Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

Nie wahaj się, gdy nadarzy się okazja! Odpowiedz z LiveAgent – najczęściej recenzowanym i ocenianym jako numer 1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych i średnich firm w 2019 roku.

010 użytkowników

Zmień nieznajomych & oglądających w czołowych klientów

027 wzrost 1

Popraw swoje konwersje średnio o 26+%

012 czat

Czat na żywo czy call center w czasie rzeczywistym? Daj klientom swobodę wyboru

048 pisanie

Zaskocz swoich klientów szybką odpowiedzią

Zamień nieznajomych w klientów

Wykorzystaj tempo, które stworzyłeś dzięki tej niesamowitej kampanii marketingowej i zmieniaj nieznajomych & odwiedzających w przyszłych liderów & klientów. Wykorzystaj potencjał oprogramowania help desk – zwłaszcza czat na żywo & bazę wiedzy – aby dać klientom przestrzeń do zadawania pytań i uzyskiwania odpowiedzi.

telekomunikacja marketingowa1
telekomunikacja marketingowa1

Popraw swoje konwersje

Umieszczenie czatu na żywo w czasie rzeczywistym w Twojej witrynie może okazać się jednym z przełomów dla Twojej firmy. Zapewnienie kontaktu międzyludzkiego może zwiększyć współczynniki konwersji, zbudować większą bazę lojalnych klientów, rozwinąć firmę, a także zwiększyć przychody.

Daj klientom swobodę wyboru

Dbanie o liderów i wspieranie marki powinny odgrywać kluczową rolę w Twoim dziale marketingu. Dbanie o obecnych klientów jest znacznie łatwiejsze niż pozyskiwanie nowych. Daj swoim klientom różne możliwości dotarcia do Ciebie i zapomnij o zwykłych, przestarzałych wiadomościach e-mail. Połącz się z nimi za pomocą LiveAgent dla liderów marketingu.

telekomunikacja marketingowa3

Ponad 21 tysięcy biznesów nie może się mylić

Zobacz nasze historie sukcesów i referencje oraz odkryj pozytywny wpływ wdrożenia oprogramowania help desk w marketingu i telekomunikacji.

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Zgadłeś… to LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.