Przytłoczony? Zmniejsz liczbę ticketów dzięki LiveAgent!

Spędzasz za dużo czasu zajmując się zapytaniami klientów zamiast zajmować się ważnymi sprawami? Nie tylko Ty!

Zmniejszenie liczby zgłoszeń jest wyzwaniem, jednak z pomocą odpowiednich narzędzi będziesz w stanie opanować chaos, przypisać zadania i być na bieżąco ze wszystkimi zapytaniami napływającymi od klientów.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oprogramowanie pomocy technicznej przychodzi na ratunek

Oprogramowanie pomocy technicznej może zmniejszyć liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak:

Knowledge base Baza wiedzy

Wtyczki mediów społecznościowych

Czat na żywo w wybranym języku

Call center Wbudowane centrum telefoniczne

 

Dlaczego zmniejszenie liczby zgłoszeń jest takie ważne?

Increase productivity

Zwiększa produktywność

W miarę zmniejszania się liczby zgłoszeń agenci pomocy technicznej będą mogli skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Ich system pracy będzie bardziej wydajny, a pracownicy będą bardziej produktywni.

 

Decrease load times

Zmniejsza czas oczekiwania

Gdy liczba zgłoszeń spada, Twoi agenci będą w stanie znacznie szybciej odpowiadać na przychodzące zapytania. W rezultacie będą mogli odpowiedzieć na więcej zgłoszeń niż wcześniej.

 

Ready to switch to LiveAgent

Poprawia satysfakcję

Klienci są niecierpliwi i chcą odpowiedzi na swoje pytania tak szybko, jak to możliwe. Im krótszy czas rozwiązywania zgłoszeń – tym większa satysfakcja klientów.

 

Prevent burnouts

Zapobiega wypaleniu się

Gdy agenci mają do czynienia z nigdy niekończącym się cyklem przychodzących zapytań i nie widzą światełka w tunelu, są niemal skazani na wypalenie się.

 

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

 

Jak zmniejszyć liczbę zgłoszeń z LiveAgent

Zgłoszenia e-mailowe

Stabilny system obsługi zgłoszeń LiveAgent zbiera i usprawnia wszystkie zapytania klientów z e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, Twojego centrum telefonicznego i bazy wiedzy w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której wszyscy agenci mają dostęp w tym samym czasie.

 

LiveAgent: Ticketing Software Demo | Live Agent03:21Youtube video: LiveAgent: Ticketing Software Demo
Live Agent
LiveAgent Live Chat Demo | Live Agent02:16Youtube video: LiveAgent Live Chat Demo
Live Agent

Czat na żywo w czasie rzeczywistym

Zmniejsz liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do czatu na żywo LiveAgent. Daj swoim klientom i odwiedzającym Twoją witrynę możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, używając czatu w czasie rzeczywistym.

 

Połączenia głosowe i wideo

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej i telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Zbuduj złożone struktury IVR (interaktywne menu głosowe), aby odpowiednio przekierować połączenia i zmniejszyć liczbę zgłoszeń.

 

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent | Live Agent04:04Youtube video: How to Utilize your Instagram Plugin in LiveAgent
Live Agent

Kanały mediów społecznościowych

Zintegruj swoje profile na mediach społecznościowych z LiveAgent. Odpowiadaj na komentarze na Facebooku i Instagramie, prywatne wiadomości w Facebook Messenger lub tweety o Twojej firmie bezpośrednio z pulpitu LiveAgent.

 

Knowledge base - icon

Baza wiedzy

Zbuduj bazę wiedzy zawierającą FAQ (często zadawane pytania), fora internetowe, artykuły instruktażowe oraz skrzynkę sugestii i uwag jako część rozwiązania samoobsługowego. Bazy wiedzy zmniejszają liczbę zgłoszeń, ponieważ pozwalają klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na pytania.

 

Gear - icon

Automatyzacja

Aby zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność, wykorzystaj zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe odpowiedzi lub reguły automatyzacji. Kiedy zwiększysz produktywność swoich agentów – czas rozwiązywania zgłoszeń również się poprawi, a to z kolei zmniejszy liczbę zgłoszeń.

 

Controller

Grywalizacja

Funkcja grywalizacji LiveAgent zachęca do zdrowej konkurencji między agentami, a to z kolei poprawia produktywność. Gdy Twoi agenci będą rywalizować o poziomy, odznaki i nagrody, liczba zgłoszeń znacznie się zmniejszy, a cały proces nie będzie już wydawał się nudny i uciążliwy!

 

report of finished tasks

Analityka danych

Zmniejsz liczbę zgłoszeń, analizując, które kanały generują ich najwięcej. W razie potrzeby przydziel więcej agentów do działów które potrzebują wsparcia. LiveAgent zapewni Ci pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta, dzięki czemu możesz wypełnić lukę między oczekiwaniami a rzeczywistością.

 

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Co sprawia, że LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do zmniejszania liczby zgłoszeń?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

 

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180 funkcjom i ponad 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.

 

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i skorzystaj z bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.

Na co czekasz? Zacznij zmniejszać liczbę zgłoszeń już dziś!

 

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla wszystkich biznesów oraz dużych firm

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Artykuły powiązane zZmniejsz liczbę zgłoszeń
LiveAgent to najczęściej recenzowane i oceniane jako nr #1 oprogramowanie obsługi klienta, więc uważamy, że stanowi świetną alternatywę dla Zendesk. LiveAgent jest dostępny w 43 różnych językach (w niektórych częściowo) i obsługuje wielojęzyczne widgety.

Alternatywa dla Zendesk

Czat na żywo LiveAgent to szybki sposób na zamianę odwiedzających w kupujących. Jest też wielojęzyczny i oferuje wiele funkcji zastępujących Zendesk.

LiveAgent zapewnia bezpłatne oprogramowanie do obsługi zgłoszeń, które usprawnia komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej, czatu na żywo, centrum obsługi telefonicznej oraz bazy wiedzy w jednej ujednoliconej skrzynce odbiorczej.

Darmowe oprogramowanie do obsługi zgłoszeń

Darmowe oprogramowanie obsługi zgłoszeń to kluczowe narzędzie dla firmy. Umożliwia skuteczną komunikację z klientem i zwiększa satysfakcję oraz przychody.

Liveagent oferuje niezawodny system ticketowy, integrację z wieloma kanałami, ponad 175 funkcji i ponad 40 integracji. Liveagent zwiększa satysfakcję klientów i poprawia współczynniki konwersji.

Szukasz alternatywy dla Samange?

LiveAgent to kompleksowe oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, oferujące wsparcie omnichannel i tłumaczenia językowe. Jest także alternatywą dla Intercom i pomaga w budowaniu relacji z klientami. Oferta zawiera demo, które pozwala użytkownikom na zdobycie informacji nt. tego, jak osiągnąć cele biznesowe.

Podnieś zaangażowanie klientów z personalizowanym, wielokanałowym wsparciem. Zostaw Twoich klientów z pozytywnym wrażeniem za każdym razem, gdy mają do czynienia z Twoją firmą.

Zwiększ zaangażowanie z LiveAgent

Zapewnienie indywidualnych doświadczeń i przydatnych treści przyciąga klientów. Oferuj wielokanałowe wsparcie i personalizuj obsługę, migracja do LiveAgent może pomóc w tym.

Szukasz doskonałego oprogramowania pomocy technicznej dla swojej firmy z zakresu marketingu i telekomunikacji? Twoje poszukiwania dobiegły końca. Zobacz, co oferuje LiveAgent.

Oprogramowanie Helpdesk dla branży marketingowej

Daj klientom różne możliwości dotarcia do Ciebie i zapomnij o przestarzałych wiadomościach e-mail. Połącz się za pomocą LiveAgent dla liderów marketingu.

LiveAgent łączy w sobie doskonały czat na żywo, system ticketowy i automatyzację, aby zapewnić wyjątkowe wsparcie. Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent już dziś.

Zwiększ swoją sprzedaż dzięki LiveAgent!

Dostarczaj wartość klientom, zmniejsz wysiłki klientów i zapewnij szybką, spersonalizowaną obsługę. Skoncentruj się na klientach, aby zwiększyć sprzedaż. Skorzystaj z narzędzi takich jak LiveAgent, aby poprawić obsługę klienta i utrzymać ich lojalność.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

×
Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo