Dostępność i Zakres usług
Jest to dodatkowa funkcja, która jest dostępna w przypadku, gdy większy klient potrzebuje dedykowanej osoby i jest dostępna tylko dla najwyższego planu (All-inclusive) z dodatkową opłatą 1000 €/miesiąc.
Dedykowany zakres wsparcia
Dedykowany pojedynczy punkt kontaktowy
Będziesz mieć dedykowanego agenta wsparcia, którego znasz po imieniu, dedykowanego Tobie i Twojej firmie, z którym możesz skontaktować się w dowolnym momencie.
Będziesz mieć również dostęp do unikalnego przycisku czatu, który pozwoli Ci bezpośrednio skontaktować się z dedykowanym agentem. Będziesz mieć również dostęp do ich kalendarza i umówić się z nimi na rozmowę.
Priorytetowy dostęp do starszych agentów
Jeśli potrzebujesz zaawansowanego wsparcia, natychmiast przekierujemy Cię do agenta technicznego drugiego poziomu, który ma doświadczenie w rozwiązywaniu złożonych problemów technicznych.
Sprawdź połączenia
Możesz umówić się na rozmowę telefoniczną z dedykowanym agentem pomocy technicznej w celu uzyskania pomocy, szkolenia dotyczącego funkcji lub przeprowadzenia burzy mózgów podczas wdrażania zmian w systemie.
Dostępność dedykowanego agenta wsparcia
Oprócz całodobowej obsługi czatu na naszej stronie internetowej i standardowego wsparcia przez e-mail, zyskasz:
- Dedykowana obsługa czatu od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek- Połączenia odebrane poza godzinami pracy będą przekazywane na pocztę głosową, a my dołożymy wszelkich starań, aby oddzwonić/podjąć działanie JAK NAJSZYBCIEJ.
 
- Dedykowane wsparcie e-mailowe od 9:00 do 17:00 CET poniedziałek – piątek- Zbieramy e-maile otrzymane poza godzinami pracy; jednak możemy zagwarantować, że nie podejmiemy żadnych działań do następnego dnia roboczego.
 
- Dedykowana pomoc telefoniczna: możesz zarezerwować rozmowę ze swoim dedykowanym agentem pomocy technicznej w oparciu o jego dostępność w kalendarzu.
Czasy odpowiedzi VIP SLA
| Istotność | Derfinicja | Docelowe czasy reakcji początkowej | Docelowe czasy reakcji na dalsze działania | 
| Poziom istotności 1 krytyczny | Usługa nie działa lub jest niedostępna. Sytuacja wstrzymuje działalność biznesową klienta i nie istnieje żadne obejście proceduralne. | 1 godzinę lub mniej. | 4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę. | 
| Poziom istotności 2 Wysoki | Znaczące pogorszenie wydajności. Usługi w chmurze działają, ale wykazują bardzo obniżoną wydajność, która ma znaczący wpływ na użytkowanie. | 1 godzinę lub mniej. | 4 godziny lub mniej. Agenci pomocy technicznej będą współpracować z naszymi administratorami, aby jak najszybciej przywrócić usługę. | 
| Poziom istotności 3 standard | Częściowa utrata usług w chmurze, która ma wpływ na działalność klienta. Na przykład nowe wiadomości e-mail nie są pobierane lub określona integracja nie działa. | 2 godziny pracy lub mniej. Twój wyznaczony agent nawiąże kontakt w ciągu 1-2 godzin, zazwyczaj od razu. | 2 dni robocze lub mniej Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. | 
| Poziom istotności 4 poprawka błędu | Zapytanie dotyczące błędu (problem niekrytyczny). Na przykład podczas korzystania z programu LiveAgent występuje określona usterka (np. określony warunek reguły nie działa lub jest podobny). | 1 dzień roboczy lub mniej Twój wyznaczony agent skontaktuje się z Tobą w ciągu 24 godzin, zazwyczaj od razu. | Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. | 
| Poziom istotności 5 Wniosek | Poproś o konsultację dotyczącą konfiguracji, sugestię dotyczącą nowej funkcji lub inne pytanie do naszego wsparcia. Na przykład konfigurowanie reguł automatyzacji, konsultowanie przypadku użycia, pytanie o funkcję lub podobne. | 1 dzień roboczy lub mniej. | Twój dedykowany agent zajmie się całą komunikacją i będzie Cię na bieżąco. | 
Odkryj, jak wsparcie helpdesk może zrewolucjonizować obsługę klienta! LiveAgent oferuje zaawansowane oprogramowanie, które umożliwia efektywne rozwiązywanie problemów i podnosi satysfakcję klientów na wyższy poziom. Skorzystaj z bezpłatnych okresów próbnych i dowiedz się, jak narzędzie do obsługi zgłoszeń może poprawić przepływ pracy i relacje z klientami. Załóż darmowe konto już dziś i zacznij budować lepsze doświadczenia dla swoich klientów!
Landing PPC Archive - LiveAgent
Poznaj LiveAgent – wielokanałowe narzędzie obsługi klienta z czatem na żywo, systemem zgłoszeń i integracjami. Wypróbuj za darmo!"
Zapewnij doskonałą obsługę klienta.
Wypróbuj LiveAgent – kompleksowe oprogramowanie do obsługi klienta! 30 dni za darmo, bez karty kredytowej, wsparcie 24/7. Sprawdź teraz!"




 
			