Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Wsparcie systemu ticketowego

Impress your customers and increase their satisfaction.

  • ✓ No setup fee   
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Cancel any time
Used by
logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
Header Animation
Helpdesk software

Wsparcie systemu ticketowego usprawni komunikację

Niezależnie od branży twojej firmy, od czasu do czasu zdarza się, że klienci nie są zadowoleni z twoich produktów czy usług. Skargi klientów mogą powodować zamieszanie (jeśli nie zostaną skutecznie rozwiązane) i warto reagować na nie zupełnie profesjonalnie. W tym pomoże ci nasz system ticketowy. System ticketowy pomaga zespołom w zarządzaniu dużą ilością zapytań z różnych kanałów i pozwala na szybkie i skuteczne rozwiązywanie problemów.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone

Create Ticket

Czym jest wsparcie systemu ticketowego?

W dzisiejszym wielokanałowym systemie obsługi klienta wsparcie systemu ticketowego to must-have dla każdego zespołu, który myśli perspektywicznie. Oprogramowanie ticketowe zostało stworzone, żeby pomóc firmom w organizacji i zarządzaniu zapytaniami, które dochodzą z różnych kanałów. Od maili, przez telefony, do czatu i mediów społecznościowych — wszystkie wiadomości od klientów znajdziesz jednej, wspólnej skrzynce odbiorczej, razem ze wszystkimi informacjami, których potrzebujesz, żeby zapewnić bezbłędną obsługę klienta.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Kto potrzebuje systemu ticketowego?

Twoja firma jeszcze nie korzysta z systemu ticketowego? Najwyższa pora, jeśli:

help desk impossible collaboration across emails

Ilość zapytań ciągle rośnie, a chcesz mieć pewność, że nie umknie ci żadna wiadomość od klienta

Recover missing details

Brakuje ci wglądu w całą komunikację z klientami

live chat improve satisfaction

Chcesz stworzyć mniej stresujące środowisko pracy dla swojego zespołu obsługi klienta

Stopwatch

Chcesz podnieść współczynnik odpowiedzi i rozwiązanych problemów — i tym samym satysfakcję klientów.

Jak korzyści płyną ze wsparcia systemu ticketowego?


email ticketing

Łatwiejsze wsparcie wielokanałowe

Z odpowiednim systemem ticketowym możesz z łatwością zarządzać wiadomościami klientów w jednym, wspólnym panelu, niezależnie od tego, z jakiego kanału zostały wysłane.


have all the context you need

Miej wszystkie informacje pod ręką

Przechowuj wiadomości klientów i historię interakcji w jednym miejscu. Zapewnij swoim pracownikom łatwy dostęp do wszystkich potrzebnych informacji, żeby mogli zapewnić efektywną i zindywidualizowaną obsługę.


high security standards

Wypracuj wysoki standard obsługi

Inteligentne kolejkowanie ticketów i ustalanie pierwszeństwa pozwala pracownikom na utrzymanie wysokiego standardu obsługi, nawet przy dużych ilościach ticketów.


enable efficient team collaboration

Ułatwiaj współpracę swojemu zespołowi

Liczne funkcje współpracy wspierają pracę zespołową i pozwalają na wymianę istotnych informacji oraz pracę nad tymi samymi ticketami dla szybszego rozwiązania problemów.

Kompleksowe narzędzie wsparcia ticketowego od LiveAgent

System ticketowy LiveAgent oferuje wszystko, czego potrzebujesz, żeby podnieść obsługę klienta na wyższy poziom i zapewnić klientom nienaganne, wielokanałowe wsparcie.

