Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Przytłoczony? Zmniejsz liczbę ticketów dzięki LiveAgent!

Spędzasz za dużo czasu zajmując się zapytaniami klientów zamiast zajmować się ważnymi sprawami? Nie tylko Ty!

Zmniejszenie liczby zgłoszeń jest wyzwaniem, jednak z pomocą odpowiednich narzędzi będziesz w stanie opanować chaos, przypisać zadania i być na bieżąco ze wszystkimi zapytaniami napływającymi od klientów.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Ultimate omni-channel help desk software experience

Oprogramowanie pomocy technicznej przychodzi na ratunek

Oprogramowanie pomocy technicznej może zmniejszyć liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanym funkcjom, takim jak:

Knowledge base Baza wiedzy

Zmniejsz liczbę zgłoszeń Wtyczki mediów społecznościowych

Zmniejsz liczbę zgłoszeń Czat na żywo w wybranym języku

Call center Wbudowane centrum telefoniczne

 

Dlaczego zmniejszenie liczby zgłoszeń jest takie ważne?

Increase productivity

Zwiększa produktywność

W miarę zmniejszania się liczby zgłoszeń agenci pomocy technicznej będą mogli skupić się na bardziej złożonych zadaniach. Ich system pracy będzie bardziej wydajny, a pracownicy będą bardziej produktywni.

 

Decrease load times

Zmniejsza czas oczekiwania

Gdy liczba zgłoszeń spada, Twoi agenci będą w stanie znacznie szybciej odpowiadać na przychodzące zapytania. W rezultacie będą mogli odpowiedzieć na więcej zgłoszeń niż wcześniej.

 

Ready to switch to LiveAgent

Poprawia satysfakcję

Klienci są niecierpliwi i chcą odpowiedzi na swoje pytania tak szybko, jak to możliwe. Im krótszy czas rozwiązywania zgłoszeń – tym większa satysfakcja klientów.

 

Prevent burnouts

Zapobiega wypaleniu się

Gdy agenci mają do czynienia z nigdy niekończącym się cyklem przychodzących zapytań i nie widzą światełka w tunelu, są niemal skazani na wypalenie się.

 

Najlepszy klient to zadowolony klient

Oferujemy usługi bezpiecznej migracji z większości popularnych platform dla pomocy technicznej.

 

badges

Jak zmniejszyć liczbę zgłoszeń z LiveAgent

Zgłoszenia e-mailowe

Stabilny system obsługi zgłoszeń LiveAgent zbiera i usprawnia wszystkie zapytania klientów z e-maila, czatu na żywo, mediów społecznościowych, Twojego centrum telefonicznego i bazy wiedzy w jednej uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której wszyscy agenci mają dostęp w tym samym czasie.

 

Czat na żywo w czasie rzeczywistym

Zmniejsz liczbę zgłoszeń dzięki zaawansowanemu oprogramowaniu do czatu na żywo LiveAgent. Daj swoim klientom i odwiedzającym Twoją witrynę możliwość uzyskania odpowiedzi na pytania, używając czatu w czasie rzeczywistym.

 

Połączenia głosowe i wideo

Zbuduj wirtualne centrum telefoniczne jako część wielokanałowego rozwiązania pomocy technicznej. LiveAgent centralizuje rozmowy telefoniczne z Twojej witryny internetowej i telefonu stacjonarnego w jednym miejscu. Zbuduj złożone struktury IVR (interaktywne menu głosowe), aby odpowiednio przekierować połączenia i zmniejszyć liczbę zgłoszeń.

 

Kanały mediów społecznościowych

Zintegruj swoje profile na mediach społecznościowych z LiveAgent. Odpowiadaj na komentarze na Facebooku i Instagramie, prywatne wiadomości w Facebook Messenger lub tweety o Twojej firmie bezpośrednio z pulpitu LiveAgent.

 

Knowledge base

Baza wiedzy

Zbuduj bazę wiedzy zawierającą FAQ (często zadawane pytania), fora internetowe, artykuły instruktażowe oraz skrzynkę sugestii i uwag jako część rozwiązania samoobsługowego. Bazy wiedzy zmniejszają liczbę zgłoszeń, ponieważ pozwalają klientom samodzielnie znaleźć odpowiedzi na pytania.

 

Gear

Automatyzacja

Aby zaoszczędzić czas i zwiększyć wydajność, wykorzystaj zaawansowane funkcje automatyzacji, takie jak gotowe odpowiedzi lub reguły automatyzacji. Kiedy zwiększysz produktywność swoich agentów – czas rozwiązywania zgłoszeń również się poprawi, a to z kolei zmniejszy liczbę zgłoszeń.

 

Controller

Grywalizacja

Funkcja grywalizacji LiveAgent zachęca do zdrowej konkurencji między agentami, a to z kolei poprawia produktywność. Gdy Twoi agenci będą rywalizować o poziomy, odznaki i nagrody, liczba zgłoszeń znacznie się zmniejszy, a cały proces nie będzie już wydawał się nudny i uciążliwy!

 

report of finished tasks

Analityka danych

Zmniejsz liczbę zgłoszeń, analizując, które kanały generują ich najwięcej. W razie potrzeby przydziel więcej agentów do działów które potrzebują wsparcia. LiveAgent zapewni Ci pełny przegląd działań związanych z obsługą klienta, dzięki czemu możesz wypełnić lukę między oczekiwaniami a rzeczywistością.

 

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Co sprawia, że LiveAgent jest odpowiednim narzędziem do zmniejszania liczby zgłoszeń?

Most reviewed and number 1

Najczęściej recenzowane i oceniane jako numer 1

LiveAgent jest najczęściej recenzowanym i ocenionym jako numer 1 oprogramowaniem w pomocy technicznej dla małych firm w latach 2019-2020.

 

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21 000 firm z różnych branż wybrało LiveAgent ze względu na ich potrzeby obsługi klienta.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Dzięki ponad 180 funkcjom i ponad 40 integracjom oraz niekończącym się opcjom personalizacji, nasze narzedzia z łatwością dostosowują się do potrzeb Twojej firmy.

 

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, łatwy w konfiguracji i obsłudze. Zacznij korzystać z LiveAgent w ciągu kilku minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Skorzystaj z naszych profesjonalnych rozwiązań dla pomocy technicznej za stałą miesięczną opłatą, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się i skorzystaj z bezpłatnego, 14-dniowego okresu próbnego, aby uzyskać pełny dostęp do wszystkich możliwych funkcji.

Na co czekasz? Zacznij zmniejszać liczbę zgłoszeń już dziś!

 

Package Name

Ticket+czat

Idealny dla małych i średnich firm

29 /msc
Package Name

All-Inclusive

Idealny dla wszystkich biznesów oraz dużych firm

39 /msc

Będziesz w dobrych rękach!

Czy wiesz, co łączy Huawei, BMW, Yamahę i O2? LiveAgent – bingo!

 

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo