Stworzenie dobrego pierwszego wrażenia online może usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe. Jednak dokonanie tego może być wyzwaniem bez odpowiednich narzędzi.
Czy to brzmi znajomo? Czy starasz się być na bieżąco z zapytaniami klientów? Czy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami i wiadomościami, których nie potrafisz zrozumieć?
Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, być może nadszedł czas, aby zainwestować w oprogramowanie do pomocy technicznej.
Współczesny klient to osoba znająca się na technologii, która nie boi się przeprowadzić dokładnego audytu Twojej firmy. Przed zakupem produktów, klienci sprawdzają Twoją witrynę internetową, konta w mediach społecznościowych i recenzje opublikowane w Internecie.
Klucz do sukcesu? Przyjmuj i odpowiadaj na wszystkie zapytania publikowane online – niezależnie od używanego kanału (Instagram, Facebook, Twitter itp.)
Kiedy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami bez odpowiedzi, wygląda to nieprofesjonalnie. Aby poprawić swój wizerunek marketingowy, musisz odpowiadać zarówno na pozytywne, jak i negatywne wzmianki w mediach społecznościowych.
Jak? Z pomocą zaawansowanego oprogramowania pomocy technicznej. Oprogramowania, które śledzi wszystkie interakcje z klientami i przesyła je do jednej wspólnej skrzynki odbiorczej.
LiveAgent w mgnieniu oka usprawni Twoje działania marketingowe i sprzedażowe. Oto, czego możesz się spodziewać po wdrożeniu oprogramowania pomocy technicznej w codziennym przepływie pracy – a to tylko wierzchołek góry lodowej.
Bezpieczna, współdzielona, uniwersalna skrzynka odbiorcza
Ulepszona produktywność
Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.
Określ, które kanały komunikacji otrzymują najwięcej zgłoszeń i monitoruj usługę, którą otrzymują Twoi klienci.
Otrzymuj powiadomienia za każdym razem, gdy otrzymasz nowy komentarz, wiadomość bezpośrednią, wiadomość e-mail lub telefon bezpośrednio w LiveAgent.
Wykorzystaj takie funkcje, jak reguły automatyzacji, wbudowany CRM, call center, wewnętrzny czat i nie tylko. Te narzędzia pomogą Ci lepiej pomagać klientom i zaoszczędzić cenny czas.
Wbudowany CRM LiveAgent pomoże Ci zapewnić szybkie, kompetentne i spersonalizowane odpowiedzi każdemu klientowi, niezależnie od kanału kontaktu.
Śledź drogę rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym hybrydowym strumieniu zgłoszeń.
Nie ma znaczenia, czy klient wysłał Ci wiadomość e-mail, a następnie zadzwonił i zakończył rozmowę. LiveAgent doskonale się tym zajmie.
LiveAgent jest zintegrowany aplikacją Facebook i Facebook Messenger. Wszystkie bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki o Twojej marce zostaną automatycznie umieszczone w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.
Integracja LiveAgent z serwisem Twitter
umożliwia użytkownikom monitorowanie wzmianek o markach, określonych słów kluczowych i retweetów.
Dzięki naszej integracji z Instagramem, możesz odpowiadać na wszystkie komentarze dotyczące Twoich zdjęć i oznaczonych tagami wzmianek o Twojej marce.
Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. LiveAgent o to zadba!
Pozostań w kontakcie ze swoimi współpracownikami i zwiększ produktywność, kiedy jesteś w podróży! Dzięki aplikacjom mobilnym LiveAgent możesz rozwiązywać, przesyłać i odpowiadać na zgłoszenia i czaty, używać wstępnie ustawionych filtrów do organizowania zgłoszeń oraz wyświetlać tagi, notatki i działy powiązane z każdym zgłoszeniem.
Teraz dostępne w App Store, i sklepie Google Play.
Solidne raportowanie LiveAgent i funkcje analizy danych
pomogą Ci ulepszyć i dopracować istniejące strategie marketingowe i strategie obsługi klienta.
Pełen przegląd tego, skąd pochodzą Twoje zgłoszenia, jak długo trwa odpowiedź i kto na nie odpowiada, pozwoli Ci połączyć i poznać różnice między usługą, którą świadczysz, a usługą, której oczekują Twoi klienci.
LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.
Peter Komornik, CEO
Automatycznie organizuj przychodzące zgłoszenia w odpowiednie departamenty i oznacz je tagami, dzięki czemu można od razu sprawdzić zawartość każdego zgłoszenia.
Użyj natywnego czata na żywo – funkcjonalności, która umożliwia czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym, lub wewnętrznego czatu ze współpracownikami
podczas rozwiązywania zapytań klientów.
Stwórz złożone drzewa IVR, przekierowuj połączenia lub umożliwiaj swoim klientom żądanie oddzwonienia. Czat video jest również obsługiwany, zarówno wewnętrznie, jak i z klientami.
Zbuduj oszałamiającą bazę danych lub portal klienta wypełnione często zadawanymi pytaniami, artykułami, filmami, forami, sugestiami i nie tylko.
LiveAgent to najczęściej recenzowane i najwyżej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.
Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami
i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Nie ma sobie równych. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę funkcjonalności, jaką zapewnia LiveAgent, nasza oferta jest świetna. Wypróbuj LiveAgent już dziś.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Szukasz lepszego oprogramowania dla pomocy technicznej?
Zastanawiasz się, co sprawia, że LiveAgent jest dobrym wyborem dla firm tworzących oprogramowanie? Oto trzy powody, dla których jesteśmy wybierani.
Śledzenie odwiedzających witrynę
Funkcja śledzenia odwiedzających witrynę w oprogramowaniu pomocy technicznej umożliwia przeglądanie aktualnych adresów URL klientów na czacie i otrzymywanie powiadomień, gdy zmieniają strony internetowe.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team