Wersja próbna

Tajna broń używana przez Twoich konkurentów

Zobacz, co oferuje LiveAgent lub odkrywaj funkcje na własną rękę w ciągu bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny
✓ Łatwa konfiguracja      
✓ Karta kredytowa nie jest wymagana      

Zaufało nam ponad 30 000 firm

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Bądź zawsze blisko swoich klientów

Wzmocnij relacje z klientami i zwiększ liczbę konwersji dzięki doskonałej obsłudze we wszystkich kanałach.

 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitoruj zachowanie i angażuj się w odpowiednim czasie

Wspieraj odwiedzających swoją witrynę za pomocą spersonalizowanych zaproszeń do czatu na podstawie danych CRM,   śledzenia behawioralnego i   podglądu wiadomości .

Z łatwością dostosuj każdy przycisk i widżet czatu i wprowadź go w wielu witrynach w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej

Zwiększ wydajność dzięki automatyzacji

Automatyzuj przyziemne zadania, korzystaj z masowych działań, konfiguruj grywalizację, korzystaj z gotowych odpowiedzi i automatycznie kieruj zgłoszenia do odpowiednich działów lub agentów.

Powiadomienia z mediów społecznościowych doprowadzają Cię do szału?

Przejmij kontrolę dzięki LiveAgent. Odpowiadaj na każdą wiadomość na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Messengerze i Viberze bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.

To nie wystarczy? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby zapewnić wsparcie klientom, nawet jeśli Twoja marka nie została otagowana czy wspomniana w danym poście.

 

Social customer service templates

Powstrzymaj złą obsługę klienta

Miej oko na wyniki swojego zespołu. Dostosuj zmiany agentów do liczby zgłoszeń i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.

Reports-Liveagent-feature
Inbound and Outbound Call Center Software

Call center w chmurze do lepszej sprzedaży

Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub stacjonarnej i kieruj połączenia do najbardziej odpowiednich agentów dzięki ACD i niestandardowym komunikatom IVR.

To nie wystarczy? Zachwyć swoich klientów automatyczną opcją oddzwaniania bez wstrzymania i zintegrowanym czatem wideo.

 

Oferuj kompleksowe wsparcie 24/7

Zbuduj wiele baz wiedzy wraz z forami społeczności, artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami oraz skrzynkami z opiniami i sugestiami.

Dopasuj każdą bazę wiedzy do swojego brandingu za pomocą niestandardowego CSS lub naszego intuicyjnego edytora WYSIWYG.

 

Bezproblemowe wsparcie w każdym kanale

Czatuj, dzwoń i odpowiadaj na e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych z jednego scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.

Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkich narzędzi i integracji, aby zapewnić klientom doskonałe doświadczenie.

 

Inne funkcje, które pokochasz

Pobierz nasze aplikacje na iOS i Androida, aby rozwiązywać zgłoszenia w każdym momencie.

 

Ciesz się bezpłatnymi wewnętrznymi czatami i połączeniami w panelu LiveAgent.

 

Spraw, aby obsługa klienta była przyjemna dzięki funkcjom grywalizacji LiveAget.

 

Ustaw unikalne godziny pracy dla każdej witryny firmowej.

 

Pisz prywatne notatki ze zgłoszeń jako przypomnienia dla siebie lub innych agentów.

 

Twórz niestandardowe pola CRM, aby przechowywać wszystkie ważne informacje o klientach.

 

Stworzony do zdalnej współpracy i wydajności.

LiveAgent został zaprojektowany przez przedstawicieli obsługi klienta dla przedstawicieli obsługi klienta.

Zapomnij o problemach obsługi klienta z wartościowymi funkcjami pomocy technicznej

Zadbaj o płynne działanie swojej firmy dzięki LiveAgent.
Darmowy trial | Nie wymagamy karty kredytowej
Person speaking multiple languages

Ponad 40 języków aplikacji

Security lock and badge

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Customer service templates

Wsparcie 24/7 x 365

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś
✓ Łatwe ustawienie    
✓ Nie wymagamy karty kredytowej    

Zamień odwiedzających w płacących!

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań help desk, w tym Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk czy Live Chat.

 

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo