System zgłoszeń pomocy technicznej

Zaskocz swoich klientów i zwiększ ich satysfakcję.
  • ✓ Brak opłat konfiguracyjnych   
  • ✓ Obsługa klienta 24/7    
  • ✓ Nie wymagamy karty kredytowej    
  • ✓ Analuj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Animacja Nagłówka
Oprogramowanie do obsługi klienta

Jeśli nie masz pewności, jaki jest najlepszy możliwy system zgłoszeń do pomocy technicznej lub nawet nie słyszałeś o systemach zgłoszeń do pomocy technicznej i chcesz dowiedzieć się więcej, trafiłeś we właściwe miejsce, aby zacząć.

System zgłoszeń do pomocy technicznej jest nie tylko niemal niezbędny dla każdej firmy, ale ten zgrabny mały system może znacznie ułatwić życie, oszczędzając cenne godziny i zdobywając punkty u klientów.

Jednak różnica między doskonałym systemem zgłoszeń do pomocy technicznej a przeciętnym może być dość drastyczna, więc w twoim najlepszym interesie jest upewnienie się, że masz najlepszy możliwy system, a jednocześnie otrzymujesz wartość swoich pieniędzy.

Co to jest system zgłoszeń pomocy technicznej?

System zgłoszeń pomocy technicznej to w zasadzie oprogramowanie, które pozwala centralnie zarządzać wieloma przychodzącymi zgłoszeniami obsługi klienta z różnych kanałów. To zgrabne, małe oprogramowanie pomocy technicznej generuje zgłoszenie dla każdego otrzymanego sygnału do obsługi klienta.

Mogą to być zgłoszenia e-mailowe, zgłoszenia call center, zgłoszenia z portalu samoobsługowego itp. Jednak niezależnie od źródła, systemy obsługi zgłoszeń centralizują te przychodzące zgłoszenia i przechowują żądania klientów. W związku z tym personelowi zarządzającemu zgłoszeniami łatwiej jest kierować skargi i zapytania. Jeśli otrzymujesz skargi klientów za pośrednictwem wielu kanałów, takich jak e-mail, telefon i witryna internetowa, oprogramowanie systemu zgłoszeniowego jest dla Ciebie idealnym rozwiązaniem.

Dlaczego warto korzystać z systemu zgłoszeń pomocy technicznej w swojej firmie?

Rozważ scenariusz, w którym występuje niewielki problem z Twoim produktem, a nie masz dedykowanej platformy obsługi klienta. Zapytania klientów będą musiały zostać zaadresowane, gdy nadejdą, i nieuniknione jest, że możesz przypadkowo zapomnieć o niektórych prośbach klientów.

Może to być frustrujące doświadczenie zarówno dla Ciebie, jak i Twojego klienta. Jak wie każda firma, zadowolenie klienta ma wpływ na sprzedaż i lojalność. Dlatego w Twoim najlepszym interesie jako właściciela firmy jest upewnienie się, że wszystkie interakcje z klientami są krótkie, przyjemne i efektywne. Coś, co nie zawsze jest możliwe w przypadku niewłaściwie przeszkolonych przedstawicieli obsługi klienta.

W tym miejscu pojawia się dobry system zgłoszeń do pomocy technicznej. Każde żądanie powinno zostać zarejestrowane, a także data, godzina i inne istotne szczegóły, a zostanie wygenerowane zgłoszenie. W ten sposób Twój zespół obsługi klienta będzie znacznie bardziej wydajny w zakresie obsługi przychodzących żądań.

Dodatkową zaletą jest możliwość planowania przypomnień i ustalania priorytetów w zależności od wymagań klienta. Zaoszczędzi to cenny czas i sprawi, że będziesz wyglądać bardziej wydajnie i pod kontrolą. Ułatwia też życie i usprawnia cały proces obsługi klienta.

Jak wybrać najlepszy system obsługi zgłoszeń?

Wybór najlepszego systemu zgłoszeń pomocy technicznej dla Twojej firmy może być trudny. Należy wziąć pod uwagę kilka czynników i chociaż większość programów pomocy technicznej zapewnia wystarczającą liczbę funkcji, aby zadowolić klientów, najczęstsze pytanie sprowadza się do tego, jakie jest najbardziej opłacalne rozwiązanie. Przyjrzyjmy się niektórym czynnikom.

Wsparcie wielokanałowe

Powinieneś zadać sobie pytanie, czy otrzymujesz zgłoszenia do obsługi klienta ze wszystkich kanałów komunikacji, z których otrzymujesz skargi, czy też cały ruch związany ze zgłoszeniami pochodzi z jednego źródła. Możesz także przeprowadzić optymalizację pod kątem jednego lub dwóch kanałów i poszukać oprogramowania obsługi klienta, które zapewnia tylko te funkcje . Warto poświęcić trochę czasu, aby sprawdzić, czy wchodzisz w interakcję z bazą klientów głównie za pośrednictwem poczty e-mail, rozmów telefonicznych i mediów społecznościowych, co może uzasadniać poszukiwanie określonej funkcji oprogramowania do pomocy technicznej.

Z drugiej strony, jeśli większość zgłoszeń pochodzi z portalu klienta, może chcieć zainwestować w system z wbudowanym oprogramowaniem do czatu na żywo, aby uzyskać natychmiastową pomoc.

Zarządzanie zgłoszeniami

Jeśli masz pewność, że otrzymasz zgłoszenia wielokanałowo, powinieneś przyjrzeć się hybrydowemu systemowi zgłoszeń. Pozwala to agentom obsługi klienta śledzić rozwiązywanie zgłoszeń lub pytania klientów w wielu kanałach.
Alternatywnie możesz wybrać uniwersalną skrzynkę odbiorczą, w której możesz przeglądać i odpowiadać na wiele zgłoszeń z jednego miejsca.

Zarządzanie relacjami z klientami jest integralną częścią tego, dlaczego decydujesz się na oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Jeśli zauważysz powtarzające się problemy, skorzystaj z funkcji takich jak makra lub odpowiedzi z szablonu oraz wstępnie zdefiniowane odpowiedzi pomogą Ci zaoszczędzić czas. Zautomatyzowana dystrybucja i eskalacja zgłoszeń ułatwiają zarządzanie systemem. Masowe akcje zgłoszeń pozwolą Ci wykonywać akcje na wielu zgłoszeniach jednocześnie, oszczędzając czas i umożliwiając wysyłanie, przesyłanie, rozwiązywanie lub usuwanie wielu zgłoszeń jednocześnie.

Potrzebujesz również dogłębnych raportów i analiz, aby mieć pewność, że Twoje decyzje są przemyślane. Oprogramowanie zapewniające alerty i powiadomienia jest również świetne, ponieważ zapewnia, że niczego nie przegapisz i nic się nie poślizgnie przez niezauważony.

Funkcja obsługi zgłoszeń w oprogramowaniu Help desk - LiveAgent

Czat na żywo

Oprogramowanie do czatu na żywo to świetny sposób na rozwiązywanie zapytań klientów w czasie rzeczywistym komunikacja przez komunikatory na czacie. Możesz wybrać system dystrybucji czatu, który przekazuje zgłoszenia klientów do wszystkich agentów obsługi klienta online. Ogólnie rzecz biorąc, posiadanie oprogramowania do czatu na żywo a> osadzonego na stronie dodaje wartości do obsługi klienta.

Porada od specjalistów: upewnij się, że prowadzisz badania na temat dobrych usług hostingowych, aby zoptymalizować szybkość i pojemność Twojej witryny. Ostatnią rzeczą, jakiej chcesz, jest awaria oprogramowania do czatu na żywo w witrynie z powodu problemów strukturalnych.

Ponadto przegląd czatu pozwala zobaczyć odwiedzających online, lokalizację i adresy URL. Masz również możliwość monitorowania interakcji za pomocą oprogramowania do śledzenia incydentów i historii rozmów, która pozwoli Ci zobaczyć poprzednie sesje czatu. Jest to cenne narzędzie, które zapewnia zespołowi obsługi klienta kompleksowe informacje o klientach.

Funkcja czatu w czasie rzeczywistym w systemie zgłoszeń do pomocy technicznej - LiveAgent

Call Center

Call center może odbierać połączenia przychodzące od klientów lub wykonywać połączenia wychodzące. Zwykle ma to na celu powiadomienie klientów o produkcie. interaktywna odpowiedź głosowa (IVR) jest nieocenioną częścią oprogramowania call center. Technologia IVR automatyzuje Twój system telefoniczny za pomocą wstępnie nagranych wiadomości głosowych, a następnie kieruje połączenie przychodzące do odpowiedniego agenta lub działu.

Gdy zespół wsparcia jest zajęty obsługą innych połączeń lub klienci nie mają czasu na rozmowę z agentem, istnieje również możliwość oddzwonienia w menu IVR. Rejestrowanie połączeń lub nagrywanie połączeń to także funkcja dostępna w wielu call center ze względu na standardy branżowe związane z prawem, szkolenia lub wykorzystywana do celów bezpieczeństwa.

Połącz swojego dostawcę VoIP z oprogramowaniem Help desk — LiveAgent

Social Media

Śledzenie różnych kanałów w celu sprawdzenia, gdzie wymieniana jest Twoja marka, jest również znane jako monitorowanie marki. Monitorowanie, w jaki sposób konsumenci postrzegają zarządzanie marką lub sprawdzanie jaka jest reputacja marki i podejmowanie strategicznych decyzji w razie potrzeby, może zdecydowanie wpłynąć na oceny zadowolenia klientów. Powiadomienia w mediach społecznościowych, które mogą pochodzić z narzędzi do zarządzania mediami społecznościowymi, mogą być skutecznym sposobem na utrzymanie pożądanego wizerunek społeczny.

Portal klienta

Pomyśl o całej bibliotece z listą artykułów lub informacji o produktach lub usługach, przewodnikach, zrzutach ekranu, filmach instruktażowych itp. Jest to punkt kompleksowej obsługi wszystkich informacji o produkcie, powszechnie znany jako oprogramowanie bazy wiedzy. Niezbędne jest również posiadanie gotowej bazy danych o klientach.

Strony z najczęściej zadawanymi pytaniami działają również jako główne źródło rozwiązywania problemów klientów lub rozbieżności. Fora pełnią również funkcję obszarów dyskusji na określone tematy. Niektóre portale klienta mają również strony z opiniami i sugestiami.

Funkcja wielu baz wiedzy w oprogramowaniu portalu klienta — LiveAgent

Specyfika platform

Nieuchronnie będziesz musiał rozwiązywać problemy za pośrednictwem wielu kanałów komunikacji, więc każda platforma, z którą się wybierasz, powinna oferować wielokanałową ścieżkę komunikacji do rozwiązania. Zarządzanie zgłoszeniami powinno obejmować gotowe do użycia szablony dla odpowiedzi opartych na szablonach i powinny również umożliwiać zdalną kontrolę dostępu.

Niestandardowe umowy dotyczące poziomu usług lub zarządzanie umowami SLA zapewniają przestrzeganie wszystkich uzgodnionych poziomów usług oraz zwracanie uwagi na wskaźniki, według których mierzone są uzgodnione usługi. W połączeniu z raportowaniem i analizami, które zapewnia wystarczającą ilość danych do podejmowania świadomych decyzji, oraz oprogramowaniem do śledzenia czasu, aby śledzić godzin i wydatków w zespołach znacznie poprawia jakość obsługi klienta.

Integracje

Każde oprogramowanie godne uwagi powinno bezproblemowo integrować się na kilku platformach. Obejmuje to między innymi media społecznościowe, Platformy handlu elektronicznego i VoIP (protokół głosowy przez Internet ). Dla ułatwienia użytkowania integracja jest niezbędna, a jej brak może spowodować, że oprogramowanie zostanie przeoczone, nawet jeśli jest potencjalnie przydatne.

Najskuteczniejszym sposobem gromadzenia danych dotyczących satysfakcji klienta jest integracja z oprogramowaniem do zbierania opinii klientów w celu zbieranie ankiet satysfakcji klienta . Dostęp do ankiet satysfakcji oznacza, że możesz proaktywnie zarządzać swoimi systemami, co prowadzi do szybszego rozwiązywania problemów w przypadku pojawienia się problemu.

Połącz Facebooka z oprogramowaniem Help desk - LiveAgent

Ile kosztuje system zgłoszeń pomocy technicznej?

Dobre oprogramowanie klienta może różnić się ceną w zależności od wybranego planu, liczby oferowanych funkcji i liczby agentów, z których korzystasz. Sprawdź, jakie plany cenowe są dostępne i wybierz niestandardowy model cenowy, w którym płacisz miesięcznie za użytkownika.

Większość oprogramowania powinna również zawierać bezpłatny okres próbny na wypadek, gdybyś chciał sprawdzić, czy Ci się podoba, czy nie.

25 najlepszych dostawców systemów obsługi zgłoszeń

1. LiveAgent

1. LiveAgent - App - Uploads - 2021 - 08 - Liveagent Support Ticketing System.jpg

Jeśli szukasz oprogramowania do obsługi zgłoszeń, dlaczego nie zacząć od najlepszego? LiveAgent jest bez wątpienia jednym z najlepszych. Dzięki wszystkim kanałom wsparcia pod jednym dachem to bogate w funkcje oprogramowanie ma ponad 130 funkcji i ponad 200 integracje z narzędziami, które już masz użytkowania, co oznacza, że może integrować się z różnymi oprogramowaniem do zbierania opinii klientów.

Właśnie wtedy, gdy myślałeś, że nie może być lepiej, LiveAgent wprowadza do stołu wraz ze swoją uniwersalną skrzynką odbiorczą, hybrydowy strumień zgłoszeń, dzięki czemu możesz śledzić rozwiązania na różnych kanałach. Nigdy więcej nierównych obciążeń. LiveAgent automatycznie tworzy i rozdziela zgłoszenia optymalnie między agentami. Śledzenie czasu umożliwia śledzenie czasu pracy agenta na podstawie zgłoszenia. Dba również o zgodność z SLA, śledząc godziny pracy.

Youtube video:

Dodatkowe informacje mogą być przechowywane w polach zgłoszenia i możesz wykonać działania masowe różnego rodzaju. Dodatkowo istnieje filtr SPAM, dzięki czemu nie musisz oglądać niepotrzebnych treści i możesz łączyć zgłoszenia dotyczące tego samego problemu.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Elastyczne oprogramowanie do czatu na żywo
  • Oprogramowanie call center
  • Insighty CRM klienta
  • Zgłoszenia z social mediów
  • Zoptymalizowana pod kątem SEO baza wiedzy lub zintegrowane zarządzanie wiedzą
  • Indeksowany portal samoobsługowy
  • Gotowe odpowiedzi
  • Predefiniowane odpowiedzi
  • Wewnętrzne zgłoszenia
  • Możliwość łączenia zgłoszeń
  • Opcja dodawania prywatnych notatek do zgłoszeń
  • Dzielone zgłoszenia
  • Automatyczne powiadomienia
  • Wykrywanie kolizji agentów
  • Dziennik kontroli
  • Eksport zgłoszeń

Zalety

  • Skuteczne oprogramowanie
  • Bogate w funkcje
  • Przystępne plany cenowe

Minusy

  • Stroma krzywa uczenia się
  • Ograniczone funkcje w bezpłatnym abonamencie

Cena
LiveAgent oferuje kilka planów z przejrzystymi cenami za zaawansowaną automatyzację oprogramowania do obsługi wielokanałowej , czat na żywo, integracje społecznościowe i funkcje call center. Dostajesz nawet bezpłatny 14-dniowy okres próbny, aby sprawdzić, czy Ci się spodoba. Następnie płać na bieżąco i uaktualnij, kiedy tylko chcesz. Nie ma umów, żadnych opłat instalacyjnych i możesz je anulować w dowolnym momencie.

Plany są następujące:

  • Ticket Plan @ 15 USD/agent/miesiąc
  • Ticket+Chat Plan @ 29 USD/agenta/miesiąc (zawiera wszystko co w planie Ticket plus więcej)
  • All-Inclusive Plan @ 39 USD/agenta/miesiąc (zawiera wszystko z poprzednich planów + więcej)
  • Darmowe konto z ograniczonymi funkcjami

Ticket overload? No problem.

Maintain high service standards at all times and be stress-free with LiveAgent.

2. Freshdesk

2. Freshdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshdesk Example.jpg

Freshdesk to kolejne niezwykle wydajne oprogramowanie pomocy technicznej z kilkoma unikalnymi funkcjami, które umożliwiają ustalanie priorytetów, kategoryzowanie i przypisywanie zgłoszeń, dzięki czemu nigdy nie stracisz z nich kontroli. Może śledzić przychodzące zgłoszenia na wielu platformach, ale to, co czyni go wyjątkowym, to fakt, że ma funkcję wykrywania kolizji agentów, aby zapewnić, że wielu agentów nie skończy przypadkowo na tym samym zgłoszeniu.

Oprócz opcji wstępnie sformatowanych odpowiedzi, FreshDesk umożliwia także priorytetyzację, kategoryzowanie i automatyczne sugerowanie pól zgłoszeń przychodzących.

Wykorzystuje również boty napędzane sztuczną inteligencją, które zawierają niezwykle wydajny silnik automatyzacji a> aby dostarczać klientom szybkie odpowiedzi i osiągać krótsze czasy rozwiązywania problemów.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Współwłasność (udostępniaj zgłoszenia innym zespołom, zachowując widoczność problemów)
  • Połączone zgłoszenia
  • Wsparcie w wielu kanałach
  • Inteligentne przypisywanie zgłoszeń
  • Raporty klientów

Zalety

  • Duża liczba integracji
  • 21-dniowy okres próbny
  • Świetne dla małych i średnich firm

Wady

  • Bezpłatny abonament ma ograniczone funkcje
  • Ograniczona pomoc telefoniczna

Cena
Freshdesk oferuje wiele planów w różnym przedziale cenowym, zarówno w ramach pomocy technicznej, jak i wielokanałowej. Zapoznaj się z funkcjami, aby zobaczyć, która z nich jest dla Ciebie najlepsza. Istnieje również bezpłatny plan, który może być pomocny, ponieważ ma nieograniczoną liczbę agentów, ale ma minimalne funkcje.

3. Zendesk

3. Zendesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Zendesk Example 1.jpg

Zendesk doprowadził do ekstremalnego dostosowania do specyfiki, więc ich produkty obejmują Zendesk dla usług, sprzedaży, platform i interfejsów API, a także rynków. Umożliwia również Twoim klientom kontakt z Tobą za pośrednictwem kanału, który jest dla nich najwygodniejszy, ponieważ zapewnia wsparcie przez czat na żywo, media społecznościowe, e-mail lub telefon.

Centrum pomocy i forum społecznościowe pozwalają klientom rozwiązywać problemy we własnym tempie, jednocześnie zmniejszając obciążenie agentów, którzy mogą teraz skoncentrować się na pilniejszych sprawach. Całe doświadczenie jest również spersonalizowane dla klienta za pomocą botów napędzanych sztuczną inteligencją.

Kluczowe cechy

  • Scentralizowany węzeł do przechowywania i zgłoszeń
  • Automatyzacja pomocy technicznej
  • Wielojęzyczne wsparcie i treść
  • Preskryptywne kokpity menedżerskie do analizy doświadczeń klientów i zarządzania zespołem
  • Problem z tagowaniem w wielu różnych zgłoszeniach

Zalety

  • Ujednolicony obszar roboczy agenta
  • Gotowe integracje
  • Praktyczne spostrzeżenia

Wady

  • Wersje, które oferują najwięcej opcji są drogie
  • Brak darmowej wersji

Cena
Zendesk oferuje wiele planów, które są różne dla osób i przedsiębiorstw.

  • Suite Team @ 49 USD/agent/miesiąc
  • Suite Growth @ 79 USD/agent/miesiąc
  • Suite professional @ 99 USD/agent/miesiąc

Dla przedsiębiorstw to kosztuje

  • Suite Enterprise @ 150 USD/agent/miesiąc
  • Istnieje również 250 USD/agenta/miesiąc dla tych, którzy potrzebują bardzo wydajnej wersji.

4. Kayako

4. Kayako - App - Uploads - 2021 - 08 - Kayako Example.jpg

Jeśli szukasz osobistego kontaktu z obsługą klienta, zachowując zaawansowane funkcje, takie jak szczegółowe raporty itp., warto rozważyć Kayako. To oprogramowanie help desk jest idealne dla mniejszych firm, ponieważ pozwala na osobistą i prostą obsługę klienta. Oprogramowanie do czatu na żywo jest dołączone i dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, dzięki czemu możesz pomagać klientom w czasie rzeczywistym na każdym kanale.

Integruje się również bezproblemowo z Twoją witryną internetową oraz aplikacjami na urządzenia z systemem iOS i Android. Obsługa klienta jest oparta na kontekście, więc zawsze masz pełny obraz drogi rozwiązania i wiesz, co się dzieje.

Baza wiedzy samopomocy klienta jest również dostępna 24/7 z artykułami z bazy wiedzy, dzięki czemu Twoi klienci mogą sami sobie pomóc.

Kluczowe cechy

  • Obsługa zgłoszeń z integracją poczty e-mail
  • Język zapytań Kayako umożliwia użytkownikom tworzenie niestandardowych raportów
  • Nacisk na wsparcie dla platform e-commerce
  • Różnorodność integracji API lub e-commerce
  • Możliwość generowania kompleksowych profili klientów i organizacji dla CRM
  • Lepsze zarządzanie terminami, aby Twoja firma była zorganizowana

Zalety

  • Świetne dla mniejszych firm
  • Spersonalizowane
  • Wartość pieniądza

Wady

  • Funkcje wydają się być nieco ograniczone

Cena
Kayako ma trzy plany w zależności od Twoich potrzeb.

  • Skrzynka odbiorcza omnichannel dla małych zespołów po cenie 15 USD za agenta miesięcznie
  • Oprogramowanie do obsługi klienta dla rozwijających się zespołów za 30 USD/agenta/miesiąc
  • Oraz rozwiązanie do obsługi klienta dla większych zespołów i firm w cenie 60 USD/agenta/miesiąc

5. Zoho Desk

5. Zoho Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Zoho Desk Example 1.jpg

Zoho Desk to niezwykle wydajne oprogramowanie i zdecydowanie powinieneś je rozważyć. Wielokanałowe podejście Zoho Desk umożliwia odbieranie i obsługę zgłoszeń na wielu platformach bez wysiłku. Zoho Desk umożliwia automatyzację przepływu pracy w celu zautomatyzowania ręcznych, powtarzalnych czynności i śledzenia odpowiedzialności oraz wykrywania wąskich gardeł.

Zoho Desk umożliwia łączenie się z innymi używanymi narzędziami, a nawet tworzenie własnych aplikacji wewnętrznych opartych na pomocy technicznej za pośrednictwem pakietów SDK. Masz również możliwość osadzenia bazy wiedzy i możliwości sztucznej inteligencji w swojej witrynie internetowej, urządzeniu z systemem iOS lub Android.

Zoho Desk posiada również zaawansowane funkcje umożliwiające otrzymywanie niestandardowych raportów zawierających wnikliwe informacje.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Komunikacja zbiorcza
  • Analizy w czasie rzeczywistym z Radar
  • Łatwe śledzenie wąskich gardeł za pomocą Blueprint
  • Zia, asystentka wspomagana sztuczną inteligencją
  • Zaawansowany edytor odpowiedzi
  • Różne tryby pracy do zarządzania zgłoszeniami
  • Pulpit nawigacyjny na żywo do wyświetlania krytycznych danych i wskaźników

Zalety

  • Zoho Desk jest niedrogie
  • Zoho Desk ma rozbudowane oprogramowanie
  • Doskonała obsługa klienta

Wady

  • Możesz doświadczyć przerw w przepływie pracy w Zoho Desk

Cena
Szczegóły cenowe Zoho Desk różnią się w zależności od tego, czy Zoho Desk rozlicza Cię co roku, czy co miesiąc.

FREE STANDARD PROFESSIONAL
Rozliczanie roczneFree $14/agent/miesiąc$23/agent/miesiąc
Rozliczanie miesięczneFree $20/agent/miesiąc$35/agent/miesiąc
Limit Agentów3 darmowych agentów Bez limituBez limitu

6. Jitbit Helpdesk

6. Jitbit Helpdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Jitbit Example.jpg

Jitbit ma dwie wersje swoich systemów oprogramowania pomocy technicznej. Ma wersję „on-premise” i wersję SaaS opartą na chmurze. Jedną z godnych uwagi funkcji Jitbit jest dwukierunkowy system zgłoszeń do pomocy technicznej za pośrednictwem poczty e-mail. To natychmiast zamienia przychodzące e-maile w zgłoszenia problemów, jednocześnie wysyłając automatyczne powiadomienia zarówno do użytkowników, jak i agentów pomocy technicznej.
Jitbit posiada również oprogramowanie do śledzenia incydentów i może przypisywać agentów lub przedstawicieli obsługi klienta do różnych obszarów. Dostępna jest również wersja SaaS, więc nie musisz się martwić o procedury instalacyjne. Istnieje również świetna integracja, dzięki czemu możesz rozwiązywać zgłoszenia w wielu kanałach komunikacji.

Wersja on-premise jest planem płatności jednorazowych i jest odpowiednia dla maksymalnie 10 agentów. Jest to świetne rozwiązanie dla każdego, kto próbuje uniknąć subskrypcji lub wielokrotnych płatności. Oferuje opcje dla wszystkich rozmiarów firm, od średnich lub nieco większych niż średnie firmy po wymagania biznesowe małych firm domowych lub dużych przedsiębiorstw.

Najważniejsze funkcjonalności

  • System obsługi zgłoszeń e-mail
  • Łatwe dystrybuowanie zgłoszeń
  • Łączy się z Twoimi systemami IT
  • Śledzenie incydentów

Zalety

  • Dostępna wersja SaaS
  • Dostępna jednorazowa opcja płatności

Wady

  • Wersja on-premise dostępna tylko dla 10 agentów

Cena
Dostępnych jest kilka opcji cenowych, a wraz ze wzrostem cen dostępnych jest więcej funkcji.

SmallCompanyEnterpriseSaaS (hosted)
$1699 $3499 $4999 od $24 miesięcznie

7. HappyFox

7. HappyFox - App - Uploads - 2021 - 08 - Happy Fox Example.jpg

HappyFox przez pięć lat z rzędu wygrywał przez redaktorów na PC wybór najlepszego oprogramowania pomocy technicznej. Obsługuje wszystkie żądania przychodzące w jednym systemie zgłoszeniowym. Złożony i nadmiarowy przepływ pracy jest zlecany na zewnątrz niezwykle wydajnemu silnikowi inteligentnych reguł. Analizuje również metryki i może generować solidne raporty, które pomagają podejmować świadome decyzje.

Możesz także tworzyć niestandardowe pola, przepływy pracy oraz dostosowywać i personalizować wsparcie. HappyFox jest doskonały nie tylko dla HR i marketingu, obsługi klienta i operacji IT, ale także dla wszystkich zespołów.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Zarządzanie zadaniami
  • Szablony odpowiedzi
  • Raporty help desk
  • Narzędzie do zarządzania zasobami (śledzenie zasobów, w tym zasoby oprogramowania)

Zalety

  • Automatyzacja
  • Śledzenie incydentów
  • Zarządzanie zadaniami

Wady

  • Interfejs jest trochę skomplikowany

Cena
HappyFox oferuje zarówno ceny agentów dla małych i średnich zespołów, jak i nieograniczoną liczbę agentów dla dużych zespołów. Ceny muszą być wymagane w zależności od wybranego planu.

8. Vivantio Pro

8. Vivantio Pro - App - Uploads - 2021 - 08 - Vivantio Pro Example.jpg

Vivantio pomaga prowadzić Twój zespół jak profesjonalista. Wszystkie przychodzące zgłoszenia serwisowe są wysyłane do odpowiednich zespołów. Rodzaje zgłoszeń można dostosować; procesem biznesowym można zarządzać w różnych zespołach, działach, a nawet klientach. Widoczne są również podstawowe dane operacyjne.

Inteligentny routing i eskalacje oparte na umowach SLA pomagają usunąć wąskie gardła. Oprogramowanie posiada również wydajne narzędzia do automatyzacji. Możesz nawet oferować warunkowe opcje wprowadzania danych, aby pomóc klientom w szybszym rozwiązywaniu problemów.
Otrzymujesz również bezpłatny przewodnik dotyczący transformacji obsługi klienta B2B, który pomoże Ci uczynić całą firmę bardziej skoncentrowaną na kliencie, co może pomóc w poprawie nastrojów klientów poprzez zwiększenie średniej satysfakcja konsumenta.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Samoobsługa
  • Automatyzacja
  • Zarządzanie wiedzą
  • Śledzenie incydentów

Zalety

  • Zarządzanie aktywami w cenie
  • Obejmuje zarządzanie aktywami
  • Zaawansowane funkcje automatyzacji

Wady

  • Trochę się przyzwyczaja
  • Może być nieznany początkowo w użyciu

Cena
Cena różni się w zależności od wybranego planu i potrzebnych funkcji. Plany to:

  • Value £32/użytkownika/miesiąc przy płatności rocznej
  • Vital £42/użytkownika/miesiąc przy płatności rocznej
  • Velocity £62/użytkownika/miesiąc przy płatności rocznej
  • Visionary £102/użytkownika/miesiąc przy płatności rocznej

9. HaloITSM

9. HaloITSM - App - Uploads - 2021 - 08 - Haloitsm Example.jpg

HaloITSM to wszystko, czego potrzebujesz dla IT w jednym miejscu. Umożliwia centralną kontrolę nad komunikacją i automatyzację przepływu pracy. Ich procesy zgodne z ITIL ułatwiają zarządzanie incydentami i przestrzeganie umów SLA. Twoi użytkownicy również uznają, że portal samoobsługowy jest niezwykle łatwy w nawigacji.

Pozwala także scentralizować proces zarządzania aktywami i skorzystać z dostępnego bardzo wydajnego oprogramowania AI. Najlepsze jest to, że możesz wypróbować go przez miesiąc za darmo, aby sprawdzić, czy Ci się spodoba, bez konieczności posiadania karty kredytowej.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie konfiguracją
  • Katalog usług ITIL
  • Zarządzanie wiedzą

Zalety

  • Zarządzanie problemami
  • Kontrola zmian
  • Automatyzacja

Wady

  • Brak darmowej wersji

Cena
Ceny obejmują od 3 agentów opłacanych miesięcznie za agenta do ponad 150 agentów, więc na pewno znajdziesz cenę odpowiednią dla swojej firmy i liczby agentów. Im więcej masz agentów, tym bardziej przystępna cena.

10. Hiver

10. Hiver - App - Uploads - 2021 - 08 - Hiver Example.jpg

Hiver to pierwsza na świecie aplikacja pomocy technicznej oparta na Gmailu, co oznacza, że możesz zapewnić szybką i empatyczną obsługę klienta bezpośrednio z Gmaila bez konieczności uczenia się i dostosowywania do innego narzędzia. Ogromna premia, jeśli nie chcesz tracić czasu i pieniędzy na ponowne szkolenie personelu.

Tworzy odpowiedzialność z własnością e-mail i statusem, aby upewnić się, że nic nie prześlizgnie się przez pęknięcia. Możesz bezproblemowo współpracować, zachowując jednocześnie wyraźnie oddzielone rozmowy wewnętrzne i zewnętrzne, ale w kontekście. W ten sposób możesz współpracować przy pomocy e-maili bez konieczności posiadania CC.

Otrzymujesz również analizy i wgląd w rozkład obciążenia, przeglądasz naruszenia SLA i wydajność zespołu oraz poprawiasz się w oparciu o metryki.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Tagi e-mail
  • Udostępnione wersje robocze
  • Oś czasu aktywności
  • Alarmy kolizyjne
  • Kontrola dostępu
  • Zadanie Round-Robin
  • Notatki i @wzmianki
  • Ankiety klientów

Zalety

  • Umożliwia współpracę między członkami zespołu
  • Brak konieczności przekwalifikowania personelu
  • Tworzy odpowiedzialność

Wady

  • Działa tylko z Gmailem

Cena
W zależności od tego, jaki plan Ci odpowiada, możesz wybrać jedną z poniższych opcji, ale sprawdź, jakie funkcje są dostępne.

  • Lite @ $12/użytkownik/miesiąc
  • Growth @ $24/użytkownik/miesiąc
  • Pro @ $37/użytkownik/miesiąc
  • Elite @ $57/użytkownik/miesiąc

Engage with your customers on all channels

If you wish to improve your response and resolution times, consider LiveAgent for all you support ticketing needs.

11. Gorgias

11. Gorgias - App - Uploads - 2021 - 08 - Gorgias Example.jpg

Gorgias pozwala całkowicie scentralizować swoje zgłoszenia pomocy technicznej w jednym miejscu. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że wszystkie dane Twoich klientów są wyświetlane podczas rozmowy z nimi, co jest wyjątkowo przydatne. Możesz edytować zamówienia, modyfikować subskrypcje i zwracać płatności bez opuszczania swojego help desku. Możesz także śledzić całą sprzedaż generowaną przez agentów pomocy technicznej za pośrednictwem wiadomości tekstowych, odpowiedzi w mediach społecznościowych i rozmów na czacie na żywo w Twojej witrynie.

Oprogramowanie jest również zaprojektowane z myślą o handlu elektronicznym, ale może pasować do całego stosu dzięki ponad 30 integracjom.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Połączenie z wieloma sklepami
  • Stylowe menu
  • Automatyzacja szablonów
  • Odpowiedzi automatyczne
  • Reguły i makra
  • Autoresponder

Zalety

  • Integracje
  • Preferowane dla e-commerce

Wady

  • Cena za liczbę zgłoszeń

Cena
Cena jest tańsza przy płatności rocznej, ale możesz również zdecydować się na miesięczną subskrypcję.
Ceny zaczynają się od 50 USD miesięcznie za 350 zgłoszeń miesięcznie + 25 USD za każde dodatkowe 100 zgłoszeń i sięgają aż do 625 USD miesięcznie za 6000 zgłoszeń miesięcznie + 14 USD za każde dodatkowe 100 zgłoszeń. Możesz również poprosić o niestandardowy plan cenowy do własnych potrzeb.

12. ProProfs Help Desk

12. ProProfs Help Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Proprofs Example.jpg

Help Desk ProProfs jest prosty, bezpośredni i łatwy w użyciu. Umożliwia członkom zespołu współpracę z udostępnioną skrzynką odbiorczą. Automatyzacja pozwala na zwiększenie produktywności przepływu pracy, dostępne są również szczegółowe raporty dotyczące wydajności i spostrzeżenia oparte na analizach.

Chociaż zapewnia również wsparcie wielokanałowe i zawiera bazę wiedzy, najlepiej jest używany przez tych, którzy chcą rozwiązać wszystkie zapytania dotyczące obsługi klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Współpracuj z udostępnionymi skrzynkami odbiorczymi
  • Zwiększ produktywność agentów dzięki automatyzacji
  • Popraw wydajność dzięki raportom
  • Zapewnij wsparcie wielokanałowe
  • Obejmuje czat, bazę wiedzy i ankietę

Zalety

  • Idealny dla tych, którzy chcą korzystać tylko z poczty e-mail
  • Bardzo wydajne oprogramowanie

Wady

  • Nie tak zaawansowany jak inne oprogramowanie

Cena
Cena zaczyna się od 0 USD za darmową wersję, ale podstawowej wersji można używać za jedyne 10 USD za użytkownika miesięcznie, a jeśli potrzebujesz jeszcze więcej funkcji, możesz uzyskać dostęp do wersji premium wersja za 15 USD/użytkownika/miesiąc.

13. OneDesk

13. OneDesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Onedesk Example.jpg

Jeśli szukasz sposobu na połączenie oprogramowania do zarządzania projektami z obsługą zgłoszeń pomocy technicznej, OneDesk jest rozwiązaniem dla Ciebie. Od strony pomocy technicznej dostępne są funkcje umożliwiające przechwytywanie zgłoszeń pocztą elektroniczną, zintegrowany czat i współpraca, zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi, portal klienta i baza wiedzy. Masz również możliwość zautomatyzowania i dostosowywania przepływów pracy, a także możesz śledzić umowy dotyczące poziomu usług.

Dodaj do tego zaletę wszechstronnego oprogramowania do zarządzania projektami, które umożliwia prowadzenie dyskusji i powiadomień o zadaniach i problemach, widoki tradycyjnego i sprawnego zarządzania projektami, wykresy Gantta, planowanie i przydziały, śledzenie czasu za pomocą grafików i liczników zadań , raportowanie i eksportowanie oraz integracje z innymi aplikacjami, z których już korzystasz.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Oprogramowanie help desk
  • Współpraca z Twoimi klientami
  • Zadania, projekty, portfolio
  • Połącz się z OneDesk

Zalety

  • Korzyści dwóch w jednym help desk i oprogramowania do zarządzania projektami

Wady

  • Nieoptymalne, jeśli potrzebujesz tylko oprogramowania do zarządzania projektami lub oprogramowania help desk, a nie obu jednocześnie

Cena
Cena jest dość przystępna i wynosi 9 USD za użytkownika miesięcznie

14. ManageEngine ServiceDesk Plus

14. ManageEngine ServiceDesk Plus - App - Uploads - 2021 - 08 - Manageengine Servicedesk Plus Example.jpg

ManageEngine Service Desk jest zbudowany specjalnie w celu bycia oprogramowaniem help desku IT. Obejmuje sprawdzone przepływy pracy ITSM, zaawansowane integracje z aplikacjami do zarządzania IT, inteligentną automatyzację, rozbudowane możliwości raportowania, bezkodowe dostosowania i wiele więcej.

Masz również możliwość wdrożenia na miejscu lub przy użyciu oprogramowania w chmurze. Plan standardowy to tylko oprogramowanie help desk IT, plan profesjonalny obejmuje help desk + zarządzanie aktywami, a plan korporacyjny składa się z help desk + zmiana + aktywa + projekt.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Zarządzanie incydentami
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zmianami
  • Śledzenie incydentów

Zalety

  • Dostępne bezpłatne narzędzia i zasoby
  • Zarządzanie projektami IT
  • Dostępna aplikacja mobilna Help Desk

Wady

  • Narzędzie do raportowania jest ograniczone

Cena
Ceny zależą od indywidualnych potrzeb, ale można poprosić o wycenę.

15. EngageBay

15. EngageBay - App - Uploads - 2021 - 08 - Engage Bay Example.jpg

EngageBay ma kilka ekscytujących funkcji, jeśli chodzi o oprogramowanie pomocy technicznej. Ich oprogramowanie CRM pozwala na przechowywanie nieograniczonej liczby kontaktów i budowanie silniejszych relacji poprzez śledzenie wszystkich danych klientów w jednym miejscu.

Pozwala również zautomatyzować proces marketingowy poprzez wysyłanie spersonalizowanych wiadomości do grupy docelowej. Obsługują również oprogramowanie do czatu na żywo, dzięki czemu możesz zaoferować swoim klientom wsparcie, gdy tylko o to poproszą.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Strony docelowe
  • Narzędzia do generowania leadów
  • Automatyzacja marketingu
  • Makra

Zalety

  • Oferuje wiele grup zgłoszeniowych
  • Funkcja segmentacji dla spersonalizowanych treści i ukierunkowanych kampanii
  • Szablony wideo

Wady

  • Skomplikowany
  • Przyzwyczajenie się do tego zajmuje trochę czasu

Cena
Istnieje kilka planów i opcji rozliczania. Kilka z tych podstawowych planów to:

  • Wszystko w jednym zaczyna się od 8,99 USD
  • Marketing zaczyna się od 7,79 USD
  • CRM i Sales Bay zaczyna się od 7,79 USD
  • Funkcja Service Bay oferuje zawsze bezpłatny punkt pomocy

16. Jira Service Desk

16. Jira Service Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Jira Example.jpg

Jira Service Desk jest jedynym biurem obsługi zbudowanym na Jira. Jest to część zarządzania usługami Jira, która obejmuje wszystkie funkcjonalności Jira Service Desk z lepszymi możliwościami ITSM.

Daje możliwość konfigurowania kolejek do śledzenia, segregowania i przypisywania przychodzących żądań.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Zarządzanie zgłoszeniami serwisowymi o wysokiej prędkości
  • Jednolite spojrzenie na pracę
  • Kolejki żądań
  • Żądania od Slacka i Microsoft Teams

Zalety

  • Efektywne zarządzanie incydentami
  • Śledzenie incydentów
  • Bezpłatnie dla małych zespołów

Wady

  • Tylko dla trzech agentów lub mniej
  • Forum samopomocy dostępne tylko wsparcie

Cena
Dostępne plany cenowe to:

  • Bezpłatnie dla trzech agentów (dla małych zespołów zaczynających od punktu obsługi)
  • Standard @ $20/agent (Dla zespołów standaryzujących zarządzanie usługami)
  • Premium @ $40/agent (dla organizacji skalujących ITSM o wysokiej prędkości)

17. Jivochat

17. Jivochat - App - Uploads - 2021 - 08 - Jivochat Example.jpg

Jivochat pozwala Twoim klientom dotrzeć do Ciebie przez kanał, z którym czują się najbardziej komfortowo, dzięki czemu nie przegapisz szansy na połączenie. Bezproblemowo integruje się ze wszystkim, od Apple Business Chat po WhatsApp, Instagram, a nawet chatbot.

Sprawna komunikacja klient/agent, ponieważ wszystkie informacje i wymagane narzędzia pojawiają się w jednym oknie.

Najważniejsze funkcjonalności

  • E-mailowe transkrypcje czatu
  • Czarna lista
  • Transfer plików
  • Oceny jakości usług
  • Translator

Zalety

  • Najlepiej oceniana aplikacja obsługi klienta w App Store
  • Żądania oddzwonienia odpowiedziały w ciągu 30 sekund lub mniej
  • Monitor gości w czasie rzeczywistym

Wady

  • Darmowa wersja dostępna tylko dla pierwszych 5 agentów

Cena
Jivochat jest bezpłatny dla pierwszych pięciu agentów, a następnie kosztuje 13 USD/agenta miesięcznie, jeśli jest naliczany rocznie.

18. Cometchat

18. Cometchat - App - Uploads - 2021 - 08 - Cometchat Example.jpg

CometChat ma dostępne dwie wersje swojego oprogramowania, a mianowicie CometChat Go i CometChat Pro. CometChat Go to wtyczka do czatu typu „przeciągnij i upuść” dla popularnych platform bez kodu, takich jak WordPress i inne oprogramowanie internetowe.

CometChat Pro oferuje czat API, pakiety SDK i komponenty interfejsu użytkownika dla popularnych języków programowania, takich jak React, Swift, Cotlin, Java itp.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Gotowe do użycia wtyczki
  • Atrakcyjny interfejs użytkownika white-label
  • CometChat Go nie wymaga programowania
  • Komponenty interfejsu użytkownika o otwartym kodzie źródłowym
  • Minimalny rozwój wymagany dla CometChat Pro

Zalety

  • Rozwijanie nie jest wymagany
  • Atrakcyjny UI
  • Nie musisz płacić do czasu uruchomienia

Wady

  • CometChat Pro nie nadaje się dla tych, którzy nie potrafią kodować
  • Drogi

Price
Najtańszy plan zaczyna się od 149 USD/miesiąc

19. Freshchat

19. Freshchat - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshchat Example.jpg

Freshchat jest wyjątkowy, ponieważ zapewnia obsługę klienta w wielu kanałach. Robi to, korzystając z połączenia sztucznej inteligencji i pomocy człowieka. Dzięki wykorzystaniu chatbotów opartych na sztucznej inteligencji prowadzi klientów przez rozwiązywanie ich zapytań, niezależnie od tego, z jakiego kanału korzystają.

Oprogramowanie przewiduje nawet, kiedy klient może mieć z czymś problem i proaktywnie kontaktuje się z nim w pierwszej kolejności. Integruje się również z większością mediów społecznościowych, w których większość konsumentów czuje się najbardziej komfortowo.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Połączenie sztucznej inteligencji i ludzkiego wsparcia
  • Proaktywny
  • Boty kontekstowe

Zalety

  • Wsparcie wielojęzyczne
  • Skuteczna AI

Wady

  • Może być drogi

Cena
Ponieważ ceny różnią się w zależności od wybranego planu, może to być bardzo przystępne lub dość drogie; jednak zależy to od Twoich indywidualnych potrzeb.

20. Freshservice

20. Freshservice - App - Uploads - 2021 - 08 - Freshservice Example.jpg

Fresh service to inteligentne rozwiązanie do zarządzania usługami dla nowoczesnego przedsiębiorstwa. Oprogramowanie oferuje swoim klientom ogromny zwrot z inwestycji. Dzięki najsprawniejszy, narzędziom do automatyzacji może szybciej reagować na potrzeby klientów i rozwiązywać problemy. Daje znaczny zwrot z inwestycji, ponieważ prawie połowa przychodów pochodzi od powracających klientów, zgodnie z tym raportem porównawczym.

Dzięki zintegrowanemu zarządzaniu usługami na jednej platformie usprawniło zarządzanie usługami.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Stworzony dla przedsiębiorstw i zaprojektowany dla pracowników
  • Zarządzanie umowami SLA
  • Zarządzanie wiedzą
  • Portal samoobsługowy

Zalety

  • 308% ROI
  • Wdrażanie ekspertów
  • Usługi migracyjne
  • 24/7 wsparcie email

Wady

  • Pomoc telefoniczna nie zawsze jest dostępna

Cena
Przedział cenowy różni się w zależności od wybranego planu. Ważne jest, aby szczegółowo zapoznać się z oferowanymi planami i funkcjami.

21. Hubspot Service hub

21. Hubspot Service hub - App - Uploads - 2021 - 08 - Hubspot Service Hub Example.jpg

Hubspot Service Hub łączy wszystkie dane i kanały obsługi klienta na jednej platformie CRM, dzięki czemu możesz być bardziej wydajny dzięki wdrażaniu, przekwalifikowaniu, wspieraniu i powiększaniu bazy klientów.

Hubspot najpierw ustala priorytety problemów krytycznych i dodaje routing do zgłoszeń. Posiada również bazę wiedzy, aby pomóc klientom w pierwszej kolejności. Zmniejsza to również obciążenie agentów. Funkcja czatu na żywo pozwala również pomagać klientom w Twojej witrynie w czasie rzeczywistym.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Help desk i zgłoszenia
  • Baza wiedzy
  • Czat na żywo
  • Zautomatyzowana obsługa klienta

Zalety

  • Reputacja zorientowana na klienta
  • Eliminuje ręczne procesy dzięki automatyzacji

Wady

  • Opłaty na podstawie liczby kontaktów marketingowych, co sprawia, że jest drogie

Price
The price plans are as follows:

  • Starter od $45/miesięcznie
  • Professional od $800/miesięcznie
  • Enterprise od $3,200/month

22. Vision Helpdesk

22. Vision Helpdesk - App - Uploads - 2021 - 08 - Vision Helpdesk Example.jpg

Vision Helpdesk umożliwia łączenie żądań z firmowej poczty e-mail, telefonu, mediów społecznościowych i witryn internetowych, dzięki czemu można nimi zarządzać centralnie w jednym miejscu. Możesz ustawić umowy SLA, eskalacje, zautomatyzować przepływ pracy, a nawet zautomatyzować przepływ oprogramowania do obsługi zgłoszeń.

Vision Helpdesk umożliwia zdefiniowanie działu lądowania i personelu przydzielonego, gdy nadejdzie nowe zgłoszenie. Możesz modyfikować właściwości zgłoszenia w oparciu o określone kryteria i warunki. Możesz także ustawić automatyczne zamykanie, gdy nie otrzymasz odpowiedzi w określonym czasie.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Prywatne narzędzie do współpracy
  • Grywalizacja zwiększa produktywność
  • Zarządzanie zadaniami

Zalety

  • Rozliczenia na podstawie zgłoszeń
  • Rozliczenia oparte na czasie
  • Raporty rozliczeniowe

Wady

  • Nie najlepszy do integracji

Cena
Istnieje kilka planów cenowych od 12 do 800 USD w zależności od funkcji i sposobu, w jaki chcesz je pobrać.

23. Web Help Desk

23. Web Help Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Web Help Desk Example.jpg

Web Help Desk oferuje dwie opcje zarządzania usługami IT, aby dopasować się do Twoich potrzeb, w zależności od tego, co preferujesz. Web help desk to rozwiązanie lokalne, a Service Desk to rozwiązanie w chmurze.

Zarządzanie czasem i rozliczeniami to kolejna świetna funkcja, wraz z zarządzaniem sprzętem. Możesz również usprawnić wyniki swoich zgłoszeń problemów dzięki zarządzaniu zgłoszeniami problemów. Wreszcie, masz również zarządzanie SLA, które pomaga zapewnić, że nie naruszysz umowy SLA.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Zarządzanie zgłoszeniami
  • Śledzenie incydentów
  • Śledzenie incydentów
  • Baza wiedzy
  • Zarządzanie zmianami

Zalety

  • Dział obsługi ma miesięczny bezpłatny okres próbny
  • Możliwość jednorazowej płatności i używania na zawsze lub subskrypcji

Wady

  • Web Help Desk ma tylko 14-dniowy bezpłatny okres próbny

Cena
Ceny różnią się w zależności od tego, czy wybierzesz opcje bezterminowe, czy subskrypcyjne. Jednak im więcej masz nazwanych użytkowników, tym tańszy staje się na użytkownika. Wycenę można uzyskać na stronie internetowej.

24. Agiloft Service Desk

24. Agiloft Service Desk - App - Uploads - 2021 - 08 - Agiloft Service Desk Example.jpg

Agiloft pomaga zamykać zgłoszenia szybciej niż kiedykolwiek dzięki konfigurowalnym regułom przydzielania zgłoszeń i eskalacji, które ostrzegają o blokadach i proaktywnie eskalują problemy w razie potrzeby. Masz również możliwość poprawy spójności poprzez automatyzację przepływu pracy.

Agiloft posiada świetną bazę wiedzy, która pozwala klientom odpowiadać na ich łatwiejsze pytania, oszczędzając cenny czas agenta.

Najważniejsze funkcjonalności

  • Portal użytkownika końcowego
  • Czat na żywo
  • Konfigurowalne strony główne

Zalety

  • Elastyczne ceny dopasowane do Twojego budżetu
  • Spersonalizowane strony główne

Wady

  • Brak funkcji czatu wewnętrznego

Cena
Aby poznać ceny, możesz poprosić witrynę o wycenę na podstawie planu, który Cię interesuje. Dostępna jest jednak również bezpłatna wersja próbna.

25. Biuro pomocy internetowej SolarWinds i punkt obsługi

25. Biuro pomocy internetowej SolarWinds i punkt obsługi - App - Uploads - 2021 - 08 - Solarwinds Example.jpg

Dział pomocy internetowej SolarWinds ma zarządzanie incydentami, co oznacza, że przychodzące zgłoszenia mają priorytet. Katalog usług umożliwia również standaryzację zgłoszeń serwisowych i procesów realizacji. Użytkownicy mają do dyspozycji portal serwisowy, który pełni rolę jednego miejsca do składania zgłoszeń i wniosków.

Zarządzanie zmianą pozwala planować i szybko wdrażać zmiany. Istnieje również wbudowana baza wiedzy, która umożliwi klientom szybkie rozwiązywanie ich problemów, jeśli jest ona niewielka.

Najważniejsze funkcjonalności

  • W pełni zintegrowane zarządzanie zasobami IT
  • Integruje się z ponad 200 aplikacjami w chmurze
  • Zarządzanie problemami
  • Zarządzanie zmianami

Zalety

  • Wydajna automatyzacja
  • Świetne oprogramowanie

Wady

  • Płacisz również za urządzenie

Cena
Ceny zaczynają się od 19 USD miesięcznie na technika, ale dochodzą do 89 USD miesięcznie na technika.

Porównanie najlepszych 5 dostawców systemów obsługi zgłoszeń

Spójrzmy na 5 najlepszych systemów zgłoszeń do pomocy technicznej i porównajmy niektóre z ich kluczowych funkcji, abyś mógł podjąć najlepszą decyzję na podstawie faktów.

1. LiveAgent

LiveAgent pozostaje na szczycie naszej listy dzięki swoim skutecznym funkcjom, takim jak uniwersalna skrzynka odbiorcza, hybrydowy strumień zgłoszeń, automatyczna dystrybucja zgłoszeń a także możliwość zautomatyzowania przepływu pracy poprzez czas, działania i reguły SLA. Nie ma opłaty instalacyjnej, obsługi klienta dostępnej 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu i nie wymaga karty kredytowej, aby zarejestrować się na bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Umożliwia również anulowanie w dowolnym momencie, ponieważ nie ma umów, a także możesz uaktualnić i płacić w miarę postępów. Wszystkie ich plany są nie tylko niesamowicie przystępne, ale możesz także zacząć od wiecznie bezpłatnego konta i przekonać się, czy to jest dobrze pasuje do ciebie.

Curious to learn more?

Join over 21,000 businesses around the world, across various industries that are already using LiveAgent and discover all it has to offer.

2. Zoho Desk

Zoho Desk ma kilka świetnych funkcji, dzięki czemu jest jednym z ładniejszych dostępnych programów pomocy technicznej. Pozwala na zorganizowanie help desku w taki sposób, aby odzwierciedlał strukturę Twojej firmy. Możesz również stworzyć odrębny portal samoobsługowy dla klientów każdej marki. Oprogramowanie poleca nawet agentom informacje z bazy wiedzy, aby dodać je do odpowiedzi klientów. Wreszcie pulpit nawigacyjny na żywo pokazuje aktualne trendy, a nawet jest aplikacja mobilna.

3. OneDesk

OneDesk łączy w sobie help desk i oprogramowanie do zarządzania projektami, aby dać Ci to, co najlepsze z obu światów. Jest idealny dla zespołów, które muszą pracować nad zarządzaniem projektami, a także obsługiwać obsługę klienta. Co więcej, ma również świetny przystępny plan cenowy, a płacisz za użytkownika. Każdy plan obejmuje nieograniczoną liczbę klientów, nieograniczoną liczbę projektów i wszystkie funkcje OneDesk.

4. Hiver

Hiver to jedyne centrum pomocy stworzone dla G-Suite. Jest również ulubieńcem jednorożców do obsługi klienta. Funkcja udostępnionej skrzynki odbiorczej umożliwia dostęp do udostępnionych skrzynek odbiorczych bezpośrednio w Gmailu. Analytics umożliwia również śledzenie kluczowych wskaźników i wydajności zespołu. Co więcej, jednym kliknięciem możesz delegować e-maile i pisać notatki do członków zespołu, aby podać kontekst lub instrukcje.

5. Kayako

Kayako stworzyło naszą listę ze względu na swoją prostotę i łatwość obsługi. Jest to idealne rozwiązanie dla małych i średnich firm i oferuje osobisty kontakt z obsługą klienta. Chociaż nie ma tylu funkcji, co LiveAgent, nadal ma większość najważniejszych, których potrzebujesz dla zespołu obsługi klienta dla małych firm. Kayako jest również przystępne cenowo i wycenione odpowiednio do wartości, jaką zapewnia.

Porównanie 5 najlepszych systemów obsługi zgłoszeń

System obsługi poczty e-mailOcena CapterraDarmowa wersjaDarmowa wersja próbnaCena początkowa 
LiveAgent4.7/5 (approx. 1K reviews)TAKTAK$15 za agenta na miesiąc
Zoho Desk4.5/5 (ok. 1,6 tys. recenzji)TAKTAK$14 za agenta na miesiąc
OneDesk4.0/5 (2 recenzje)NIETAK$9 za agenta na miesiąc
Hiver 4.7/5 (74 recenzje) NIETAK $12 za agenta na miesiąc
Kayako
4.0/5 (157 recenzji) TAKTAK $15 za agenta na miesiąc
Z dnia 30 sierpnia

Wniosek

Jeśli chodzi o wybór odpowiedniego rozwiązania systemu zgłoszeń do pomocy technicznej, dość trudno jest zdecydować, które z nich jest najlepsze dla Twojej firmy. Ważne jest, aby zrobić krok wstecz i rozważyć funkcje, których potrzebujesz, aby podjąć świadomą decyzję i dać przewagę przedstawicielom obsługi klienta. Czynniki te, wraz z doskonałym stosunkiem jakości do ceny i doskonałą oceną w renomowanych witrynach z recenzjami, mogą pomóc w wyszukiwaniu.

Cloud-based ticketing for an affordable price

Straightforward set up and ease-of-use make LiveAgent one of the best support tickets systems on the market.

FAQ:

Co to jest system zgłoszeń pomocy technicznej?

System zgłoszeń do pomocy technicznej to oprogramowanie, które tworzy „zgłoszenie” za każdym razem, gdy klient ma zgłoszenie serwisowe. Ponieważ wszystkie interakcje i prośby są powiązane z tym zgłoszeniem, kierownictwo działu obsługi klienta może znacznie łatwiej asystować klientowi. Po rozwiązaniu problemu zgłoszenie znika i można rozpocząć współpracę zespołu nad następnym problemem lub zgłoszeniem.

Jaka jest różnica między systemem zgłoszeń do pomocy technicznej a standardowym dostawcą poczty e-mail?

Jeśli obsługujesz tylko kilka wiadomości e-mail od klientów dziennie, zwykle wykonuje to zadanie standardowy dostawca poczty e-mail. Jednak dzięki systemowi zgłoszeń do pomocy technicznej możesz obsłużyć znacznie większą liczbę problemów klientów i zrobić to w dobrze zorganizowany sposób. System zgłoszeń do pomocy technicznej zwykle pozwala na ustalenie priorytetów, przypomina i przechowuje wszystkie istotne informacje dotyczące pojedynczego klienta w zgłoszeniu. Zgłoszenia mogą być następnie obsługiwane z jednego pulpitu nawigacyjnego.

Co to jest system obsługi zgłoszeń omnichannel?

Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń to system, który umożliwia obsługę zgłoszenia w wielu kanałach. Jeśli klient wyśle do Ciebie wiadomość e-mail, a następnie oddzwoni z urządzenia mobilnego w celu kontynuacji, oprogramowanie do obsługi zgłoszeń w wielu kanałach pomocy technicznej oferuje wielokanałowe wsparcie, którego potrzebujesz, aby śledzić zgłoszenie na wielu platformach.

Jakie są korzyści z korzystania z systemu zgłoszeń pomocy technicznej?

Korzystanie z systemu zgłoszeń do pomocy technicznej zdejmuje ogromne ciężary z Twoich barków, ponieważ nie musisz już wyszukiwać, zapamiętywać ani wyszukiwać szczegółów dotyczących każdego klienta i jego problemów. Wszystko jest rejestrowane i przechowywane w jednym miejscu i można do nich łatwo uzyskać dostęp na konfigurowalnym pulpicie nawigacyjnym, z którego można ustalać priorytety i rozwiązywać zgłoszenia.

Ile kosztuje system zgłoszeń do pomocy technicznej?

Jeśli chodzi o szczegóły cenowe, zakres cenowy systemu zgłoszeń do pomocy technicznej może się różnić w zależności od tego, z którą firmą zajmującą się oprogramowaniem do obsługi klienta zdecydujesz się skorzystać i jakie funkcje oferuje. Więc chociaż możesz znaleźć bezpłatne wersje oprogramowania, którego potrzebujesz, z tylko typowymi funkcjami, cena wzrośnie wraz z dodanymi godnymi uwagi funkcjami, takimi jak funkcja czatu lub funkcje analityczne.

Jak działa system zgłoszeń do pomocy technicznej?

System zgłoszeń do pomocy technicznej daje znać o „zgłoszeniu”, gdy klient sygnalizuje problem. To zgłoszenie musi zostać rozwiązany i zawiera wszystkie istotne informacje, których potrzebują pracownicy wewnętrzni do rozwiązania problemu. Jest to o wiele bardziej wydajne niż próba zapamiętania, którzy klienci potrzebują tego, co zostało zrobione, a także pomaga uniknąć błędów.

Jaki sprzęt jest potrzebny do systemu zgłoszeniowego?

Dobry system zgłoszeń do pomocy technicznej wymaga oprogramowania do obsługi pomocy technicznej, najlepiej opartego na chmurze, oraz dobrze wyszkolonej obsługi pracowników do obsługi zapytań. Powinien mieć szeroką gamę funkcji i zintegrowane narzędzia biznesowe do zarządzania wiedzą, dzięki czemu możesz szybko rozwiązywać problemy. Gotowe integracje są również ogromną pomocą przy rozwiązywaniu pojedynczych zgłoszeń lub zgłoszeń wątkowych na wielu platformach.

Jaki jest najlepszy system zgłoszeń do pomocy technicznej?

Jeśli chodzi o to, najlepszy system zgłoszeń pomocy technicznej zależy od celów biznesowych i różni się w zależności od wielkości firmy, od małych firm po średnie firmy. Najlepszy system obsługi zgłoszeń pomocy technicznej dla kogoś innego może nie należeć do najlepszych systemów oprogramowania pomocy technicznej dla Ciebie. Upewnij się, że przeprowadzasz badania i wybierasz ostrożnie, aby uzyskać jak największą wartość dla siebie i mieć pewność, że masz zadowolonych klientów.

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest oprogramowanie systemu zgłoszeń pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “System zgłoszeń do pomocy technicznej to oprogramowanie, które tworzy zgłoszenie za każdym razem, gdy klient ma zgłoszenie serwisowe. Ponieważ wszystkie interakcje i prośby są powiązane z tym zgłoszeniem, kierownictwo działu obsługi klienta może znacznie łatwiej asystować klientowi. Po rozwiązaniu problemu zgłoszenie znika i można rozpocząć współpracę zespołu nad następnym problemem lub zgłoszeniem.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaka jest różnica między systemem zgłoszeń do pomocy technicznej a standardowym dostawcą poczty e-mail?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jeśli obsługujesz tylko kilka wiadomości e-mail od klientów dziennie, zwykle wykonuje to zadanie standardowy dostawca poczty e-mail. Jednak dzięki systemowi zgłoszeń do pomocy technicznej możesz obsłużyć znacznie większą liczbę problemów klientów i zrobić to w dobrze zorganizowany sposób. System zgłoszeń do pomocy technicznej zwykle pozwala na ustalenie priorytetów, przypomina i przechowuje wszystkie istotne informacje dotyczące pojedynczego klienta w zgłoszeniu. Zgłoszenia mogą być następnie obsługiwane z jednego pulpitu nawigacyjnego. standardowy dostawca poczty e-mail?” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Co to jest system obsługi zgłoszeń omnichannel?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Wielokanałowy system obsługi zgłoszeń to system, który umożliwia obsługę zgłoszenia w wielu kanałach. Jeśli klient wyśle do Ciebie wiadomość e-mail, a następnie oddzwoni z urządzenia mobilnego w celu kontynuacji, oprogramowanie do obsługi zgłoszeń w wielu kanałach pomocy technicznej oferuje wielokanałowe wsparcie, którego potrzebujesz, aby śledzić zgłoszenie na wielu platformach.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jakie są korzyści z korzystania z systemu zgłoszeń pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Korzystanie z systemu zgłoszeń do pomocy technicznej zdejmuje ogromne ciężary z Twoich barków, ponieważ nie musisz już wyszukiwać, zapamiętywać ani wyszukiwać szczegółów dotyczących każdego klienta i jego problemów. Wszystko jest rejestrowane i przechowywane w jednym miejscu i można do nich łatwo uzyskać dostęp na konfigurowalnym pulpicie nawigacyjnym, z którego można ustalać priorytety i rozwiązywać zgłoszenia.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Ile kosztuje system zgłoszeń do pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jeśli chodzi o szczegóły cenowe, zakres cenowy systemu zgłoszeń do pomocy technicznej może się różnić w zależności od tego, z którą firmą zajmującą się oprogramowaniem do obsługi klienta zdecydujesz się skorzystać i jakie funkcje oferuje. Więc chociaż możesz znaleźć bezpłatne wersje oprogramowania, którego potrzebujesz, z tylko typowymi funkcjami, cena wzrośnie wraz z dodanymi godnymi uwagi funkcjami, takimi jak funkcja czatu lub funkcje analityczne.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jak działa system zgłoszeń do pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “System zgłoszeń pomocy technicznej zgłasza zgłoszenie, gdy klient zgłasza problem. To zgłoszenie musi zostać rozwiązany i zawiera wszystkie istotne informacje, których potrzebują pracownicy wewnętrzni do rozwiązania problemu. Jest to o wiele bardziej wydajne niż próba zapamiętania, którzy klienci potrzebują tego, co zostało zrobione, a także pomaga uniknąć błędów.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaki sprzęt jest potrzebny do systemu zgłoszeniowego?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Dobry system zgłoszeń do pomocy technicznej wymaga oprogramowania do obsługi pomocy technicznej, najlepiej opartego na chmurze, oraz dobrze wyszkolonej obsługi pracowników do obsługi zapytań. Powinien mieć szeroką gamę funkcji i zintegrowane narzędzia biznesowe do zarządzania wiedzą, dzięki czemu możesz szybko rozwiązywać problemy. Gotowe integracje są również ogromną pomocą przy rozwiązywaniu pojedynczych zgłoszeń lub zgłoszeń wątkowych na wielu platformach.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Jaki jest najlepszy system zgłoszeń do pomocy technicznej?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Jeśli chodzi o to, najlepszy system zgłoszeń pomocy technicznej zależy od celów biznesowych i różni się w zależności od wielkości firmy, od małych firm po średnie firmy. Najlepszy system obsługi zgłoszeń pomocy technicznej dla kogoś innego może nie należeć do najlepszych systemów oprogramowania pomocy technicznej dla Ciebie. Upewnij się, że przeprowadzasz badania i wybierasz ostrożnie, aby uzyskać jak największą wartość dla siebie i mieć pewność, że masz zadowolonych klientów.” } }] }
Mark Xavier Quadros

Autor postu gościnnego

Mark Xavier Quadros

Mark Quadros is a SaaS content marketer that helps brands create and distribute rad content. On a similar note, Mark loves content and contributes to several authoritative blogs like HubSpot, CoSchedule, Foundr, etc. Connect with him via LinkedIN or twitter.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo