Zapewnij doskonałą
obsługę klienta.

Odbierz więcej zgłoszeń dzięki
kompleksowemu oprogramowaniu do pomocy technicznej.

  • ✓ Bez opłaty za instalację    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej   
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Witaj, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chciałbym sprawdzić stan mojego zamówienia.

Nie ma problemu, podaj, proszę, identyfikator zamówienia.

Mój identyfikator zamówienia to GQ34566

Wejdź w interakcję
z klientami na wszystkich kanałach

Odkryj ponad 130 funkcji obsługi zgłoszeń i ponad 200 integracji z narzędziami, których używasz na co dzień.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Widżet czatu

Najlepiej oceniany widżet czatu na świecie

Zwiększaj zaangażowanie i ułatwiaj zakupy dzięki naszemu stylowemu widżetowi czatu na żywo. Zapewnij spersonalizowaną pomoc w czasie rzeczywistym i zaproś klientów do czatu na podstawie ich czasu spędzonego w Twojej witrynie, ich lokalizacji i odwiedzonych przez nich stron.

  • Zapowiedź wiadomości przychodzącej
  • Wbudowany CRM
  • Automatyczne przekierowanie czatu
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Wsparcie telefoniczne w chmurze dla nowoczesnego biznesu

Zwiększ satysfakcję swoich klientów, skracając czas oczekiwania dzięki naszemu oprogramowaniu call center w chmurze. Ciesz się lepszą elastycznością, większymi oszczędnościami i wyższą wydajnością dzięki funkcjom callback, IVR, ACD i rozmowom wideo.

  • Nielimitowane nagrania rozmów
  • Obsługiwane transfery połączeń
  • Świetne rozwiązanie dla połączeń przychodzących i wychodzących

Obsługa zgłoszeń

Proste, ale skuteczne oprogramowanie ticketowe

Oszczędzaj czas, zarządzając wszystkimi wiadomościami klientów w jednej panelu. Śledź wszystkie rozmowy, integruj swoje ulubione narzędzia, automatyzuj powtarzalne zadania, pracuj z zespołem i podejmuj lepsze decyzje biznesowe w oparciu o rzeczywiste dane.

  • Domeny niestandardowe
  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • W pełni konfigurowalne i skalowalne rozwiązanie
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Referencje

Dowiedz się, dlaczego nasi klienci uwielbiają LiveAgent

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Co Cię tu dziś sprowadza?

Tylko przeglądam

Szukasz wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej z bogactwem funkcji, natywnym czatem na żywo i funkcjami call center? Jesteś we właściwym miejscu!

Help desk software comparison

Porównuję opcje

Nie masz pewności, które oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie? Zapoznaj się z naszymi dokładnymi porównaniami, które koncentrują się na analizie cen, ocen użytkowników, funkcji i stosunku jakości do ceny.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

założony w 2006 roku LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej? W roku 2021, LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej recenzowanym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 tysięcy firm na całym świecie.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuj większe przychody

Twórz niezapomniane doświadczenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Zwiększ satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.

16×

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 recenzji w największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Wypróbuj LiveAgent już dziś

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Artykuły powiązane zStrona główna
Czy chcesz przeprowadzić migrację z Outlooka do kompleksowego rozwiązania do obsługi klienta? Dowiedz się więcej o migracji danych do LiveAgent.

Przenosisz się z Outlooka?

LiveAgent to wydajne narzędzie do obsługi klienta online, które poprawia komunikację, przyspiesza odpowiedzi i zwiększa satysfakcję klientów.

Zespół LiveAgent aktualnie pracuje nad wtyczką do przeniesienia się z Zopim. LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i wysoko ocenianym oprogramowaniem systemu obsługi klienta #1 dla małych i średnich firm w 2019 i 2020 roku. Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, O2 i Uniwersytet Oksfordzki.

Przenosisz się z Zopim do LiveAgent?

Wypróbuj Ticket za €15/m-c lub Ticket + Chat za €29/m-c dla małych firm i specjalistów ds. marketingu. Będziesz w dobrych rękach z LiveAgent.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

Chatra oferuje dobre narzędzia do komunikacji, ale jest droższy od konkurencji. LiveAgent również ma dobre funkcje, ale ma problemy z personalizacją i usuwaniem brandingu. Overall warto rozważyć LiveAgent dla obsługi klienta w mediach społecznościowych.

Zbierz więcej informacji o swoich zgłoszeniach dzięki polom zgłoszeń. Pola zgłoszeń można dostosować, dodając więcej informacji, które pomogą Ci je uporządkować.

Pola zgłoszeń

LiveAgent to platforma służąca do wsparcia przenoszenia danych, z dziennikiem zmian i zapytaniami ofertowymi. Firma oferuje program lojalnościowy i partnerstwa VoIP. Na ich stronie istnieje blog, słowniczek, akademia, szablony, webinary oraz test pisania. Można się też zapisać do newslettera. Wszystkie prawa zastrzeżone. Tworzenie konta w LiveAgent wymaga podania danych do logowania, a po zakończeniu procesu użytkownik otrzymuje dostęp do swojego pulpitu nawigacyjnego. Stronie używa plików cookie, a użytkownik ma możliwość zaakceptowania lub odrzucenia polityki prywatności i plików cookies.

Już dziś zdobądź przewagę dzięki oprogramowaniu do interakcji z klientami. Bądź na bieżąco ze wszystkimi żądaniami klientów i popraw jakość obsługi klienta we wszystkich kanałach.

Idź ramię w ramię ze swoimi klientami

Opinie użytkowników wyrażają pozytywne opinie na temat LiveAgent, narzędzia do obsługi klienta pokonującego inne dostępne na rynku, zwiększającego efektywność i satysfakcję klientów.

Zdarzenia czasowe to tak zwane reguły czasowe. Reguły czasowe nie są wyzwalane przez warunek, ale zamiast tego przez zdarzenie czasowe. Dowiedz się więcej o zasadach czasowych.

Wydarzenia oparte na czasie

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, które pozwala na rozwiązywanie zgłoszeń, śledzenie czasu ich rozwiązania oraz unikanie zaległości poprzez nadanie priorytetów i współpracę zespołu. Kluczowym wskaźnikiem w call center jest średni czas obsługi (AHT), który można sprawdzić w raporcie Czas w LiveAgent. LiveAgent oferuje demo oraz subskrypcję newslettera dla zainteresowanych, a na ich stronie są również informacje o cenach, integracjach oraz opiniach i rozwiązaniach dla przemysłu i biznesu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo