Zobacz, co oferuje LiveAgent lub odkrywaj funkcje na własną rękę w ciągu bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.
Wzmocnij relacje z klientami i zwiększ liczbę konwersji dzięki doskonałej obsłudze we wszystkich kanałach.
Wspieraj odwiedzających swoją witrynę za pomocą spersonalizowanych zaproszeń do czatu na podstawie danych CRM, śledzenia behawioralnego i podglądu wiadomości .
Z łatwością dostosuj każdy przycisk i widżet czatu i wprowadź go w wielu witrynach w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej
Automatyzuj przyziemne zadania, korzystaj z masowych działań, konfiguruj grywalizację, korzystaj z gotowych odpowiedzi i automatycznie kieruj zgłoszenia do odpowiednich działów lub agentów.
Przejmij kontrolę dzięki LiveAgent. Odpowiadaj na każdą wiadomość na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Messengerze i Viberze bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.
To nie wystarczy? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby zapewnić wsparcie klientom, nawet jeśli Twoja marka nie została otagowana czy wspomniana w danym poście.
Miej oko na wyniki swojego zespołu. Dostosuj zmiany agentów do liczby zgłoszeń i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.
Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub stacjonarnej i kieruj połączenia do najbardziej odpowiednich agentów dzięki ACD i niestandardowym komunikatom IVR.
To nie wystarczy? Zachwyć swoich klientów automatyczną opcją oddzwaniania bez wstrzymania i zintegrowanym czatem wideo.
Zbuduj wiele baz wiedzy wraz z forami społeczności, artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami oraz skrzynkami z opiniami i sugestiami.
Dopasuj każdą bazę wiedzy do swojego brandingu za pomocą niestandardowego CSS lub naszego intuicyjnego edytora WYSIWYG.
Czatuj, dzwoń i odpowiadaj na e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych z jednego scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.
Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkich narzędzi i integracji, aby zapewnić klientom doskonałe doświadczenie.
Pobierz nasze aplikacje na iOS i Androida, aby rozwiązywać zgłoszenia w każdym momencie.
Ciesz się bezpłatnymi wewnętrznymi czatami i połączeniami w panelu LiveAgent.
Pisz prywatne notatki ze zgłoszeń jako przypomnienia dla siebie lub innych agentów.
Twórz niestandardowe pola CRM, aby przechowywać wszystkie ważne informacje o klientach.
Roman Bosch
Partly
To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.
Viviane Carter
CSI Products
Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.
Christian Lange
Lucky-Bike
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.
Jens Malmqvist
Projure
Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.
Catana Alexandru
Websignal
Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.
Jan Wienk
All British Casino
Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!
Sissy Böttcher
Study Portals
Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.
Peter Koning
TypoAssassin
Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.
Aranzazu F
Factorchic
Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.
Martin Drugaj
Atomer
Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.
Ivan Golubović
AVMarket
Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.
Rustem Gimaev
Antalya Consulting Language Center
Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.
Alexandra Danišová
Nay
Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.
David Chandler
Volterman
Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.
Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Recenzja czatu na żywo LiveAgent
LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.
Szukasz alternatywy dla Chaport?
Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.
Cieszymy się z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Natychmiast po zainstalowaniu Twojego konta na Twój adres e-mail wyślemy wiadomość zawierającą dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach