Chcesz poprawić swoją marketingową reputację?

Stworzenie dobrego pierwszego wrażenia online może usprawnić działania marketingowe i sprzedażowe. Jednak dokonanie tego może być wyzwaniem bez odpowiednich narzędzi.

Czy to brzmi znajomo? Czy starasz się być na bieżąco z zapytaniami klientów? Czy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami i wiadomościami, których nie potrafisz zrozumieć?

Jeśli Twoja odpowiedź brzmi „tak”, być może nadszedł czas, aby zainwestować w oprogramowanie do pomocy technicznej.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Creation of marketing strategies

Jak ulepszyć swoje strategie marketingowe?

Współczesny klient to osoba znająca się na technologii, która nie boi się przeprowadzić dokładnego audytu Twojej firmy. Przed zakupem produktów, klienci sprawdzają Twoją witrynę internetową, konta w mediach społecznościowych i recenzje opublikowane w Internecie.

Klucz do sukcesu? Przyjmuj i odpowiadaj na wszystkie zapytania publikowane online – niezależnie od używanego kanału (Instagram, Facebook, Twitter itp.)

Masz złą reputację?

Kiedy Twoje kanały społecznościowe są zalewane komentarzami bez odpowiedzi, wygląda to nieprofesjonalnie. Aby poprawić swój wizerunek marketingowy, musisz odpowiadać zarówno na pozytywne, jak i negatywne wzmianki w mediach społecznościowych.

Jak? Z pomocą zaawansowanego oprogramowania pomocy technicznej. Oprogramowania, które śledzi wszystkie interakcje z klientami i przesyła je do jednej wspólnej skrzynki odbiorczej.

Improve bad reputation of your business
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oprogramowanie pomocy technicznej na ratunek

LiveAgent w mgnieniu oka usprawni Twoje działania marketingowe i sprzedażowe. Oto, czego możesz się spodziewać po wdrożeniu oprogramowania pomocy technicznej w codziennym przepływie pracy – a to tylko wierzchołek góry lodowej.

 Bezpieczna, współdzielona, uniwersalna skrzynka odbiorcza

Ulepszona produktywność

Większa satysfakcja klientów

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi migracji concierge z większości popularnych rozwiązań help desk.

Jak poprawi się Twój marketing dzięki LiveAgent?

Watch eye

Pełny przegląd usług

Określ, które kanały komunikacji otrzymują najwięcej zgłoszeń i monitoruj usługę, którą otrzymują Twoi klienci.

Email received in inbox

Pożegnaj się z zagubionymi zgłoszeniami

Otrzymuj powiadomienia za każdym razem, gdy otrzymasz nowy komentarz, wiadomość bezpośrednią, wiadomość e-mail lub telefon bezpośrednio w LiveAgent.

Growing trend of increased productivity

Popraw poziom produktywności

Wykorzystaj takie funkcje, jak reguły automatyzacji, wbudowany CRM, call center, wewnętrzny czat i nie tylko. Te narzędzia pomogą Ci lepiej pomagać klientom i zaoszczędzić cenny czas.

3 stars feedback

Popraw satysfakcję klientów

Wbudowany CRM LiveAgent pomoże Ci zapewnić szybkie, kompetentne i spersonalizowane odpowiedzi każdemu klientowi, niezależnie od kanału kontaktu.

Pełna historia zgłoszeń od początku do końca

Śledź drogę rozwiązywania problemów klienta przez różne kanały, pozostając w tym samym hybrydowym strumieniu zgłoszeń.

Nie ma znaczenia, czy klient wysłał Ci wiadomość e-mail, a następnie zadzwonił i zakończył rozmowę. LiveAgent doskonale się tym zajmie.

Ticket stream

Które kanały społecznościowe są zintegrowane z LiveAgent?

Facebook - icon

Facebook

LiveAgent jest zintegrowany aplikacją Facebook i Facebook Messenger. Wszystkie bezpośrednie wiadomości, komentarze i wzmianki o Twojej marce zostaną automatycznie umieszczone w Twojej uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Twitter - icon

Twitter

Integracja LiveAgent z serwisem Twitter
umożliwia użytkownikom monitorowanie wzmianek o markach, określonych słów kluczowych i retweetów.

Instagram - icon

Instagram

Dzięki naszej integracji z Instagramem, możesz odpowiadać na wszystkie komentarze dotyczące Twoich zdjęć i oznaczonych tagami wzmianek o Twojej marce.

Viber - icon

Viber

Segmentuj i wysyłaj wiadomości do swoich obserwujących za pomocą naszej integracji z Viberem.

Multilingual support in LiveAgent

Wielojęzyczne tłumaczenia oprogramowania

Nasze oprogramowanie jest wielojęzyczne. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (niektóre częściowo) i obsługuje widżety z możliwością dostosowania języka. Nie pozwól, aby języki obce tworzyły barierę między Tobą a Twoimi klientami. LiveAgent o to zadba!

Aplikacje do obsługi klienta w podróży

Pozostań w kontakcie ze swoimi współpracownikami i zwiększ produktywność, kiedy jesteś w podróży! Dzięki aplikacjom mobilnym LiveAgent możesz rozwiązywać, przesyłać i odpowiadać na zgłoszenia i czaty, używać wstępnie ustawionych filtrów do organizowania zgłoszeń oraz wyświetlać tagi, notatki i działy powiązane z każdym zgłoszeniem.

Teraz dostępne w App Store, i sklepie Google Play.

The fastest live chat on the market
Smart analytics and reports

Solidny system raportowania

Solidne raportowanie LiveAgent i funkcje analizy danych
pomogą Ci ulepszyć i dopracować istniejące strategie marketingowe i strategie obsługi klienta.

Pełen przegląd tego, skąd pochodzą Twoje zgłoszenia, jak długo trwa odpowiedź i kto na nie odpowiada, pozwoli Ci połączyć i poznać różnice między usługą, którą świadczysz, a usługą, której oczekują Twoi klienci.

Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, system obsługi zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewniać wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo

Inne funkcje warte poznania

Tags

Tagi i działy

Automatycznie organizuj przychodzące zgłoszenia w odpowiednie departamenty i oznacz je tagami, dzięki czemu można od razu sprawdzić zawartość każdego zgłoszenia.

Live chat bubbles icon

Natywny czat na żywo

Użyj natywnego czata na żywo – funkcjonalności, która umożliwia czatowanie z klientami w czasie rzeczywistym, lub wewnętrznego czatu ze współpracownikami
podczas rozwiązywania zapytań klientów.

Call center - icon

Wbudowane call center

Stwórz złożone drzewa IVR, przekierowuj połączenia lub umożliwiaj swoim klientom żądanie oddzwonienia. Czat video jest również obsługiwany, zarówno wewnętrznie, jak i z klientami.

Knowledge base - icon

Kreator bazy wiedzy

Zbuduj oszałamiającą bazę danych lub portal klienta wypełnione często zadawanymi pytaniami, artykułami, filmami, forami, sugestiami i nie tylko.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Dlaczego LiveAgent jest właściwym narzędziem do usprawnienia marketingu?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowany i oceniany jako numer 1

LiveAgent to najczęściej recenzowane i najwyżej oceniane oprogramowanie pomocy technicznej dla małych firm w 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na potrzeby obsługi klienta.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami
i nieskończoną liczbą dostosowań, narzędzie łatwo dostosowuje się do wymagań Twojej firmy.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Stosunek ceny do wartości?

Nie ma sobie równych. Biorąc pod uwagę ogromną liczbę funkcjonalności, jaką zapewnia LiveAgent, nasza oferta jest świetna. Wypróbuj LiveAgent już dziś.

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /miesiąc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla różnej wielkości firm i dużych korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

Wypróbuj za darmo już teraz Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zUlepsz marketing
Narzedzie Self Service

Narzędzie self-service

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Umieszczaj przyciski połączeń w swojej witrynie i umożliwiaj klientom nawiązywanie natychmiastowych połączeń w przeglądarce z Twoją firmą.

Przycisk połączeń

Komunikacja z klientami jest kluczowa dla sukcesu firmy. Oprogramowanie do czatu na żywo oferuje wiele korzyści, a obsługa klienta przez człowieka jest preferowana. LiveAgent to kompleksowe narzędzie do obsługi klientów i przemysłu. Przyciski połączeń umożliwiają łatwe i szybkie nawiązanie kontaktu z firmą, co wpływa pozytywnie na doświadczenie klienta i zwiększenie sprzedaży.

Usprawnij obsługę klienta dzięki możliwościom self-service oferowanym przez narzędzie help desk od LiveAgent. Daj swoim klientom możliwość samodzielnego rozwiązywania problemów - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.

Narzędzie self-service

Narzędzie LiveAgent oferuje obsługę klienta przez człowieka, integrację z Twitterem i wiele innych funkcji. Dzięki samoobsłudze klienta można zwiększyć satysfakcję klientów i obniżyć koszty wsparcia. LiveAgent to kompleksowe i elastyczne rozwiązanie dla obsługi zgłoszeń klientów, czatu na żywo i obsługi mediów społecznościowych.

Sektor edukacji i organizacji pozarządowych dba o budowanie silnych relacji: to pozwala im działać. Wdrożenie LiveAgent pomaga im w budowaniu osobistej relacji, jednocześnie oszczędzając cenny czas.

Narzędzie help desk dla sektora edukacji i NGO

The article emphasizes the importance of customer service and suggests ways to improve it, such as hiring employees with the right skills and developing their communication abilities. Live chat is highlighted as a tool for increasing sales and customer loyalty, as well as improving company image and trust. KPI metrics are also important in measuring customer service performance. Additionally, the article promotes software solutions like LiveAgent and chatbots to streamline communication and provide efficient customer support.

Chcesz przenieść swoje dane z Customerly do innego rozwiązania? Sprawdź zalety LiveAgent. Rozpocznij bezpłatny okres próbny już dziś.

Przechodzisz z Customerly do LiveAgent?

Całodobowe wsparcie agentów, help desk, 175 funkcji, 40 integracji. LiveAgent za darmo lub płatne plany. 43 tłumaczenia, migracja z Customerly.

Chcesz znaleźć konkretną stronę w witrynie LiveAgent? Sprawdź naszą mapę witryny, aby szybko znaleźć informacje, których szukasz.

Mapa strony

Rozwój umiejętności miękkich, obsługa klienta, chatboty a obsługa reklamacji to kluczowe elementy sukcesu. LiveAgent oferuje elastyczne oprogramowanie CRM i mobilne aplikacje pomocy technicznej. Zapewnia wsparcie techniczne i integrację z Voyced VoIP. Akademia LiveAgent to źródło informacji o obsłudze klienta.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x