Zapewnij doskonałą
obsługę klienta.

Odbierz więcej zgłoszeń dzięki
kompleksowemu oprogramowaniu do pomocy technicznej.

  • ✓ Bez opłaty za instalację    
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej   
  • ✓ Zrezygnuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo

Witaj, jestem John, jak mogę Ci pomóc?

Chciałbym sprawdzić stan mojego zamówienia.

Nie ma problemu, podaj, proszę, identyfikator zamówienia.

Mój identyfikator zamówienia to GQ34566

Wejdź w interakcję
z klientami na wszystkich kanałach

Odkryj ponad 130 funkcji obsługi zgłoszeń i ponad 200 integracji z narzędziami, których używasz na co dzień.

LiveAgent multichannel help desk software
LiveAgent multichannel help desk software

Widżet czatu

Najlepiej oceniany widżet czatu na świecie

Zwiększaj zaangażowanie i ułatwiaj zakupy dzięki naszemu stylowemu widżetowi czatu na żywo. Zapewnij spersonalizowaną pomoc w czasie rzeczywistym i zaproś klientów do czatu na podstawie ich czasu spędzonego w Twojej witrynie, ich lokalizacji i odwiedzonych przez nich stron.

  • Zapowiedź wiadomości przychodzącej
  • Wbudowany CRM
  • Automatyczne przekierowanie czatu
LiveAgent live chat window
LivAgent's call center features

Call center

Wsparcie telefoniczne w chmurze dla nowoczesnego biznesu

Zwiększ satysfakcję swoich klientów, skracając czas oczekiwania dzięki naszemu oprogramowaniu call center w chmurze. Ciesz się lepszą elastycznością, większymi oszczędnościami i wyższą wydajnością dzięki funkcjom callback, IVR, ACD i rozmowom wideo.

  • Nielimitowane nagrania rozmów
  • Obsługiwane transfery połączeń
  • Świetne rozwiązanie dla połączeń przychodzących i wychodzących

Obsługa zgłoszeń

Proste, ale skuteczne oprogramowanie ticketowe

Oszczędzaj czas, zarządzając wszystkimi wiadomościami klientów w jednej panelu. Śledź wszystkie rozmowy, integruj swoje ulubione narzędzia, automatyzuj powtarzalne zadania, pracuj z zespołem i podejmuj lepsze decyzje biznesowe w oparciu o rzeczywiste dane.

  • Domeny niestandardowe
  • Nieograniczona liczba użytkowników
  • W pełni konfigurowalne i skalowalne rozwiązanie
Hybrid ticketing system in help desk software - LiveAgent

Referencje

Dowiedz się, dlaczego nasi klienci uwielbiają LiveAgent

  • Roman Bosch
    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
    Roman Bosch Partly
  • Christine Preusler
    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
    Christine Preusler HostingAdvice
  • Karl Dieterich
    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
    Karl Dieterich Covomo
  • Hendrik Henze
    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
    Hendrik Henze HEWO Internetmarketing
  • Razvan Sava
    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
    Razvan Sava Webmaster Deals
  • Taras Baca
    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
    Taras Baca XperienceHR
  • Andrej Ftomin
    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
    Andrej Ftomin TAZAR Group
  • Matt Janaway
    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
    Matt Janaway The Workplace Depot
  • Viviane Carter
    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
    Viviane Carter CSI Products
  • Christian Lange
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
    Christian Lange Lucky-Bike
  • Jens Malmqvist
    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
    Jens Malmqvist Projure
  • Catana Alexandru
    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
    Catana Alexandru Websignal
  • Jan Wienk
    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
    Jan Wienk All British Casino
  • Allan Bjerkan
    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
    Allan Bjerkan Norske Automaten
  • Sissy Böttcher
    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
    Sissy Böttcher Study Portals
  • Peter Koning
    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
    Peter Koning TypoAssassin
  • Aranzazu F
    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
    Aranzazu F Factorchic
  • Rick Nuske
    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
    Rick Nuske MyFutureBusiness
  • Vojtech Kelecsenyi
    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
    Vojtech Kelecsenyi 123-Nakup
  • Rafael Kobalyan
    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
    Rafael Kobalyan Betconstruct
  • Martin Drugaj
    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
    Martin Drugaj Atomer
  • Ivan Golubović
    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
    Ivan Golubović AVMarket
  • Rustem Gimaev
    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
    Rustem Gimaev Antalya Consulting Language Center
  • Randy Bryan
    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
    Randy Bryan tekRESCUE
  • Timothy G. Keys
    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
    Timothy G. Keys Marietta Corporation
  • Mihaela Teodorescu
    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
    Mihaela Teodorescu eFortuna
  • Hilda Andrejkovičová
    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
    Hilda Andrejkovičová TrustPay
  • Alexandra Danišová
    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
    Alexandra Danišová Nay
  • Samuel Smahel
    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
    Samuel Smahel m:zone
  • David Chandler
    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
    David Chandler Volterman

Co Cię tu dziś sprowadza?

Tylko przeglądam

Szukasz wielokanałowego oprogramowania pomocy technicznej z bogactwem funkcji, natywnym czatem na żywo i funkcjami call center? Jesteś we właściwym miejscu!

Help desk software comparison

Porównuję opcje

Nie masz pewności, które oprogramowanie help desk jest dla Ciebie odpowiednie? Zapoznaj się z naszymi dokładnymi porównaniami, które koncentrują się na analizie cen, ocen użytkowników, funkcji i stosunku jakości do ceny.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

założony w 2006 roku LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem oferującym czat na żywo i funkcje pomocy technicznej? W roku 2021, LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej recenzowanym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 tysięcy firm na całym świecie.

LiveAgent trending as the best help desk software
30%

Generuj większe przychody

Twórz niezapomniane doświadczenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Zwiększ satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawicznymi odpowiedziami.

16×

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 recenzji w największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Wypróbuj LiveAgent już dziś

Oferujemy usługę migracji danych z większości najpopularniejszych programów helpdesk.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Related Articles to Strona główna
Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

LiveAgent to narzędzie help desk i self-service oferujące kompleksową obsługę klienta, w tym czat na żywo, centrum telefoniczne i obsługę mediów społecznościowych. Narzędzie posiada ponad 179 funkcji i ponad 40 integracji oraz niemal nieograniczone opcje dostosowania. LiveAgent był najczęściej i najwyżej ocenianym rozwiązaniem help desk dla małych firm w latach 2019-2020, a ponad 21 tysięcy biznesów wybrało to narzędzie. Oferuje on elastyczne i bogate w funkcje narzędzie self-service w rozsądnej cenie, bez długoterminowych umów i ukrytych opłat.

Zapoznaj się z narzędziami do otrzymywania zgłoszeń, które są najczęściej używane na rynku. Wybierz idealne oprogramowanie i wznieś swoją obsługę klienta na księżyc.

Narzędzie otrzymywania zgłoszeń

Zwiększ zadowolenie klientów poprzez system obsługi zgłoszeń i zapewnienie wygody przez różne kanały komunikacji. Statystyki pokazują, że 80% konsumentów oczekuje szybkiej i skutecznej pomocy w obsłudze klienta. Warto też zadbać o szkolenie agentów i personalizację rozmów.

Badania pokazują, że 39% klientów woli rozmowę telefoniczną od innych form kontaktu. Z LiveAgent stworzysz wirtualne call center w swoim oprogramowaniu obsługi klienta. Z łatwością zarządzaj przychodzącymi połączeniami, polepszaj wyniki swojego działu obsługi klienta i zwiększ sprzedaż.

Oprogramowanie inbound call center

LiveAgent oferuje łatwą integrację z partnerami VoIP oraz narzędzia niezbędne dla pracowników do odpowiadania na zapytania klientów i finalizacji sprzedaży. Można połączyć dowolną ilość SIP trunks oraz lokalnych numerów, a także zezwolić na połączenia PC do PC dla ułatwienia kontaktu z klientami.

Kreuj swoją obecność w Internecie i przekształć swoje kanały komunikacji w komunikator internetowy z czatem na żywo.

Czat na żywo dla instytucji edukacyjnych i pozarządowych

Czat na żywo może pomóc instytucjom edukacyjnym i pozarządowym utrzymać kontakt z klientami z całego świata, oferując wiele opcji, takich jak przypisanie zgłoszenia do odpowiedniego działu, dodawanie tagów oraz przeprowadzanie ankiet. Zarządzanie zespołem czatu wymaga umiejętności zarówno miękkich, jak i twardych, a outsourcing wsparcia technicznego może pomóc w lepszym zarządzaniu czasem i kosztami. Integrowanie przycisku czatu z witryną jest łatwe, a LiveAgent oferuje wiele funkcji bezpieczeństwa, w tym szyfrowanie HTTPS i RODO.

LiveAgent to w pełni funkcjonalne oprogramowanie service desk, które wykorzystuje system obsługi zgłoszeń do łączenia wszystkich procesów obsługi.

Narzędzie service desk dla lepszego doświadczenia klientów

LiveAgent to oprogramowanie service desk, które pozwala monitorować wiadomości między zespołem a klientami oraz identyfikować problemy i nagradzać pracowników zapewniających doskonałą obsługę. Jest idealne dla firm z różnych sektorów, takich jak e-commerce, podróże, marketing i rozrywka. Wielokanałowa platforma komunikacji pozwala na kontakt z klientami w najwygodniejszy dla nich sposób, a pracownikom na szybkie przełączanie między różnymi kanałami komunikacji. Wsparcie obejmuje także media społecznościowe.

Oprogramowanie do obsługi doświadczeń klientów odgrywa kluczową rolę w zbieraniu, organizowaniu i śledzeniu opinii klientów we współczesnym biznesie.

Oprogramowanie do badania doświadczeń klientów

SurveyLegend, Hubspot Service Hub i Pipedrive to narzędzia marketingowe, które mogą pomóc w usprawnieniu komunikacji cyfrowej, generowaniu leadów i prowadzeniu sprzedaży. Każde narzędzie oferuje różnorodne funkcje, ale wymaga różnych kosztów i może mieć pewne ograniczenia. SurveyLegend zapewnia łatwe tworzenie ankiet, ale bezpłatne wersje próbne są ograniczone. Hubspot Service Hub oferuje zaawansowane narzędzia, ale system obsługi zgłoszeń jest trudniejszy w przypadku dużych ilości. Pipedrive jest prosty w użyciu i skalowalny, ale brak testów A/B i limitowane raportowanie.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo