Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość. Ponieważ stawiamy na jakość, a nie na ilość, raczej nie będziemy publikować przeciętnych treści, które można gdziekolwiek znaleźć w Internecie. Wszystkie dodatkowe informacje znajdziesz poniżej.

Główne zasady:

  • wyślij nam 3-5 pomysłów na tematy związane z obsługą klienta, czatem na żywo lub oprogramowaniem pomocy technicznej. Nie akceptujemy nieistotnych tematów spoza naszej branży.
  • celem postu gościnnego jest nie tylko ekspozycja i link. Spróbuj też skupić się na wygenerowaniu ruchu organicznego poprzez zbadanie potencjalnych słów kluczowych o niskiej konkurencji z przyzwoitą liczbą wyszukiwań
  • wybierz temat(y), o których masz największą wiedzę. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich wyborze lub wyszukiwaniu docelowych zapytań, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
  • po wybraniu tematu, głównego słowa kluczowego i fraz dodatkowych, utwórz schemat swojego posta, który będzie zgodny ze wszystkim, co napisano poniżej (będzie zawierać metatagi, tagi H2, zdjęcia, innego rodzaju multimedia itp.)
  • po zatwierdzeniu konspektu ustalimy termin i datę publikacji oraz inne szczegóły
  • gdy artykuł jest gotowy, wyślij nam e-mail z dołączonym BIO i wyślij je na adres matej (at) liveagent.com

Sprawdź, czy:

  • LiveAgent jest zawsze napisane razem
  • Twój tekst ma co najmniej 2000 słów, najlepiej więcej
  • zawartość jest zoptymalizowana pod kątem określonych słów kluczowych i zawiera słowo kluczowe LSI, sprawdź je tutaj i umieść główne słowo kluczowe: http://lsigraph.com/
  • tytuł jest jasny i dobrze opisuje temat, rozważ użycie nawiasów [] i ()
  • tytuł przekonuje ludzi do kliknięcia
  • piszesz przystępnym językiem
  • użyte są krótkie zdania i akapity
  • po tytule wstawiony jest krótki opis artykułu
  • artykuł jest podzielony na kilka tytułów i podtytułów, które pomogą czytelnikowi zorientować się w tym konkretnym artykule
  • artykuły znajdują się w akapitach (równo rozdzielonych), aby były bardziej czytelne
  • w artykule jest więcej niż 5 zdjęć, najlepiej własnych, zrzuty ekranu ze strzałkami są też w porządku
  • udało Ci się dodać filmy/prezentacje/infografiki/gify – są zawsze mile widziane
  • użyte są różne treści – dyskusje, cytaty, tweety, tabele, wykresy
  • użyte są różne opcje formatowania: pogrubiony tekst, wypunktowanie, numerowany tekst
  • w dłuższych artykułach zastosowany jest spis treści lub tzw. linkowanie do artykułu
  • tekst oddzielony jest spacją, aby był czytelny
  • w tekście znajdują się linki zewnętrzne (do autorytatywnych/tematycznie podobnych stron internetowych) i najlepiej do nowych treści z różnych źródeł. Wykorzystaj http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com i sprawdź autorytet stron internetowych + ruch lub podobne narzędzia (2-5 linków)
  • jeśli to możliwe i istotne, zawarty jest link do PostAffiliatePro, QualityUnit lub wspomnienie naszej marki (LiveAgent)
  • w tekście znajdują się linki do własnych stron internetowych (2-5 stron)
  • w tekście użyte są wskazówki, statystyki lub inne ciekawe fakty
  • listy działają dobrze (np. 10 wskazówek dotyczących ćwiczeń)
  • teksty linków (zwane kotwicami) zawierają odpowiednie i różne słowa kluczowe i składają się z ponad 2 słów
  • linki, które są płatne/promocyjne, nie mają atrybutu follow dla wyszukiwarek
  • w tekście możesz wspomnieć o sugerowanych produktach, które są związane z tematem
  • na końcu artykułu musi znajdować się jeden przycisk wezwania do działania lub kilka takich przycisków w artykule

Zanim wyślesz konspekt, sprawdź, czy:

  • tytuł jest chwytliwy i zawiera słowa kluczowe
  • tytuł lub tag h1 SEO znajduje się tylko raz w artykule i zawiera najważniejsze słowa kluczowe
  • istnieje kilka podtytułów jako tagi h2 i zawierają inne ważne słowa kluczowe, a zawartość w nich jest równomiernie rozłożona
  • URL jest krótki i zawiera słowa kluczowe
  • wybrana jest kategoria i 1 lub więcej tagów
  • wyróżniony obraz jest ustawiony i wyświetla się poprawnie
  • Tytuł SEO ma maksymalnie 55 znaków i zawiera słowa kluczowe
  • meta opis ma do 155 znaków i jest chwytliwy
  • zdjęcie ma rozmiar do 100kb, zawiera znacznik Alt, odpowiednią nazwę pliku i można z niego swobodnie korzystać (licencja)
  • wstawionych jest kilka linków przychodzących i wychodzących powiązanych z artykułem
  • w artykule nie ma błędów gramatycznych!
  • masz gotowe BIO i nie możesz się doczekać, aż post pojawi się na naszej stronie 🙂
Powiązane artykuły
Would you like to improve your knowledge about customer service? Check out our extensive guides, tips & tricks inside LiveAgent academy.

Akademia LiveAgent

Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!

LiveAgent provides a large number of integrations in the form of plugins. Check out all the available integration solutions right now.

Integracje

Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!

LiveAgent pomaga poprawić obsługę klienta w różnego rodzaju biznesach. Zapoznaj się z historią sukcesu naszych klientów od FrëschKëscht i zdecyduj sam.

FrëschKëscht

FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!

Streamline your workflow and complete any task efficiently. Choose from a variety of checklists and start improving immediately.

Listy kontrolne

Odkryj szczegółowe listy kontrolne LiveAgent, które ułatwią SEO, marketing, HR i pracę zdalną. Zorganizuj zadania i osiągaj cele!"

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x