Spędzasz za dużo czasu zajmując się wnioskami klientów zamiast zajmować się ważnymi sprawami? Coż, nie jesteś sam!
Zmniejszenie liczby ticketów jest wyzwaniem, jednakże, za pomocą odpowiednich narzędzi będziesz w stanie opanować chaos, przypisać zadania i być na bieżąco ze wszystkimi wnioskami napływającymi od klientów.
Automatyczne przekazywanie danych
Rejestrując się, akceptuję regulamin orazPolitykę prywatności.
Oprogramowanie pomocy technicznej może zmniejszyć liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak:
Baza wiedzy
Wtyczki mediów społecznościowych
Czat na żywo w wybranym języku
Wbudowane centrum telefoniczne
W miarę zmniejszania się liczby ticketów agenci pomocy technicznej będą mogli skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Ich system pracy będzie bardziej wydajny, a pracownicy będą bardziej produktywni.
Gdy ilość ticketów spada, Twoi agenci będą w stanie znacznie szybciej odpowiadać na przychodzące zapytania. W rezultacie będą mogli odpowiedzieć na więcej zgłoszeń niż wcześniej.
Klienci są niecierpliwi i chcą odpowiedzi na swoje pytania tak szybko, jak to możliwe. Im krótszy czas rozwiązywania zgłoszeń – tym większa satysfakcja klientów.
Gdy agenci mają do czynienia z nigdy niekończącym się cyklem przychodzących zapytań i nie widzą światełka w tunelu, są skazani na wypalenie się.
Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.
Stabilny system ticketowania LiveAgent zbiera i usprawnia wszystkie zapytania klientów z e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, Twojego centrum telefonicznego i bazy wiedzy w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której wszyscy agenci mają dostęp w tym samym czasie.
Zmniejsz ilość ticketów dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do czatu na żywo LiveAgent. Daj swoim klientom i odwiedzającym Twoją witrynę możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, używając czatu czasie rzeczywistym.
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej i telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Zbuduj złożone struktury IVR(interaktywne menu głosowe), aby odpowiednio przekierować połączenia i zmniejszyć liczbę ticketów.
Zintegruj swoje profile na mediach społecznościowych z LiveAgent. Odpowiadaj na komentarze na Facebooku i Instagramie, prywatne wiadomości w Facebook Messenger lub tweety o Twojej firmie bezpośrednio z pulpitu LiveAgent.
Zbuduj bazę wiedzy zawierającą FAQ(często zadawane pytania), fora internetowe, artykuły instruktażowe oraz skrzynkę sugestii i uwag jako część rozwiązania samoobsługowego. Bazy wiedzy zmniejszają liczbę zgłoszeń, ponieważ pozwalają klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na pytania.
Aby zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność, wykorzystaj zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe odpowiedzi lub reguły automatyzacji. Kiedy zwiększysz produktywność swoich agentów – czas rozwiązywania zgłoszeń również się poprawi, a to z kolei zmniejszy liczbę ticketów i zapytań.
Funkcja grywalizacji LiveAgent zachęca do zdrowej konkurencji między agentami, a to z kolei poprawia produktywność. Gdy Twoi agenci będą rywalizować o poziomy, odznaki i nagrody, ilość ticketów znacznie się zmniejszy, a cały proces nie będzie już wydawał się nudny i uciążliwy!
Zmniejsz liczbę ticketów, analizując, które kanały generują ich najwięcej. W razie potrzeby przydziel więcej agentów do działów które potrzebują wsparcia. LiveAgent zapewni Ci pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta, dzięki czemu możesz wypełnić lukę między oczekiwaniami a rzeczywistością.
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.
Dzięki ponad 180 funkcjom, więcej niż 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i otrzymaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.
Na co czekasz? Zacznij zmniejszać liczbę ticketów już dziś!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!
Jako pierwszy otrzymuj ekskluzywne oferty i najnowsze wiadomości o naszych produktach i usługach. Prosto do Twojej skrzynki
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa ciasteczek. Kontynuując korzystanie z naszej strony wyrażasz zgodę na używanie tych plików zgodnie z naszą polityką prywatności.