Tajna broń używana przez Twoich konkurentów

Zobacz, co oferuje LiveAgent lub odkrywaj funkcje na własną rękę w ciągu bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny
✓ Łatwa konfiguracja
✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Zaufało nam ponad 30 000 firm

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bądź zawsze blisko swoich klientów

Wzmocnij relacje z klientami i zwiększ liczbę konwersji dzięki doskonałej obsłudze we wszystkich kanałach.

 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitoruj zachowanie i angażuj się w odpowiednim czasie

Wspieraj odwiedzających swoją witrynę za pomocą spersonalizowanych zaproszeń do czatu na podstawie danych CRM, śledzenia behawioralnego i podglądu wiadomości .

Z łatwością dostosuj każdy przycisk i widżet czatu i wprowadź go w wielu witrynach w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Zwiększ wydajność dzięki automatyzacji

Automatyzuj przyziemne zadania, korzystaj z masowych działań, konfiguruj grywalizację, korzystaj z gotowych odpowiedzi i automatycznie kieruj zgłoszenia do odpowiednich działów lub agentów.

Powiadomienia z mediów społecznościowych doprowadzają Cię do szału?

Przejmij kontrolę dzięki LiveAgent. Odpowiadaj na każdą wiadomość na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Messengerze i Viberze bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.

To nie wystarczy? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby zapewnić wsparcie klientom, nawet jeśli Twoja marka nie została otagowana czy wspomniana w danym poście.

 

Social customer service templates

Powstrzymaj złą obsługę klienta

Miej oko na wyniki swojego zespołu. Dostosuj zmiany agentów do liczby zgłoszeń i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Call center w chmurze do lepszej sprzedaży

Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub stacjonarnej i kieruj połączenia do najbardziej odpowiednich agentów dzięki ACD i niestandardowym komunikatom IVR.

To nie wystarczy? Zachwyć swoich klientów automatyczną opcją oddzwaniania bez wstrzymania i zintegrowanym czatem wideo.

 

Oferuj kompleksowe wsparcie 24/7

Zbuduj wiele baz wiedzy wraz z forami społeczności, artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami oraz skrzynkami z opiniami i sugestiami.

Dopasuj każdą bazę wiedzy do swojego brandingu za pomocą niestandardowego CSS lub naszego intuicyjnego edytora WYSIWYG.

 

Bezproblemowe wsparcie w każdym kanale

Czatuj, dzwoń i odpowiadaj na e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych z jednego scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.

Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkich narzędzi i integracji, aby zapewnić klientom doskonałe doświadczenie.

 

Inne funkcje, które pokochasz

Pobierz nasze aplikacje na iOS i Androida, aby rozwiązywać zgłoszenia w każdym momencie.

 

Live chat templates

Ciesz się bezpłatnymi wewnętrznymi czatami i połączeniami w panelu LiveAgent.

 

Woman holding PlayStation gaming controller in hands

Spraw, aby obsługa klienta była przyjemna dzięki funkcjom grywalizacji LiveAget.

 

Ustaw unikalne godziny pracy dla każdej witryny firmowej.

 

Call center templates

Pisz prywatne notatki ze zgłoszeń jako przypomnienia dla siebie lub innych agentów.

 

Twórz niestandardowe pola CRM, aby przechowywać wszystkie ważne informacje o klientach.

 

Stworzony do zdalnej współpracy i wydajności.

LiveAgent został zaprojektowany przez przedstawicieli obsługi klienta dla przedstawicieli obsługi klienta.

Zapomnij o problemach obsługi klienta z wartościowymi funkcjami pomocy technicznej

Zadbaj o płynne działanie swojej firmy dzięki LiveAgent.
Darmowy trial | Nie wymagamy karty kredytowej
Person speaking multiple languages

Ponad 40 języków aplikacji

Security lock and badge

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Customer service templates

Wsparcie 24/7 x 365

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś
✓ Łatwe ustawienie
✓ Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp

Zamień odwiedzających w płacących!

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań help desk, w tym Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk czy Live Chat.

 

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Artykuły powiązane zTour
Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące funkcje czatu na żywo, call center i system obsługi zgłoszeń. Zapewnia spersonalizowaną obsługę klienta, integracje i wsparcie 24/7. Dowiedz się więcej o LiveAgent i zacznij korzystać z darmowego okresu próbnego!

Chcesz dowiedzieć się więcej o bazie wiedzy LiveAgent? Zapoznaj się z naszym artykułem i sprawdź, jak oprogramowanie wypadło w naszych testach.

Recenzja bazy wiedzy LiveAgent

LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania do obsługi klienta, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach. Akademia LiveAgent oferuje badanie zachowań konsumentów i segmentację klientów. Cennik LiveAgent oferuje różne plany subskrypcji, zaczynając od bezpłatnego. Baza wiedzy LiveAgent to łatwe w użyciu rozwiązanie z intuicyjnym interfejsem.

Wypróbuj najlepsze oprogramowanie do śledzenia klientów na rynku. LiveAgent jest konsekwentnie uznawany za najlepsze narzędzie do śledzenia klientów dla małych i średnich firm.

Miej zawsze oko na swoich klientów

LiveAgent to narzędzie do obsługi klienta, oferujące wsparcie techniczne, tłumaczenia, czat na żywo i integrację z Voyced VoIP. Klienci wypowiadają się pozytywnie, zauważając wzrost satysfakcji klientów i szybką reakcję zespołu wsparcia. Oprogramowanie jest łatwe w użyciu i oferuje wiele funkcji, które poprawiają produktywność. Obsługa klienta przez człowieka jest preferowanym rozwiązaniem, a LiveAgent pomaga w osiąganiu celów biznesowych.

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

LiveAgent sprawdza się w wielu obszarach biznesowych. Zobacz, jak spełnia Twoje wymagania i popraw swój dział obsługi klienta.

Jedno rozwiązanie help desk dla wielu branż

LiveAgent to wielokanałowa platforma do komunikacji, oferująca wsparcie i rozwiązania dla różnych branż. Zautomatyzowane procesy obsługi klienta oraz interfejs agenta dają pełną kontrolę. Dowiedz się więcej o produktach i korzyściach.

Podnieś zaangażowanie klientów z personalizowanym, wielokanałowym wsparciem. Zostaw Twoich klientów z pozytywnym wrażeniem za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą.

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługujące 43 języki, oferujące wielokanałowe wsparcie, personalizację doświadczeń klientów i automatyzację obsługi. Zadowoleni klienci generują większe przychody, dlatego ważne jest budowanie dobrych relacji i oferowanie indywidualnych doświadczeń.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x