Spędzasz za dużo czasu zajmując się zapytaniami klientów zamiast zajmować się ważnymi sprawami? Nie tylko Ty!
Zmniejszenie liczby zgłoszeń jest wyzwaniem, jednak z pomocą odpowiednich narzędzi będziesz w stanie opanować chaos, przypisać zadania i być na bieżąco ze wszystkimi zapytaniami napływającymi od klientów.
Automatyczne przekazywanie danych
Zapisując się, akceptuję Regulamin i warunki i Polityka prywatności.
Oprogramowanie pomocy technicznej może zmniejszyć liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak:
Baza wiedzy
Czat na żywo w wybranym języku
Wbudowane centrum telefoniczne
W miarę zmniejszania się liczby zgłoszeń agenci pomocy technicznej będą mogli skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Ich system pracy będzie bardziej wydajny, a pracownicy będą bardziej produktywni.
Gdy liczba zgłoszeń spada, Twoi agenci będą w stanie znacznie szybciej odpowiadać na przychodzące zapytania. W rezultacie będą mogli odpowiedzieć na więcej zgłoszeń niż wcześniej.
Klienci są niecierpliwi i chcą odpowiedzi na swoje pytania tak szybko, jak to możliwe. Im krótszy czas rozwiązywania zgłoszeń – tym większa satysfakcja klientów.
Gdy agenci mają do czynienia z nigdy niekończącym się cyklem przychodzących zapytań i nie widzą światełka w tunelu, są niemal skazani na wypalenie się.
Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.
Stabilny system obsługi zgłoszeń LiveAgent zbiera i usprawnia wszystkie zapytania klientów z e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, Twojego centrum telefonicznego i bazy wiedzy w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której wszyscy agenci mają dostęp w tym samym czasie.
Zmniejsz liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do czatu na żywo LiveAgent. Daj swoim klientom i odwiedzającym Twoją witrynę możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, używając czatu w czasie rzeczywistym.
Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej i telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Zbuduj złożone struktury IVR (interaktywne menu głosowe), aby odpowiednio przekierować połączenia i zmniejszyć liczbę zgłoszeń.
Zintegruj swoje profile na mediach społecznościowych z LiveAgent. Odpowiadaj na komentarze na Facebooku i Instagramie, prywatne wiadomości w Facebook Messenger lub tweety o Twojej firmie bezpośrednio z pulpitu LiveAgent.
Zbuduj bazę wiedzy zawierającą FAQ (często zadawane pytania), fora internetowe, artykuły instruktażowe oraz skrzynkę sugestii i uwag jako część rozwiązania samoobsługowego. Bazy wiedzy zmniejszają liczbę zgłoszeń, ponieważ pozwalają klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na pytania.
Aby zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność, wykorzystaj zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe odpowiedzi lub reguły automatyzacji. Kiedy zwiększysz produktywność swoich agentów – czas rozwiązywania zgłoszeń również się poprawi, a to z kolei zmniejszy liczbę zgłoszeń.
Funkcja grywalizacji LiveAgent zachęca do zdrowej konkurencji między agentami, a to z kolei poprawia produktywność. Gdy Twoi agenci będą rywalizować o poziomy, odznaki i nagrody, liczba zgłoszeń znacznie się zmniejszy, a cały proces nie będzie już wydawał się nudny i uciążliwy!
Zmniejsz liczbę zgłoszeń, analizując, które kanały generują ich najwięcej. W razie potrzeby przydziel więcej agentów do działów które potrzebują wsparcia. LiveAgent zapewni Ci pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta, dzięki czemu możesz wypełnić lukę między oczekiwaniami a rzeczywistością.
„Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert
Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik
„Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron
„My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam
„Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad
„Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga
„Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal
„Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison
LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.
Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.
Dzięki ponad 180 funkcjom i ponad 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.
W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.
Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i skorzystaj z bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.
Na co czekasz? Zacznij zmniejszać liczbę zgłoszeń już dziś!
Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!
Cieszymy się, z Twojej niedawnej rejestracji w LiveAgent.
Zaraz po zainstalowaniu konta, wyślemy na Twój adres e-mail wiadomość z danymi do logowania.
Aby uzyskać dostęp do swojego konta bezpośrednio stąd, nie zamykaj tego okna.
Po zakończeniu procesu, wyślemy Ci e-mailem dane do logowania.
Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.
Jesteśmy dostępni w wielu terminach