Tajna broń używana przez Twoich konkurentów

Zobacz, co oferuje LiveAgent lub odkrywaj funkcje na własną rękę w ciągu bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego.

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny
✓ Łatwa konfiguracja      
✓ Karta kredytowa nie jest wymagana      

Zaufało nam ponad 30 000 firm

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bądź zawsze blisko swoich klientów

Wzmocnij relacje z klientami i zwiększ liczbę konwersji dzięki doskonałej obsłudze we wszystkich kanałach.

 

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Monitoruj zachowanie i angażuj się w odpowiednim czasie

Wspieraj odwiedzających swoją witrynę za pomocą spersonalizowanych zaproszeń do czatu na podstawie danych CRM,   śledzenia behawioralnego i   podglądu wiadomości .

Z łatwością dostosuj każdy przycisk i widżet czatu i wprowadź go w wielu witrynach w ciągu kilku sekund. Dowiedz się więcej

Mass actions feature in Help desk software - LiveAgent

Zwiększ wydajność dzięki automatyzacji

Automatyzuj przyziemne zadania, korzystaj z masowych działań, konfiguruj grywalizację, korzystaj z gotowych odpowiedzi i automatycznie kieruj zgłoszenia do odpowiednich działów lub agentów.

Powiadomienia z mediów społecznościowych doprowadzają Cię do szału?

Przejmij kontrolę dzięki LiveAgent. Odpowiadaj na każdą wiadomość na Instagramie, Twitterze, Facebooku, Messengerze i Viberze bezpośrednio z pulpitu nawigacyjnego LiveAgent.

To nie wystarczy? Skonfiguruj monitorowanie słów kluczowych, aby zapewnić wsparcie klientom, nawet jeśli Twoja marka nie została otagowana czy wspomniana w danym poście.

 

Social customer service templates

Powstrzymaj złą obsługę klienta

Miej oko na wyniki swojego zespołu. Dostosuj zmiany agentów do liczby zgłoszeń i godzin szczytu, monitoruj, kto z kim rozmawia, zobacz, co mówią, i ucz się na podstawie ocen agentów.

Reports feature by LiveAgent
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Call center w chmurze do lepszej sprzedaży

Scentralizuj rozmowy telefoniczne ze swojej strony internetowej lub stacjonarnej i kieruj połączenia do najbardziej odpowiednich agentów dzięki ACD i niestandardowym komunikatom IVR.

To nie wystarczy? Zachwyć swoich klientów automatyczną opcją oddzwaniania bez wstrzymania i zintegrowanym czatem wideo.

 

Oferuj kompleksowe wsparcie 24/7

Zbuduj wiele baz wiedzy wraz z forami społeczności, artykułami z instrukcjami, często zadawanymi pytaniami oraz skrzynkami z opiniami i sugestiami.

Dopasuj każdą bazę wiedzy do swojego brandingu za pomocą niestandardowego CSS lub naszego intuicyjnego edytora WYSIWYG.

 

Bezproblemowe wsparcie w każdym kanale

Czatuj, dzwoń i odpowiadaj na e-maile i wiadomości w mediach społecznościowych z jednego scentralizowanego pulpitu nawigacyjnego.

Uzyskaj łatwy dostęp do wszystkich narzędzi i integracji, aby zapewnić klientom doskonałe doświadczenie.

 

Inne funkcje, które pokochasz

Pobierz nasze aplikacje na iOS i Androida, aby rozwiązywać zgłoszenia w każdym momencie.

 

Ciesz się bezpłatnymi wewnętrznymi czatami i połączeniami w panelu LiveAgent.

 

Spraw, aby obsługa klienta była przyjemna dzięki funkcjom grywalizacji LiveAget.

 

Ustaw unikalne godziny pracy dla każdej witryny firmowej.

 

Pisz prywatne notatki ze zgłoszeń jako przypomnienia dla siebie lub innych agentów.

 

Twórz niestandardowe pola CRM, aby przechowywać wszystkie ważne informacje o klientach.

 

Stworzony do zdalnej współpracy i wydajności.

LiveAgent został zaprojektowany przez przedstawicieli obsługi klienta dla przedstawicieli obsługi klienta.

Zapomnij o problemach obsługi klienta z wartościowymi funkcjami pomocy technicznej

Zadbaj o płynne działanie swojej firmy dzięki LiveAgent.
Darmowy trial | Nie wymagamy karty kredytowej
Person speaking multiple languages

Ponad 40 języków aplikacji

Security lock and badge

Bezpieczeństwo na najwyższym poziomie

Customer service templates

Wsparcie 24/7 x 365

Opinie naszych Klientów mówią same za siebie

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    To przyjemność korzystać ze świetnego narzędzia, które usprawnia naszą obsługę klienta.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent umożliwia naszym agentom zapewnienie lepszego, szybszego i dokładniejszego wsparcia.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomógł nam osiągnąć 2 ważne cele: wzrost satysfakcji klientów i sprzedaży.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    Z LiveAgenta korzystamy od sierpnia i jesteśmy z niego bardzo zadowoleni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Odkąd używamy LiveAgenta nasz czas odpowiedzi wzrósł o 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Nasz współczynnik konwersji płatnych klientów wzrósł o 325% w pierwszym miesiącu, w którym skonfigurowaliśmy i aktywnie zaczęliśmy korzystać z LiveAgent.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Muszę przyznać, że nigdy nie spotkałem się z tak profesjonalnym podejściem do klienta.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Uważamy, że LiveAgent jest zdecydowanie najlepszym rozwiązaniem do czatu na żywo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Używamy LiveAgent na wszystkich naszych witrynach e-commerce. Narzędzie jest łatwe w użyciu i poprawia naszą produktywność.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zapewnić naszym klientom wsparcie, gdziekolwiek się znajdują.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Mogę polecić LiveAgent wszystkim zainteresowanym usprawnieniem i usprawnieniem obsługi klienta.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Jestem pewien, że spędzilibyśmy 90% naszego dnia na sortowaniu e-maili, gdybyśmy nie mieli LiveAgenta.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Dzięki LiveAgent jesteśmy w stanie zadowolić naszych graczy, oferując bardziej efektywne wsparcie, co skutkuje wyższymi stopami zwrotu.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent jest niezawodny, niedrogi i po prostu świetny wybór dla każdego szybko rozwijającego się biznesu internetowego!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Podoba nam się, ponieważ jest łatwy w użyciu i oferuje dużą funkcjonalność, na przykład przydatne funkcje raportowania.

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Kochamy LiveAgent - to ułatwia obsługę naszych klientów.

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Lubimy oferować naszym klientom najlepszą obsługę techniczną. Dlatego wybraliśmy LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od konfiguracji po bieżące wsparcie i wszystko inne pomiędzy, zespół LiveAgent nadal robi wrażenie.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent oszczędza nam setki cennych minut każdego dnia, zapewniając przejrzystą i uporządkowaną obsługę klienta.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Nieograniczona liczba agentów, integracja poczty e-mail, mediów społecznościowych i telefonu. Wszystko to za mniej niż płaciliśmy u naszego poprzedniego dostawcy.

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Z LiveAgenta korzystamy od 2013 roku. Nie wyobrażamy sobie pracy bez niego.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    Jest to opłacalne rozwiązanie, które może pomóc w obsłudze dużej liczby zgłoszeń serwisowych za pośrednictwem różnych kanałów.

  • Antalya Consulting Language Center

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Odpowiadanie na e-maile z Outlooka było tak trudne do zarządzania. Dzięki LiveAgent mamy pewność, że na każdy e-mail otrzymasz odpowiedź...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent jest niesamowity. Z bardzo małym nakładem czasu i wysiłku udało mi się go uruchomić i działać płynnie w ciągu...

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Gorąco polecam produkt LiveAgent, nie tylko jako alternatywę Kayako, ale znacznie lepsze rozwiązanie z wartością dodaną.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Zespół wsparcia zawsze reagował szybko, szybko wdrażając rozwiązania.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaga nam kategoryzować charakter zgłoszeń i statystycznie śledzić to, czego nasi klienci najbardziej potrzebują.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    Postrzegamy LiveAgent jako doskonałe narzędzie do komunikacji z klientami.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent przyspieszył naszą komunikację z naszymi klientami i dał nam również możliwość rozmowy z nimi.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Mówiąc najprościej – LiveAgent bije wszystko w tej, a nawet wyższej cenie.

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś
✓ Łatwe ustawienie    
✓ Nie wymagamy karty kredytowej    

Zamień odwiedzających w płacących!

Oferujemy usługi migracji concierge z najpopularniejszych rozwiązań help desk, w tym Zendesk, Kayako, Freshdesk, Comm100, Help Scout, Jira ServiceDesk czy Live Chat.

 

Ponad 3000 opinii Trustpilot GetApp G2 Crowd

Artykuły powiązane zTour
Czy potrzebujesz przerwy? Po prostu naciśnij przycisk pauzy i przestań otrzymywać nowe zgłoszenia, czaty i połączenia, gdy jesteś z dala od swojego punktu pomocy.

Pauza

Dane kontaktowe i instrukcje subskrypcji newslettera dostępne w tekście. Firma oferuje liczne rozwiązania, integracje, oraz program lojalnościowy.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje wsparcie dla wielu języków, samoobsługę klienta, dostęp do bazy wiedzy oraz satysfakcję klientów, obniżając koszty wsparcia.

Dołącz pliki do artykułów z bazy wiedzy. Wypróbuj funkcję LiveAgent – Załączniki w artykułach. Przeczytaj więcej na ten temat w artykule.

Załączniki w artykułach

Zapewniamy wsparcie techniczne dla przemysłu i biznesu. Przenoszenie danych i tłumaczenia w wielu językach. Możliwość integracji z Voyced VoIP.

Rozważasz LiveAgent do obsługi Twojego czatu na żywo? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się, jak wypadł w naszych ogólnych testach.

Recenzja czatu na żywo LiveAgent

LiveAgent oferuje łatwy w obsłudze interfejs oraz narzędzia do czatu na żywo. Jednakże ceny są wysokie, a personalizacja trudna. Narzędzie self-service jest idealnym rozwiązaniem biznesowym, zapewniającym zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Szukasz alternatywy dla Chaport?

Rozwiązania LiveAgent oferuje wsparcie dla klientów i rozwiązania dla przemysłu i biznesu. Centrum wsparcia, przenoszenie danych, status systemu i partnerzy VoIP są dostępne.

Darmowy czat internetowy to system przeznaczony do komunikacji między dwiema lub więcej osobami w czasie rzeczywistym przez Internet. Nie wymaga specjalnego oprogramowania do czatu

Darmowy czat internetowy

Czat na żywo to narzędzie komunikacji online, które oferuje pomoc klientom. LiveAgent zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo