Zobacz, co oferuje LiveAgent lub odkrywaj funkcje na własną rękę w ciągu bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.
Wzmocnij relacje z klientami i zwiększ liczbę konwersji dzięki doskonałej obsłudze we wszystkich kanałach.
Wspieraj odwiedzających swoją witrynę internetową za pomocą spersonalizowanych zaproszeń do czatu opartych na spostrzeżeniach z CRM, śledzeniu zachowań i podglądaniu wiadomości.
Z łatwością dostosuj każdy przycisk i widżet czatu i wdrażaj je w wielu witrynach w ciągu kilku sekund. Poznaj szczegóły.
Automatyzuj żmudne zadania, konfiguruj grywalizację, korzystaj z gotowych odpowiedzi i automatycznie kieruj zgłoszenia do odpowiednich działów lub agentów.
Przejmij kontrolę dzięki LiveAgent. Odpowiadaj na każdą wiadomość na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Messengerze i Viberze bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.
To nie wystarczy? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby zapewnić wsparcie klientom, nawet jeśli Twoja marka nie została otagowana czy wspomniana w danym poście.
Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia i przesłane do Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.
Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub stacjonarnej i kieruj połączenia do najbardziej odpowiednich agentów dzięki ACD i niestandardowym komunikatom IVR.
To nie wystarczy? Zachwyć swoich klientów automatyczną opcją oddzwaniania bez wstrzymania i zintegrowanym czatem wideo.
Zbuduj wiele baz wiedzy wraz z forami społeczności, artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami oraz skrzynkami z opiniami i sugestiami.
Dopasuj każdą bazę wiedzy do swojego brandingu za pomocą niestandardowego CSS lub naszego intuicyjnego edytora WYSIWYG.
Czatuj, dzwoń i odpowiadaj na e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych z jednego scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.
Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkich narzędzi i integracji, aby zapewnić klientom doskonałe doświadczenie.
Pobierz nasze aplikacje na iOS i Androida, aby rozwiązywać zgłoszenia w każdym momencie.
Ciesz się bezpłatnymi wewnętrznymi czatami i połączeniami w panelu LiveAgent.
Pisz prywatne notatki ze zgłoszeń jako przypomnienia dla siebie lub innych agentów.
Twórz niestandardowe pola CRM, aby przechowywać wszystkie ważne informacje o klientach.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.