Niezależnie od branży twojej firmy, od czasu do czasu zdarza się, że klienci nie są zadowoleni z twoich produktów czy usług. Skargi klientów mogą powodować zamieszanie (jeśli nie zostaną skutecznie rozwiązane) i warto reagować na nie zupełnie profesjonalnie. W tym pomoże ci nasz system ticketowy. System ticketowy pomaga zespołom w zarządzaniu dużą ilością zapytań z różnych kanałów i pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
W dzisiejszym wielokanałowym systemie obsługi klienta wsparcie systemu ticketowego to must-have dla każdego zespołu, który myśli perspektywicznie. Oprogramowanie ticketowe zostało stworzone, żeby pomóc firmom w organizacji i zarządzaniu zapytaniami, które dochodzą z różnych kanałów. Od maili, przez telefony, do czatu i mediów społecznościowych — wszystkie wiadomości od klientów znajdziesz jednej, wspólnej skrzynce odbiorczej, razem ze wszystkimi informacjami, których potrzebujesz, żeby zapewnić bezbłędną obsługę klienta.
Twoja firma jeszcze nie korzysta z systemu ticketowego? Najwyższa pora, jeśli:
Ilość zapytań ciągle rośnie, a chcesz mieć pewność, że nie umknie ci żadna wiadomość od klienta
Brakuje ci wglądu w całą komunikację z klientami
Chcesz stworzyć mniej stresujące środowisko pracy dla swojego zespołu obsługi klienta
Chcesz podnieść współczynnik odpowiedzi i rozwiązanych problemów — i tym samym satysfakcję klientów.
Z odpowiednim systemem ticketowym możesz z łatwością zarządzać wiadomościami klientów w jednym, wspólnym panelu, niezależnie od tego, z jakiego kanału zostały wysłane.
Przechowuj wiadomości klientów i historię interakcji w jednym miejscu. Zapewnij swoim pracownikom łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji, żeby mogli zapewnić efektywną i zindywidualizowaną obsługę.
Inteligentne kolejkowanie ticketów i ustalanie pierwszeństwa pozwala pracownikom na utrzymanie wysokiego standardu obsługi, nawet przy dużych ilościach ticketów.
Liczne funkcje współpracy wspierają pracę zespołową i pozwalają na wymianę istotnych informacji oraz pracę nad tymi samymi ticketami dla szybszego rozwiązania problemów.
System ticketowy LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz, żeby podnieść obsługę klienta na wyższy poziom i zapewnić klientom nienaganne, wielokanałowe wsparcie.
Oprogrogramowanie ticketowe LiveAgent przekazuje wiadomosci ze wszystkich kanałów do uniwersalnej skrzynki. Maile, czat, telefony i wiadomości z mediów społecznościowym znajdziesz w jednym panelu, dla większej wygody i wydajności. Interfejs jest intuicyjnie prosty i łatwo dostosujesz go do swoich potrzeb.
Niezależnie, skąd pochodzi wiadomość, ticket zostaje taki sam. Rozpocznij rozmowę z klientem na czacie na żywo, kontynuuj przez email i zakończ telefonicznie — komunikacja zostaje na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID i wszystkimi informacjami, których potrzebujesz, żeby rozwiązać problem klienta.
Automatyczna dystrybycja ticketów to wyjątkowa funkcja LiveAgent. Dzięki niej zapewnisz optymalny przepływ pracy pracowników, rozdzielisz dyżury przy telefonie oraz ustalisz przerwy na odpoczynek. Możesz też wybrać własne zasady na dystrybucję ticketów w oparciu o parametry ticketu, wydarzenia lub czas.
Z systemem zarządzania wsparcia ticketowego LiveAgent możesz łatwo ustalić, komu przypisany jest ticket lub przenieść go do innych działów czy pracowników. Dzięki jasnemu zarządzaniu odpowiedzialnością przy rozwiązywaniu ticketów już nigdy nie usłysz “Nie wiedziałem, że ja miałem to zrobić”.
LiveAgent pozwala na dodanie pola do każdego kontaktu, dzięki czemu cenne dane na temat twoich klientów są łatwo dostępne. Bez problemu dodawaj notatki, sprawdź historię ticketów lub podłącz jedną z zewnętrznych wtyczek, żeby stworzyć kompletny profil klienta.
Pozwól klientom na rozwiązywanie problemów 24/7 poprzez zapewnienie im odpowiedzi na pytania, kiedy twoi pracownicy nie są online. Poza systemem wsparcia ticketowego, LiveAgent oferuje też kompleksowe rozwiązania dla samoobsługi. Możesz skorzystać m.in. ze spersonalizowanego centrum obsługi klienta z bazą wiedzy, z FAQ czy forum.
LiveAgent był najczęściej recenzowanym i ocenianym na #1 oprogramowaniem ticketowym dla małych i średnich firm w 2019 i 2020.
Naszemu systemowi ticketowymi zaufało już ponad 21 000 firm z różnych branż z całego świata.
Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 czy Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij klientom profesjonalną obsługę.
Wystarczy kilka minut, żeby zainstalować oprogramowanie ticketowe LiveAgent — co więcej, mamy dla ciebie zupełnie darmową wersję.
Żadnych umów, ukrytych kosztów czy comiesięcznych rachunków. LiveAgent to wysoka jakość za niską cenę oraz przejrzysta wycena, naliczana tylko aktywnym użytkownikom. Wybierz plan, który pasuje do twoich potrzeb i już dziś zacznij zapewniać klientom lepszą obsługę i większą satysfakcję.
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach