Dodaj tutaj swój tekst nagłówka

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Blok nagłówka z formularzem próbnym (z tłem)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML, klient logo za pomocą krótkiego kodu lub Jednopunktowe często zadawane pytania na schema.org.

Aby uzyskać więcej ważnych informacji, odwiedź naszą github.com.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Blok kart poziomych

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli potrzebujesz pogrubienia i kursywy, możesz to zrobić.

Blok cenowy - dwa pakiety (bez tła)

Tutaj możesz użyć standardowego tekstu (akapitu) z linkami . Jeśli chcesz użyć pogrubienia, kursywy lub list wypunktowanych i numerowanych, możesz to zrobić.

Pod tym blokiem możesz dodać przyciski za pomocą bloku HTML.

Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo
Package Name

Package Name

Quisque eget urna blandit, porta arcu in, tincidunt.

$10 /mo

Kompleksowe rozwiązanie call center dla małych firm i dużych organizacji

LiveAgent helpdesk tour

Połącz wszystkie swoje media społecznościowe w naszym oprogramowaniu do centrum obsługi klienta, aby zwiększyć produktywność agentów i zabezpieczyć dane klientów. Oprogramowanie pomocy technicznej LiveAgent integruje się z serwisami Instagram, Twitter, Facebook, Facebook Messenger i Viber.

Proactive chat invitation in LiveAgent

LiveAgent helpdesk software szczyci się najszybszym widżetemczatu na żywo na rynku. Zamień odwiedzających witrynę w klientów w ciągu kilku sekund. Osiągnąćaktywność, oferuj spersonalizowaną i kompetentną pomoc i ciesz się większym zadowoleniem klientów przy jednoczesnym generowaniu większej sprzedaży.

LiveAgent helpdesk tour

Uprość wszystkie zapytania klientów do scentralizowanego, wielokanałowego pulpitu agenta dzięki naszemu oprogramowanie do obsługi zgłoszeń. Przypisz zgłoszenia do różnych działów i agentów oraz uporządkuj każde zapytanie według tagów, priorytetu lub daty otrzymania. Zobacz drogę rozwiązywania problemów każdego klienta od początku do końca, w różnych kanałach pomocy oraz w formacie kontekstowym dzięki naszemu hybrydowemu strumieniowi zgłoszeń .

LiveAgent - What is knowledge base software?

Stwórz i stylizuj swoją własną bazę wiedzy używając naszego edytora WYSIWYG (What You See Is What You Get). Zwiększ satysfakcję klientów, udostępniając im narzędzia samopomocy, takie jak artykuły instruktażowe, często zadawane pytania lub fora społecznościowe .

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co mają wspólnego Huawei, BMW, Yamaha i O2? Zgadłeś … LiveAgent!

Wypróbuj za darmo Nie wymagamy karty kredytowej
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zZarys strony docelowej dla PPC
Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.

Grywalizacja w obsłudze klienta

Funkcje grywalizacji mogą zmotywować Twój zespół wsparcia do cięższej i rozsądniejszej pracy. Pozwól swoim agentom zdobywać odznaki i poziomy w miarę upływu czasu.

Integracje - Pabbly

Pabbly

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

Funkcje - Widzety Z Mozliwoscia Dostosowania Jezyka

Widżety z możliwością dostosowania języka

Dostosuj język czatu internetowego LiveAgent, widżetów kontaktowych lub opinii i zapewniaj wsparcie klientom mówiącym wieloma językami.

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

System zgłoszeń

Obsługuj wszystkie zapytania klientów z jednego interfejsu! Dowiedz się o systemie zgłoszeń LiveAgent i jego funkcjach.

Świetna obsługa klienta zaczyna się od lepszego oprogramowania wsparcia klienta. Poznaj korzyści płynące z korzystania z LiveAgent i zacznij używać go w 5 minut.

Zapewnij doskonałą obsługę klienta.

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie obsługi klienta, oferujące rozwiązania dla call center, system obsługi zgłoszeń i czat na żywo. Dostępne są również integracje z ponad 200 narzędziami. Zadowoleni klienci to najlepsi klienci, a LiveAgent oferuje bezpłatną migrację concierge z najpopularniejszych rozwiązań obsługi technicznej.

Przeciągnij i upuść pliki, np. obrazy, muzyka, wideo lub dokumenty do zgłoszeń dzięki funkcji LiveAgent - Załączniki. To takie proste. Przeczytaj więcej na ten temat.

Załączniki

Narzędzie self-service LiveAgent oferuje obsługę klienta w wielu językach, załączniki w artykułach i czatach, oraz łatwą integrację z innymi narzędziami. Zapewnia to zadowolenie klientów i większą produktywność zespołu.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x