provides the option to force agents to manually input time and add notes. The tracking stops if the agent switches to another ticket or browser tab, ensuring accurate time tracking.

LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Ogłoszenie integracji Twittera

LiveAgent oferuje przystępne cenowo rozwiązanie dla integracji Twittera. Wprowadź swoje API Twittera, zachowaj swoje połączenie i uniknij wysokich kosztów.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x