Popraw poziom obsługi klienta z LiveAgent

Jeśli nie dbasz o swoich klientów, przejdą do konkurencji. Pracuj nad ich zaangażowaniem i zadowoleniem przez odpowiedni system obsługi klienta.

Rozpocznij | 14 dni za darmo Nie musisz podawać danych karty kredytowej.
creative pencils

Tworzenie

Twórz funkcjonalne portale klientów, bazy wiedzy i przemyślane drzewa IVR.

filtr

Sortuj

Sortuj zgłoszenia według tagów, działów, tematów lub kanałów komunikacji.

plus gin

Przydzielaj

Automatycznie przydzielaj i przekazuj zgłoszenia do odpowiedniego agenta i działu.

Lightbulb showcasing great idea

Korzystaj

Wykorzystaj zaawansowane funkcje, takie jak wbudowane call center lub czat na stronie.

Liveagent tour 1

Uprość kanały komunikacji

Uprość komunikację, wykorzystując jedną skrzynkę odbiorczą. Organizuj, przekazuj i rozwiązuj problemy klientów z centralnego pulpitu.

Pełna historia zgłoszeń od początku do końca

Rozwiązuj problemy klientów za pomocą różnych kanałów komunikacji. Trzymaj historię rozmów w jednym zgłoszeniu.

LiveAgent tour 2

Ponad 3.000 recenzji na największych porównywarkach

G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
LiveAgent tour 3

Zamień odwiedzających witrynę w klientów w kilka sekund

LiveAgent udostępnia najszybciej działający czat na rynku. Rozmawiaj z klientami, wykorzystuj formularze przed połączeniem na czacie, przygotuj formularze offline. Korzystaj z podglądu wiadomości użytkownika w czasie rzeczywistym i innych funkcji!

Magnifying glass

Monitoruj

Monitoruj wszystkie kanały komunikacji w uniwersalnej skrzynce odbiorczej LiveAgent.

Cookies

Obserwuj

Obserwuj wyniki Twoich agentów. Sprawdzaj ich czasy, rozwiązane zgłoszenia i więcej!

Pie chart

Analizuj

Odkryj obszary wymagające poprawy dzięki naszym solidnym funkcjom analitycznym.

Report

Twórz raporty

Twórz kompleksowe raporty w wielu formatach w naszym potężnym panelu raportowania.

Koniec z przełączaniem się między aplikacjami

Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instagrama i Vibera zostaną automatycznie zamienione na zgłoszenia i przesłane do Twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

LiveAgent tour 4
Built in call center LiveAgent

Stwórz swoje call center

Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub telefonu stacjonarnego. Wybierz dostawcę VoIP i podłącz nieograniczoną liczbę łączy SIP i numerów lokalnych. Przekierowuj połączenia do odpowiednich agentów i przechowuj nagrania rozmów w celach szkoleniowych, prawnych i jakościowych.

Wysnuwaj wnioski i twórz raporty

Zobacz, kto kontaktuje się z Twoją firmą i jak jest obsługiwany. Sprawdzaj wykorzystywanie produktu, statystyki, raporty wydajności i oceny satysfakcji klientów.

Tour 6

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszego profesjonalnego rozwiązania pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zacznij 14-dniowy bezpłatny okres próbny i uzyskaj pełny dostęp do wszystkich funkcji.

Package Name

Ticket+Chat

Idealny dla małych i średnich firm.

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla firm każdej wielkości.

39 /miesiąc

Najlepszy klient to zadowolony klient

Pomożemy Ci w migracji z innych systemów obsługi klienta.

Users love us badges

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Tak… używają LiveAgent!

Wypróbuj LiveAgent już dziś

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.