Uniwersalna skrzynka z intuicyjnym interfejsem

Oprogrogramowanie ticketowe LiveAgent przekazuje wiadomosci ze wszystkich kanałów do uniwersalnej skrzynki. Maile, czat, telefony i wiadomości z mediów społecznościowym znajdziesz w jednym panelu, dla większej wygody i wydajności. Interfejs jest intuicyjnie prosty i łatwo dostosujesz go do swoich potrzeb.

undraw emails 6uqr
girl sitting on beanbag browsing social media on tablet

Hybrydowy system ticketowy

Niezależnie, skąd pochodzi wiadomość, ticket zostaje taki sam. Rozpocznij rozmowę z klientem na czacie na żywo, kontynuuj przez email i zakończ telefonicznie — komunikacja zostaje na tym samym hybrydowym tickecie, z tym samym ID i wszystkimi informacjami, których potrzebujesz, żeby rozwiązać problem klienta.

Rozpocznij darmowy okres próbny

Inteligentna dystrybucja ticketów

Automatyczna dystrybycja ticketów to wyjątkowa funkcja LiveAgent. Dzięki niej zapewnisz optymalny przepływ pracy pracowników, rozdzielisz dyżury przy telefonie oraz ustalisz przerwy na odpoczynek. Możesz też wybrać własne zasady na dystrybucję ticketów w oparciu o parametry ticketu, wydarzenia lub czas.

undraw app installation mbdv
undraw to do list a49b

Łatwe zarządzanie odpowiedzialnością

Z systemem zarządzania wsparcia ticketowego LiveAgent możesz łatwo ustalić, komu przypisany jest ticket lub przenieść go do innych działów czy pracowników. Dzięki jasnemu zarządzaniu odpowiedzialnością przy rozwiązywaniu ticketów już nigdy nie usłysz “Nie wiedziałem, że ja miałem to zrobić”.

Dowiedz się więcej

Kompleksowy wgląd w historię klienta

LiveAgent pozwala na dodanie pola do każdego kontaktu, dzięki czemu cenne dane na temat twoich klientów są łatwo dostępne. Bez problemu dodawaj notatki, sprawdź historię ticketów lub podłącz jedną z zewnętrznych wtyczek, żeby stworzyć kompletny profil klienta.

undraw profile 6l1l
undraw book lover mkck

Skuteczne narzędzia do samoobsługi

Pozwól klientom na rozwiązywanie problemów 24/7 poprzez zapewnienie im odpowiedzi na pytania, kiedy twoi pracownicy nie są online. Poza systemem wsparcia ticketowego, LiveAgent oferuje też kompleksowe rozwiązania dla samoobsługi. Możesz skorzystać m.in. ze spersonalizowanego centrum obsługi klienta z bazą wiedzy, z FAQ czy forum.

Dowiedz się więcej

Nie tylko my jesteśmy fanami LiveAgent

Increased customer satisfaction and loyalty

Najczęściej recenzowany

LiveAgent był najczęściej recenzowanym i ocenianym na #1 oprogramowaniem ticketowym dla małych i średnich firm w 2019 i 2020.

Business pages

Ponad 21 000

Naszemu systemowi ticketowymi zaufało już ponad 21 000 firm z różnych branż z całego świata.

Increase conversion rates via live chat software

Wsparcie światowej klasy

Dołącz do firm takich jak Huawei, BMW, Yamaha, O2 czy Uniwersytet Oksfordzki i zapewnij klientom profesjonalną obsługę.

Free help desk software migration

Wypróbuj darmową wersję

Wystarczy kilka minut, żeby zainstalować oprogramowanie ticketowe LiveAgent — co więcej, mamy dla ciebie zupełnie darmową wersję.

Przystępna i przejrzysta cena

Żadnych umów, ukrytych kosztów czy comiesięcznych rachunków. LiveAgent to wysoka jakość za niską cenę oraz przejrzysta wycena, naliczana tylko aktywnym użytkownikom. Wybierz plan, który pasuje do twoich potrzeb i już dziś zacznij zapewniać klientom lepszą obsługę i większą satysfakcję.

Package Name

Ticket

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

15
/m-c
Wypróbuj
Package Name

Ticket+Chat

Dla małych firm i profesjonalnych marketingowców

29
/m-c
Wypróbuj

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę, O2 i Uniwersytet Oksfordzki? Dokładnie… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo
Nie wymagamy karty kredytowej

G2 Crowd


Trustpilot


GetApp

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo