Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chcesz poprawić swoją marketingową reputację?

Stworzenie dobrego pierwszego wrażenia online może usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe. Jednak dokonanie tego może być wyzwaniem bez odpowiednich narzędzi.

Czy to brzmi znajomo? Czy starasz się być na bieżąco z zapytaniami klientów? Czy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami i wiadomościami, których nie potrafisz zrozumieć?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, być może nadszedł czas, aby zainwestować w oprogramowanie do pomocy technicznej.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Creation of marketing strategies

Jak ulepszyć swoje strategie marketingowe?

Współczesny klient to osoba znająca się na technologii, która nie boi się przeprowadzić dokładnego audytu Twojej firmy. Przed zakupem produktów, klienci sprawdzają Twoją witrynę internetową, konta w mediach społecznościowych i recenzje opublikowane w Internecie.

Klucz do sukcesu? Przyjmuj i odpowiadaj na wszystkie zapytania publikowane online – niezależnie od używanego kanału (Instagram, Facebook, Twitter itp.)

Masz złą reputację?

Kiedy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami bez odpowiedzi, wygląda to nieprofesjonalnie. Aby poprawić swój wizerunek marketingowy, musisz odpowiadać zarówno na pozytywne, jak i negatywne wzmianki w mediach społecznościowych.

Jak? Z pomocą zaawansowanego oprogramowania pomocy technicznej. Oprogramowania, które śledzi wszystkie interakcje z klientami i przesyła je do jednej wspólnej skrzynki odbiorczej.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oprogramowanie pomocy technicznej na ratunek

LiveAgent w mgnieniu oka usprawni Twoje działania marketingowe i sprzedażowe. Oto, czego możesz się spodziewać po wdrożeniu oprogramowania pomocy technicznej w codziennym przepływie pracy – a to tylko wierzchołek góry lodowej.

Ulepsz marketing Bezpieczna, współdzielona, uniwersalna skrzynka odbiorcza

Ulepsz marketingUlepszona produktywność

Ulepsz marketingWiększa satysfakcja klientów

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

badges

Jak poprawi się Twój marketing dzięki LiveAgent?

Watch eye

Pełny przegląd usług

Określ, które kanały komunikacji otrzymują najwięcej zgłoszeń i monitoruj usługę, którą otrzymują Twoi klienci.

Email received in inbox

Pożegnaj się z zagubionymi zgłoszeniami

Otrzymuj powiadomienia za każdym razem, gdy otrzymasz nowy komentarz, wiadomość bezpośrednią, wiadomość e-mail lub telefon bezpośrednio w LiveAgent.

Growing trend of increased productivity

Popraw poziom produktywności

Wykorzystaj takie funkcje, jak reguły automatyzacji, wbudowany CRM, call center, wewnętrzny czat i nie tylko. Te narzędzia pomogą Ci lepiej pomagać klientom i zaoszczędzić cenny czas.

3 stars feedback

Popraw satysfakcję klientów

Wbudowany CRM LiveAgent pomoże Ci zapewnić szybkie, kompetentne i spersonalizowane odpowiedzi każdemu klientowi, niezależnie od kanału kontaktu.

Pełna historia zgłoszeń od początku do końca

Śledź drogę rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym hybrydowym strumieniu zgłoszeń.

Nie ma znaczenia, czy klient wysłał Ci wiadomość e-mail, a następnie zadzwonił i zakończył rozmowę. LiveAgent doskonale się tym zajmie.

Ticket stream

Które kanały społecznościowe są zintegrowane z LiveAgent?

Facebook

Facebook

LiveAgent jest zintegrowany aplikacją Facebook i Facebook Messenger. Wszystkie bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki o Twojej marce zostaną automatycznie umieszczone w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Twitter

Twitter

Integracja LiveAgent z serwisem Twitter
umożliwia użytkownikom monitorowanie wzmianek o markach, określonych słów kluczowych i retweetów.

Instagram

Instagram

Dzięki naszej integracji z Instagramem, możesz odpowiadać na wszystkie komentarze dotyczące Twoich zdjęć i oznaczonych tagami wzmianek o Twojej marce.

Viber

Viber

Segmentuj i wysyłaj wiadomości do swoich obserwujących za pomocą naszej integracji z Viberem.

Multilingual support included

Wielojęzyczne tłumaczenia oprogramowania

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. LiveAgent o to zadba!

Aplikacje do obsługi klienta w podróży

Pozostań w kontakcie ze swoimi współpracownikami i zwiększ produktywność, kiedy jesteś w podróży! Dzięki aplikacjom mobilnym LiveAgent możesz rozwiązywać, przesyłać i odpowiadać na zgłoszenia i czaty, używać wstępnie ustawionych filtrów do organizowania zgłoszeń oraz wyświetlać tagi, notatki i działy powiązane z każdym zgłoszeniem.

Teraz dostępne w App Store, i sklepie Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Solidny system raportowania

Solidne raportowanie LiveAgent i funkcje analizy danych
pomogą Ci ulepszyć i dopracować istniejące strategie marketingowe i strategie obsługi klienta.

Pełen przegląd tego, skąd pochodzą Twoje zgłoszenia, jak długo trwa odpowiedź i kto na nie odpowiada, pozwoli Ci połączyć i poznać różnice między usługą, którą świadczysz, a usługą, której oczekują Twoi klienci.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Inne funkcje warte poznania

Tags

Tagi i działy

Automatycznie organizuj przychodzące zgłoszenia w odpowiednie departamenty i oznacz je tagami, dzięki czemu można od razu sprawdzić zawartość każdego zgłoszenia.

Live chat bubbles

Natywny czat na żywo

Użyj natywnego czata na żywo – funkcjonalności, która umożliwia czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym, lub wewnętrznego czatu ze współpracownikami
podczas rozwiązywania zapytań klientów.

Call center

Wbudowane call center

Stwórz złożone drzewa IVR, przekierowuj połączenia lub umożliwiaj swoim klientom żądanie oddzwonienia. Czat video jest również obsługiwany, zarówno wewnętrznie, jak i z klientami.

Knowledge base

Kreator bazy wiedzy

Zbuduj oszałamiającą bazę danych lub portal klienta wypełnione często zadawanymi pytaniami, artykułami, filmami, forami, sugestiami i nie tylko.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Dlaczego LiveAgent jest właściwym narzędziem do usprawnienia marketingu?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowany i oceniany jako numer 1

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najwyżej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami
i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Stosunek ceny do wartości?

Nie ma sobie równych. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę funkcjonalności, jaką zapewnia LiveAgent, nasza oferta jest świetna. Wypróbuj LiveAgent już dziś.

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla różnej wielkości firm i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo