Obecnie akceptujemy posty gościnne, ale pamiętaj, że jesteśmy bardzo wybredni, jeśli chodzi o ich jakość. Ponieważ stawiamy na jakość, a nie na ilość, raczej nie będziemy publikować przeciętnych treści, które można gdziekolwiek znaleźć w Internecie. Wszystkie dodatkowe informacje znajdziesz poniżej.
Główne zasady:
- wyślij nam 3-5 pomysłów na tematy związane z obsługą klienta, czatem na żywo lub oprogramowaniem pomocy technicznej. Nie akceptujemy nieistotnych tematów spoza naszej branży.
- celem postu gościnnego jest nie tylko ekspozycja i link. Spróbuj też skupić się na wygenerowaniu ruchu organicznego poprzez zbadanie potencjalnych słów kluczowych o niskiej konkurencji z przyzwoitą liczbą wyszukiwań
- wybierz temat(y), o których masz największą wiedzę. Jeśli potrzebujesz pomocy w ich wyborze lub wyszukiwaniu docelowych zapytań, skontaktuj się z nami, a chętnie Ci pomożemy.
- po wybraniu tematu, głównego słowa kluczowego i fraz dodatkowych, utwórz schemat swojego posta, który będzie zgodny ze wszystkim, co napisano poniżej (będzie zawierać metatagi, tagi H2, zdjęcia, innego rodzaju multimedia itp.)
- po zatwierdzeniu konspektu ustalimy termin i datę publikacji oraz inne szczegóły
- gdy artykuł jest gotowy, wyślij nam e-mail z dołączonym BIO i wyślij je na adres matej (at) liveagent.com
Sprawdź, czy:
- LiveAgent jest zawsze napisane razem
- Twój tekst ma co najmniej 2000 słów, najlepiej więcej
- zawartość jest zoptymalizowana pod kątem określonych słów kluczowych i zawiera słowo kluczowe LSI, sprawdź je tutaj i umieść główne słowo kluczowe: http://lsigraph.com/
- tytuł jest jasny i dobrze opisuje temat, rozważ użycie nawiasów [] i ()
- tytuł przekonuje ludzi do kliknięcia
- piszesz przystępnym językiem
- użyte są krótkie zdania i akapity
- po tytule wstawiony jest krótki opis artykułu
- artykuł jest podzielony na kilka tytułów i podtytułów, które pomogą czytelnikowi zorientować się w tym konkretnym artykule
- artykuły znajdują się w akapitach (równo rozdzielonych), aby były bardziej czytelne
- w artykule jest więcej niż 5 zdjęć, najlepiej własnych, zrzuty ekranu ze strzałkami są też w porządku
- udało Ci się dodać filmy/prezentacje/infografiki/gify – są zawsze mile widziane
- użyte są różne treści – dyskusje, cytaty, tweety, tabele, wykresy
- użyte są różne opcje formatowania: pogrubiony tekst, wypunktowanie, numerowany tekst
- w dłuższych artykułach zastosowany jest spis treści lub tzw. linkowanie do artykułu
- tekst oddzielony jest spacją, aby był czytelny
- w tekście znajdują się linki zewnętrzne (do autorytatywnych/tematycznie podobnych stron internetowych) i najlepiej do nowych treści z różnych źródeł. Wykorzystaj http://pagerank.jklir.net/ + Alexa.com i sprawdź autorytet stron internetowych + ruch lub podobne narzędzia (2-5 linków)
- jeśli to możliwe i istotne, zawarty jest link do PostAffiliatePro, QualityUnit lub wspomnienie naszej marki (LiveAgent)
- w tekście znajdują się linki do własnych stron internetowych (2-5 stron)
- w tekście użyte są wskazówki, statystyki lub inne ciekawe fakty
- listy działają dobrze (np. 10 wskazówek dotyczących ćwiczeń)
- teksty linków (zwane kotwicami) zawierają odpowiednie i różne słowa kluczowe i składają się z ponad 2 słów
- linki, które są płatne/promocyjne, nie mają atrybutu follow dla wyszukiwarek
- w tekście możesz wspomnieć o sugerowanych produktach, które są związane z tematem
- na końcu artykułu musi znajdować się jeden przycisk wezwania do działania lub kilka takich przycisków w artykule
Zanim wyślesz konspekt, sprawdź, czy:
- tytuł jest chwytliwy i zawiera słowa kluczowe
- tytuł lub tag h1 SEO znajduje się tylko raz w artykule i zawiera najważniejsze słowa kluczowe
- istnieje kilka podtytułów jako tagi h2 i zawierają inne ważne słowa kluczowe, a zawartość w nich jest równomiernie rozłożona
- URL jest krótki i zawiera słowa kluczowe
- wybrana jest kategoria i 1 lub więcej tagów
- wyróżniony obraz jest ustawiony i wyświetla się poprawnie
- Tytuł SEO ma maksymalnie 55 znaków i zawiera słowa kluczowe
- meta opis ma do 155 znaków i jest chwytliwy
- zdjęcie ma rozmiar do 100kb, zawiera znacznik Alt, odpowiednią nazwę pliku i można z niego swobodnie korzystać (licencja)
- wstawionych jest kilka linków przychodzących i wychodzących powiązanych z artykułem
- w artykule nie ma błędów gramatycznych!
- masz gotowe BIO i nie możesz się doczekać, aż post pojawi się na naszej stronie 🙂
Powiązane artykuły
Akademia LiveAgent
Odwiedź Akademię LiveAgent, najlepsze źródło wiedzy o obsłudze klienta! Odkryj tajniki automatyzacji, poprawy doświadczeń klientów, segmentacji oraz kluczowych umiejętności miękkich. Zdobądź cenne wskazówki, jak unikać słabej obsługi i przekształcać niezadowolonych klientów w rzeczników marki. Dołącz do nas i podnieś jakość swojej obsługi klienta!
Integracje
Zwiększ wartość swojego oprogramowania pomocy technicznej dzięki integracjom LiveAgent. Oferujemy szeroką gamę integracji, wtyczek i aplikacji, które zwiększają satysfakcję klientów i upraszczają operacje biznesowe. Dowiedz się, jak łatwo połączyć numer VoIP z partnerami takimi jak CallTo365, AstraQom, GDMS i innymi, korzystając z naszych szczegółowych przewodników. Maksymalizuj efektywność swojej firmy już dziś!
FrëschKëscht
FrëschKëscht: Od szkolnego projektu do sukcesu dzięki lokalnym produktom i LiveAgent. Lepsza obsługa klienta, szybsze odpowiedzi, większa sprzedaż!
Listy kontrolne
Odkryj szczegółowe listy kontrolne LiveAgent, które ułatwią SEO, marketing, HR i pracę zdalną. Zorganizuj zadania i osiągaj cele!"