Denerwuje Cię sposób działania Twojego oprogramowania help desk?

Odkryj, dlaczego LiveAgent jest najlepszą alternatywą dla użytkowników na rynku.

  • ✓ Brak opłaty instalacyjnej
  • ✓ Obsługa klienta 24/7
  • ✓ Karta kredytowa nie jest wymagana
  • ✓ Anuluj w dowolnym momencie
Używany przez
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Szukasz alternatywy dla użytkownika?

LiveAgent oferuje najszybszy widżetczatu na żywo na rynku, wielokanałowy system obsługi zgłoszeń oraz różne funkcje i integracje, które pomogą Ci zapewnić najwyższą jakość obsługi klienta. Wyjdź poza niesamowitą platformę czatu i zapewnij zespołowi pomocy system zgłoszeń, który może obsługiwać e-mail, czat na żywo wiadomości, media społecznościowe, call center i portal klienta.

Czytaj dalej i dowiedz się, dlaczego LiveAgent tworzy idealna alternatywa dla użytkowników. Nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny może pokazać, co sprawia, że ​​LiveAgent jest doskonałym oprogramowaniem do obsługi klienta dla Twojej firmy.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Zaoszczędź więcej dzięki LiveAgent

UserLike vs LiveAgent w skrócie

Funkcje Liveagent
Wypróbuj najlepszą alternatywę obsługi klienta za darmo! Karta kredytowa nie jest wymagana.
UserLike
Zgłoszenia
Zawiera narzędzie do zarządzania, które przetwarza i kataloguje żądania obsługi klienta.
LiveAgent oferuje obsługę zgłoszeń.
UserLike nie oferuje obsługi zgłoszeń.
Czat na żywo
Widżet czatu w czasie rzeczywistym, który możesz umieścić w dowolnej witrynie.
LiveAgent oferuje czat na żywo w abonamencie Ticket+czat za 29 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje czat na żywo w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Centrum telefoniczne
Centrum telefoniczne, którego można używać do wykonywania i odbierania połączeń przy użyciu automatycznej dystrybucji połączeń.
LiveAgent oferuje Call Center.
UserLike nie oferuje Call Center.
Samoobsługa
Funkcja, która umożliwia zbudowanie portalu klienta, w którym Twoi klienci mogą się zarejestrować, aby uzyskać dostęp do swoich wcześniejszych zgłoszeń i zawartości bazy wiedzy.
LiveAgent oferuje samoobsługę.
UserLike nie oferuje samoobsługi.
Facebook
Integracja z Facebookiem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację Facebooka w abonamencie Ticket za dodatkową opłatą 39 USD/miesiąc/za osobę lub w abonamencie All-inclusive bez dodatkowych opłat.
UserLike oferuje integrację z Facebookiem w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Twitter
Integracja z Twitterem, która pobiera wszystkie wzmianki i komentarze i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na tweety bezpośrednio z oprogramowania.
LiveAgent oferuje integrację z Twitterem.
UserLike nie oferuje integracji z Twitterem.
Instagram
Integracja z Instagramem, która pobiera wszystkie komentarze i wzmianki oraz przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie na wszystkie komentarze i wzmianki z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Instagramem.
UserLike nie oferuje integracji z Instagramem.
Viber
Integracja Viber, która pobiera wszystkie wiadomości i przekształca je w zgłoszenia. Integracja umożliwia również użytkownikom odpowiadanie i przesyłanie wiadomości Viber bezpośrednio z oprogramowania pomocy technicznej w mediach społecznościowych.
LiveAgent oferuje integrację z Viber.
UserLike nie oferuje integracji z Viber.
Baza wiedzy
Repozytorium wiedzy zawierające podstawowe informacje, w tym przewodniki dotyczące rozwiązywania problemów, często zadawane pytania i artykuły instruktażowe.
LiveAgent oferuje bazę wiedzy.
UserLike nie oferuje bazy wiedzy.
Forum klientów
Tablica dyskusyjna online dla Twoich klientów, która znajduje się bezpośrednio w Twojej bazie wiedzy.
LiveAgent oferuje forum klientów.
UserLike nie oferuje forum klientów.
Automatyzacja i reguły
Przepływ pracy, które możesz zautomatyzować, aby wyeliminować powtarzające się zadania.
LiveAgent oferuje automatyzację i reguły w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje automatyzację i reguły w planie za 49 USD/agenta/miesiąc.
API
Zestaw funkcji umożliwiających współpracę różnych aplikacji.
LiveAgent oferuje funkcje API w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje funkcje API w planie za 49 USD/agenta/miesiąc.
Interaktywna odpowiedź głosowa (IVR)
Technologia, która pozwala dzwoniącym na poruszanie się po systemie telefonicznym przed rozmową z operatorem.
LiveAgent oferuje funkcje IVR.
UserLike nie oferuje funkcji IVR.
Rozmowy wideo
Połączenie zawierające wideo, podobne do połączeń Skype, Zoom lub Facetime.
LiveAgent oferuje rozmowy wideo.
UserLike nie oferuje rozmów wideo.
Nieograniczona historia
Zgłoszenia nie wygasają ani nie są usuwane – możesz je wyświetlić w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczoną historię w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje nieograniczoną historię w abonamencie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone strony internetowe
Możesz korzystać z oprogramowania na nieograniczonej liczbie stron internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę stron internetowych w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę witryn w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone przyciski czatu
Możesz umieścić nieograniczoną liczbę przycisków czatu na swoich stronach internetowych.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w abonamencie Ticket+Chat za 29 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę przycisków czatu w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone zgłoszenia/e-maile
Możesz otrzymywać nieograniczoną liczbę e-maili i zgłoszeń.
LiveAgent oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w abonamencie Ticket za 15 USD/agenta/miesiąc.
UserLike oferuje nieograniczoną liczbę zgłoszeń/e-maili w planie za 30 USD/agenta/miesiąc.
Nieograniczone nagrywanie rozmów
Nagrywaj każde wykonane lub odebrane połączenie i odtwarzaj nagranie w dowolnym momencie.
LiveAgent oferuje nieograniczone nagrywanie rozmów.
UserLike nie oferuje nieograniczonego nagrywania rozmów.
Nieograniczone wsparcie 24/7
Obsługa klienta jest oferowana 24/7 bez ograniczania liczby zapytań, które możesz przesłać.
LiveAgent oferuje nieograniczoną pomoc techniczną 24/7.
UserLike nie oferuje nieograniczonej pomocy 24/7.
Chat window feature in Live chat software - LiveAgent

Skutecznie obsługuj przychodzące czaty

Buduj lojalność klientów i szybciej odpowiadaj na rozmowy klientów dzięki odpowiedniemu czatowi na żywo. LiveAgent ma najszybszy spośród nich wszystkich, dzięki czat wyświetla się z szybkością 2,5 sekundy. Popraw wydajność agentów dzięki funkcjom czatu na żywo, takim jak widok pisania w czasie rzeczywistym, proaktywne zaproszenia na czat i niestandardowe przyciski czatu. Dowiedz się więcej o funkcjach czatu na żywo lub wypróbuj je już dziś i zobacz, co sprawia, że to świetnie.

Zapewnij swoim klientom najlepszą jakość czatu

Komunikacja z klientem wieloma kanałami

Buduj relacje z klientami za pomocą systemu obsługi zgłoszeń, który obsługuje każdy kanał, z którego korzystają Twoi klienci. Odpowiadaj na e-maile, rozwiązuj problemy za pośrednictwem czatu na żywo, odbieraj połączenia z klientami, pisz portal klienta artykuły i pobierz społecznościowe na Facebook, Twitter i Instagram. LiveAgent może również obsługiwać Viber. Zadbaj o satysfakcję klientów w dowolnym miejscu, korzystając tylko z jednego oprogramowania help desk.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Zapewnij obsługę klienta z każdego kanału

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Przyjazny dla użytkownika i potężny zestaw narzędzi

Każdy kanał komunikacji, który możesz objąć LiveAgent, jest wspierany przez narzędzia biznesowe i funkcje, które mogą pomóc Ci wykonać swoją pracę. Filtruj zapytania klientów, śledź opinie klientów, użyj tagiaby zachować porządek, lub użyj funkcji grywalizacjipoprawa wydajności i zaangażowania agentów. Zajrzyj do pełnej listy funkcji i dowiedz się, jak możesz poprawić swój przepływ pracy.

Pionierskie oprogramowanie

Czy wiesz, że...

Utworzony w 2006 r. LiveAgent był pierwszym rozwiązaniem na rynku oferującym funkcje czatu na żywo i pomocy technicznej. Od 2021 r. LiveAgent jest najlepiej ocenianym i najczęściej ocenianym rozwiązaniem pomocy technicznej na rynku, obsługującym ponad 150 milionów użytkowników i 40 000 firm na całym świecie.

30%

Zdobądź więcej przychodów

Twórz niezapomniane wrażenia klientów, które zwiększają przychody.

97%

Popraw satysfakcję

Zachwyć swoich klientów błyskawiczną odpowiedzią.

16&razy;

Zwiększ wartość klienta

Zwiększaj sprzedaż, utrzymując lojalność klientów wobec Twojej marki.

Zadowolenie klienta idzie w obie strony

Zapewnienie ogromnej satysfakcji klienta jest jednym z naszych głównych priorytetów i dlatego dokładamy wszelkich starań, aby zapewnić każdemu niesamowite wrażenia z obsługi klienta. Jest to możliwe dzięki naszemu całodobowemu wsparciu dostępnemu przez e-mail, czat na żywo lub telefon. Skontaktuj się z nami za każdym razem, gdy chcesz rozwiązać problem lub dowiedzieć się czegoś nowego o LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
Peter Komornik

LiveAgent łączy doskonały czat na żywo, obsługę zgłoszeń i automatyzację, które pozwalają nam zapewnić wyjątkowe wsparcie naszym klientom.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Gotowy na poprawę interakcji z klientami?

Zacznij ulepszać obsługę klienta i dodaj więcej kanałów komunikacji do swojego działu pomocy. Obejrzyj nasz film z wycieczki i sprawdź nasze przystępne plany cenowe. Jeśli chcesz korzystać z usługi LiveAgentrozpocznij nasz bezpłatny 14-dniowy okres próbny. Bez zobowiązań, obiecujemy.

Będziesz w dobrych rękach!​

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha i O2? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Porównaj nas z innymi

    Artykuły powiązane zAlternatywa dla Userlike
    Czy IVR od Kavkom jest odpowiednim wyborem dla Twojej firmy? Zapoznaj się z naszą recenzją i dowiedz się więcej o jego wynikach.

    Recenzja IVR od Kavkom

    Recenzja IVR od Kavkom poleca oprogramowanie IVR z atrakcyjnym interfejsem i przystępnymi cenami. Choć brakuje niektórych zaawansowanych funkcji, spełnia swoje zadanie.

    Czy chcesz zautomatyzować powtarzalne zadania agentów? Dowiedz się o zautomatyzowanych procesach obsługi klienta, aby od razu usprawnić swój biznes.

    Zautomatyzowana obsługa klienta

    Oprogramowanie do obsługi klienta oferuje szablony wiadomości e-mail, które można spersonalizować. Automatyzacja przepływu pracy i organizacja kolejki klientów są kluczowe dla skutecznej obsługi klienta. Artykuły z bazy wiedzy ułatwiają klientom znalezienie potrzebnych informacji. LiveAgent to platforma, która oferuje wszystkie te funkcje i wiele więcej.

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Recenzje oprogramowania IVR (menu głosowego)

    Oprogramowanie IVR może zwiększyć efektywność i poprawić doświadczenie klienta poprzez szybszy dostęp do informacji i redukcję kosztów operacyjnych. Jednak może być trudne w obsłudze i generować negatywne doświadczenia klientów. Istnieje wiele rodzajów oprogramowania IVR, które oferują różne funkcje i możliwości, takie jak lokalny IVR i IVR w chmurze.

    Przeczytaj naszą recenzję menu głosowego (IVR) od Infobip i dowiedz się, jakie są wady i zalety korzystania z tego rozwiązania.

    Recenzja IVR od Infobip

    Infobip to wszechstronne oprogramowanie do automatyzacji procesów i zarządzania centrum kontaktowym, z wysoką konfigurowalnością i łatwością użycia. Oferuje funkcję IVR, która jest przydatna zarówno dla dużych, jak i małych firm. Konfiguracja może być nieco uciążliwa, ale interfejs użytkownika jest intuicyjny. Oprogramowanie pozwala na tworzenie skomplikowanych i spersonalizowanych przepływów.

    Interfejs agenta oznacza, że agent ma pełną władzę we wszystkim, co z nim związane, kiedy się loguje. Może zarządzać swoim profilem, dostosowywać go i ustawiać tak, jak chce.

    Interfejs agenta

    Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe narzędzia do obsługi klienta, w tym zarządzanie zgłoszeniami, wsparcie techniczne i generowanie raportów. Interfejs agenta umożliwia pełną kontrolę nad działaniami agentów, w tym tworzenie notatek, edycję informacji klientów i prowadzenie czatów. Grupa agentów to zorganizowany zespół specjalistów, a narzędzie działa na zasadzie outsourcingu. Możliwe jest wypróbowanie platformy za darmo przez 14 dni.

    Zrozumienie Twoich klientów, które opiera się na ich zachowaniu, preferencjach, doświadczeniach z Twoją firmą, służy do podejmowania decyzji.

    Insight klienta

    Zbieranie i analiza informacji konsumenckich jest kluczowe dla lepszego zrozumienia klientów i skutecznych działań marketingowych. Warto także badać potencjalnych klientów i wykorzystywać raporty generowane przez programy.

    Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

    Start Free Trial x