Przytłoczony? Zmniejsz liczbę ticketów dzięki LiveAgent!

Spędzasz za dużo czasu zajmując się wnioskami klientów zamiast zajmować się ważnymi sprawami? Coż, nie jesteś sam!

Zmniejszenie liczby ticketów jest wyzwaniem, jednakże, za pomocą odpowiednich narzędzi będziesz w stanie opanować chaos, przypisać zadania i być na bieżąco ze wszystkimi wnioskami napływającymi od klientów.

Optymalny wielokanałowy system obsługi klienta

Oprogramowanie pomocy technicznej przychodzi na ratunek

Oprogramowanie pomocy technicznej może zmniejszyć liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak:

Knowledge base Baza wiedzy

Zmniejsz ilość ticketów Wtyczki mediów społecznościowych

Zmniejsz ilość ticketów Czat na żywo w wybranym języku

Call center Wbudowane centrum telefoniczne

Dlaczego zmniejszenie ilości ticketów jest takie ważne?

Zwiększona produktywność

Zwiększa produktywność

W miarę zmniejszania się liczby ticketów agenci pomocy technicznej będą mogli skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Ich system pracy będzie bardziej wydajny, a pracownicy będą bardziej produktywni.

Zmniejsz czas oczekiwania

Zmniejsza czas oczekiwania

Gdy ilość ticketów spada, Twoi agenci będą w stanie znacznie szybciej odpowiadać na przychodzące zapytania. W rezultacie będą mogli odpowiedzieć na więcej zgłoszeń niż wcześniej.

Gotowy/a na przejście do LiveAgent

Poprawia satysfakcję

Klienci są niecierpliwi i chcą odpowiedzi na swoje pytania tak szybko, jak to możliwe. Im krótszy czas rozwiązywania zgłoszeń – tym większa satysfakcja klientów.

Zapobiega wypalaniu się

Zapobiega wypalaniu się

Gdy agenci mają do czynienia z nigdy niekończącym się cyklem przychodzących zapytań i nie widzą światełka w tunelu, są skazani na wypalenie się.

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

Users love us badges

Jak zmieniszyść ilość ticketów z LiveAgent

Ticketowanie e-mailowe

Stabilny system ticketowania LiveAgent zbiera i usprawnia wszystkie zapytania klientów z e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, Twojego centrum telefonicznego i bazy wiedzy w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której wszyscy agenci mają dostęp w tym samym czasie.

Czat na żywo w czasie rzeczywistym

Zmniejsz ilość ticketów dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do czatu na żywo LiveAgent. Daj swoim klientom i odwiedzającym Twoją witrynę możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, używając czatu czasie rzeczywistym.

Połączenia głosowe i wideo

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej i telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Zbuduj złożone struktury IVR(interaktywne menu głosowe), aby odpowiednio przekierować połączenia i zmniejszyć liczbę ticketów.

Kanały mediów społecznościowych

Zintegruj swoje profile na mediach społecznościowych z LiveAgent. Odpowiadaj na komentarze na Facebooku i Instagramie, prywatne wiadomości w Facebook Messenger lub tweety o Twojej firmie bezpośrednio z pulpitu LiveAgent.

Baza wiedzy

Baza wiedzy

Zbuduj bazę wiedzy zawierającą FAQ(często zadawane pytania), fora internetowe, artykuły instruktażowe oraz skrzynkę sugestii i uwag jako część rozwiązania samoobsługowego. Bazy wiedzy zmniejszają liczbę zgłoszeń, ponieważ pozwalają klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na pytania.

Bieg

Automatyzacja

Aby zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność, wykorzystaj zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe odpowiedzi lub reguły automatyzacji. Kiedy zwiększysz produktywność swoich agentów – czas rozwiązywania zgłoszeń również się poprawi, a to z kolei zmniejszy liczbę ticketów i zapytań.

Kontroler

Grywalizacja

Funkcja grywalizacji LiveAgent zachęca do zdrowej konkurencji między agentami, a to z kolei poprawia produktywność. Gdy Twoi agenci będą rywalizować o poziomy, odznaki i nagrody, ilość ticketów znacznie się zmniejszy, a cały proces nie będzie już wydawał się nudny i uciążliwy!

Report

Analityka danych

Zmniejsz liczbę ticketów, analizując, które kanały generują ich najwięcej. W razie potrzeby przydziel więcej agentów do działów które potrzebują wsparcia. LiveAgent zapewni Ci pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta, dzięki czemu możesz wypełnić lukę między oczekiwaniami a rzeczywistością.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do zmniejszania liczby ticketów?

Najczęściej przeglądany i numer 1

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.

Pełen funkcji

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180 funkcjom, więcej niż 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.

Bezpieczna obsługa klienta w chmurze

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i otrzymaj 14-dniowy bezpłatny okres próbny, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.

Na co czekasz? Zacznij zmniejszać liczbę ticketów już dziś!

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla wszystkich biznesów oraz dużych firm

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Oxford University? Dokładnie tak… LiveAgent!

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.