System zgłoszeń help desk od LiveAgent

Masz dość nudnych systemów obsługi zgłoszeń? My również!

Wszystkie kanały obsługi klienta w jednym miejscu

System ticketowy LiveAgent integruje się z wieloma kanałami komunikacji i oferuje niemal 200 funkcji.

Every communication channel under one place by help desk software LiveAget
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, co pozwala na wyjątkowe wsparcie naszych klientów.

Peter Komornik, CEO
logo slido czarne

LiveAgent wykracza poza system ticketowy IT

LiveAgent to system zgłoszeń IT, który łączy różne kanały, takie jak e-mail, czat, połączenia telefoniczne i media społecznościowe, aby pomóc Ci w kompleksowej obsłudze klienta. Na tym jednak nie koniec! LiveAgent oferuje także portal klienta, ze wsparciem wszechstronnej bazy wiedzy, forum, feedbacku i sugestii. Odkryj możliwości zaawansowanego systemu zgłoszeń!

help-desk-software-LiveAgent-All-tickets

standard-operating-system

help-desk-best-practices-SLAs-LiveAgent

System ticketowy

Odkryj system ticketowy od LiveAgent

System obsługi zgłoszeń to jedynie część zdecydowanie bardziej kompleksowego rozwiązania

Połącz wszystkie kanały komunikacji w jedną, wspólną skrzynkę odbiorczą – bardziej intuicyjną wersję klasycznej komunikacji e-mailowej. 

Od tej pory, wszystkie e-maile, zapisy czatów, połączenia, posty w mediach społecznościowych i inne formy komunikacji są dostępne z poziomu jednego panelu!

Nieważne, gdzie zainicjowana zostaje interakcja –zgłoszenia zawsze wyglądają tak samo. Rozpocznij rozmowę z klientem poprzez czat na żywo, kontynuuj przez e-mail, zakończ na połączeniu telefonicznym. Wszystko z jednego interfejsu i poziomu tego samego zgłoszenia. 

Przyspiesz proces obsługi klienta przez przygotowanie odpowiedzi na najczęściej zgłaszane problemy i zapytania. Zapisz krótkie odpowiedzi i zaskocz swoich klientów. 

Twórz zgłoszenia widoczne wyłącznie dla Twojego zespołu i przypisz je wybranej osobie. Używaj ich jako przypomnień dla tworzenia zadań lub przygotowania notatek dla siebie i współpracowników.

System ticketowy z intuicyjnym interfejsem użytkownika

System ticketowy LiveAgent automatycznie śledzi i przekształca wszystkie problemy klientów w zgłoszenia. Każda przychodząca forma komunikacji staje się zgłoszeniem dla większej wygody i lepszego zarządzania. Sam interfejs użytkownika jest elastyczny i intuicyjny, a użytkownicy po prostu go uwielbiają.

portal-klienta-LiveAgent

Baza wiedzy jako część obsługi zgłoszeń

70% klientów woli poszukać odpowiedzi przed skontaktowaniem się z obsługą klienta. Oprócz funkcji systemu ticketowego, w tym samym pakiecie LiveAgent oferuje elastyczny portal klienta z bazą wiedzy, często zadawanymi pytaniami i forum. Dzięki temu Twoi klienci zawsze uzyskają odpowiedź – nawet wtedy, gdy Twoi agenci są offline.

Przejrzysty cennik

Bez umów i ukrytych kosztów, na bazie comiesięcznych rozliczeń. W pełni przejrzysty cennik, rozliczany wyłącznie za użytkowanie każdego miesiąca. Wybierz odpowiedni plan i zapewnij najlepszą obsługę klienta. 

Package Name

Ticket

Dla małych firm i przedsiębiorców

15 /mo
Package Name

Ticket+Chat

Dla średnich firm i agencji

29 /mo

Płynna obsługa klienta

Upewnij się, że Twój zespół obsługi klienta ma odpowiednio rozłożone zadania. Określ, ile zgłoszeń, rozmów na czasie i połączeń telefonicznych mogą obsłużyć Twoi agenci. Automatycznie zmieniaj tryb dyżurów telefonicznych, ustaw czas przerwy i pozwól odpocząć agentom, gdy tego potrzebują. Przydzielaj zgłoszenia na dowolnym etapie poszczególnym agentom lub całym działom. Ustaw własne zasady i kryteria dystrybucji zgłoszeń na podstawie ich parametrów, wydarzeń lub warunków czasowych.

Ticketing-system-LiveAgent-Automated-ticketing-distribution

Ponad 21 tysięcy firm nie może się mylić

Poznaj nasze historie sukcesu i referencje. Zobacz, jak LiveAgent może poprawić obsługę klienta w Twojej firmie i zwiększyć satysfakcję Twoich partnerów biznesowych. 

Dlaczego warto wybrać system ticketowy?

Inteligentna obsługa zgłoszeń sprawia, że wszystkie potrzeby Twojej obsługi klienta zostają zaspokojone. Z łatwością odbieraj, przetwarzaj i odpowiadaj na zapytania oraz buduj relacje z klientami.

007 aktowka

Korzyści biznesowe

Uproszczenie kanałów

Automatyzacja zadań

Jasny podział obowiązków

Doskonała organizacja pracy

051 ok

Pozytywny wpływ

Profesjonalne podejście

Wzrost konwersji o 18% 

Szczegółowe insighty i raporty

Zmniejszone koszty

System zgłoszeń typu "wszystko w jednym"

Email w skrzynce odbiorczej

Zgłoszenia e-mail

Inteligentne zgłoszenia e-mail i dystrybucja gwarantują, że żaden e-mail nigdy nie zostanie zgubiony, a odpowiedź na niego nie będzie zdublowana.

inteligentny routing zgloszen

Inteligentny routing zgłoszeń

LiveAgent automatycznie dobiera najodpowiedniejszego agenta, bazując na priorytetach SLA.

oprogramowanie ticketowe umożliwia współpracę

Skuteczna współpraca

Pozwól swoim agentom na wzajemną pomoc i szybkie odpowiedzi na zgłoszenia, dzięki funkcjom wspierającym efektywną współpracę.

system-ticketowy-zwiekszona-satysfakcja

Większa satysfakcja

Według badań marketingowych, zadowoleni klienci są skłonni do wydawania większych kwot.

zarzadzanie odpowiedzialnoscia

Zarządzanie odpowiedzialnością

Dzięki LiveAgent możesz łatwo zarządzać zadaniami związanymi ze zgłoszeniami. Przydzielaj zgłoszenia do innego działu lub nawet do poszczególnego agenta. Zawsze wiesz, kto jest odpowiedzialny za rozwiązanie każdego zgłoszenia. Nikt już Ci nie powie, że nie wiedział o nowym zadaniu.

FAQ

System ticketowy umożliwia zespołom obsługi klienta zarządzanie zgłoszeniami od klientów. Narzędzie tworzy zgłoszenie na podstawie każdej interakcji z klientem i zbiera odpowiednie informacje, aby pomóc w rozwiązaniu problemu klienta.

Przy wyborze najlepszego systemu zgłoszeń, weź pod uwagę oceny użytkowników, funkcjonalność i cenę. Najlepszy system ticketowy powinien mieć także takie funkcje, jak wielokanałowa komunikacja, przypisywanie zgłoszeń, automatyzacja przepływu pracy, raportowanie i analiza, bazy wiedzy, oraz funkcje grywalizacji.

Jeśli zastanawiasz się, jaki system ticketowy wybrać, przede wszystkim sprawdź jego cenę, funkcjonalność i opinie użytkowników. Niektóre narzędzia do obsługi zgłoszeń oferują zdecydowanie więcej wsparcia niż inne aplikacje. Na przykład LiveAgent to system ticketowy, który oprócz wielokanałowej komunikacji, przydzielania zgłoszeń, automatyzacji przepływu pracy, raportowania i analizy, bazy wiedzy i funkcji grywalizacji, zapewnia również wirtualne centrum telefoniczne.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co wspólnego mają ze sobą Huawei, BMW, Yamaha i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo! Nie wymagamy danych karty kredytowej.

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.