Wersja próbna

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?

Twoi agenci do spraw obsługi klienta nie mogą odpowiedzieć klientom na czas? Z oprogramowaniem pomocy technicznej LiveAgent, możesz znacznie zwiększyć szybkość swoich reakcji.

Z zaawansowanymi narzędziami i funkcjami takimi jak zautomatyzowane zasady, czat na żywo w ojczystym języku i wbudowane CRM możesz łączyć przestrzeń między usługą, którą zapewniasz, a usługą, której oczekują twoi klienci.

logo klientow forbes
logo klientow airbus
logo klientow nascar
logo klientow usc
logo esky color
slido zielone
Respond to requests quicker and faster

Jak szybka powinna być twoja reakcja?

Idealna szybkość reacji różni się w zależności od kanału i branży. Powinieneś jednak starać się odpowiedzieć klientowi jak najprędzej. Tego oczekuje przeciętny klient:

Email: 15min. – 1 godz.

Czat: 2 min. 40 sek.

Call center: 20 sek. – 5 min.

Media społecznościowe: 1 godz.

Przeciążony zbyt wieloma pytaniami?

Zwiększanie szybkości reakcji może być trudne, zwłaszcza jeśli masz dużą ilość dziennych zapytań klientów. Najlepsze rozwiązanie?

Oprogramowanie pomocy technicznej, które optymalizuje i organizuje wszystkie przychodzące prośby klientów według ważności i kanału. Zapytania z wielu kanałów (email, czat na żywo, media społecznościowe, call center) będą centralizowane w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której bezpieczny dostęp mogą mieć wszyscy członkowie twojego zespołu obsługi klienta.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Dlaczego powinieneś dążyć do zwiększania szybkości reakcji?

3 stars feedback

Większa satysfakcja klienta

66% klientów deklaruje, że najlepsze co firma może zrobić, to szanować ich czas. Zrób to poprzez szybkie odpowiadanie swoim klientom, niezależnie od użytego kanału.

Focus on retention

Zwiększa prawdopodobieństwo utrzymania klienta

Szybkie reagowanie na prośby swoich klientów pomaga ich utrzymać. Nie daj swoim klientom szansy na rozważanie usług twojej konkurencji, tylko dlatego, że jesteś zbyt wolny.

Growing trend of increased productivity

Zwiększa przychody i sprzedaż

Szybkie reakcje w realnym czasie zwiększa przychody i sprzedaż. 79% firm twierdzi, że wprowadzenie czatu na żywo skutkowało wzrostem lojalności klientów, sprzedaży i przychodów.

Improved trust and loyalty of customers

Umacnia zaufanie i lojalność

Odpowiadanie na problemy i zapytania klienta umacnia jego zaufanie i lojalność, co skutuje ponownymi zakupami i satysfakcją.

Lightning fast responses

Idealne narzędzie dla zwiększenia szybkości odpowiedzi

Podążaj drogą rozwiązania problemu twojego klienta podróżując przez różne kanały, jednocześnie pozostając w jednej hybrydowej grupie kuponów.

Zaoszczędź swoim pracownikom do 15 godzin pracy tygodniowo poprzez wykluczenie wymogu szukania danych klienta i historii rozmowy.

Zamień odwiedzających stronę na klientów w kilka sekund

LiveAgent szczyci się najszybszym czatem na rynku. Czatuj ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, wykorzystaj formy pre-czatu, formy offline, widok pisania na żywo i więcej.

Z LiveAgent, zwiększanie szybkości reakcji jest proste.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nigdy więcej przełączania aplikacji

Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instragrama, czy Vibera będą automatycznie zamieniane na kupony i przekierowywane do twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Zwiększanie szybkości reakcji? Bułka z masłem!

Peter Komornik

LiveAgent łączy znakomity czat na żywo, biletowanie i automatyzację, która umożliwia namzapewnianie wyjątowego wsparcia naszym klientom.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Więcej narzędzi, które zwiększają czas reakcji

Gear

Zautomatyzowane zasady

Automatycznie kierowane kupony do odpowiednich agentów i działów. Wykorzystaj określone odpowiedzi, zasady czasowe i zasad umów o poziomie świadczenia usług.

Manager

Wbudowane oprogramowanie CRM

Miej dostęp i edytuj wszystkie informacje o kliencie jednym kliknięciem, a wszystko podczas odpowiadania na zapytania klienta w czasie rzeczywistym.

Call center

Czaty wewnętrzne, połączenia

Zablokowany? Zadzwoń albo rozmawiaj ze swoimi kolegami poprzez LiveAgent. Nie ma potrzeby używania zewnętrznych aplikacji.

Integrations pricing

40+ integracji

LiveAgent integruje z ponad 40 innymi aplikacjami takimi jak Braintree, Shopify, czy Mailchimp, wykluczając potrzebę przełączania między różnymi kontami.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

  • „Jest tak bogaty w funkcje i pobił moją 5-letnią subskrypcję Zendesk. To bardzo duża wartość dla mnie jako właściciela małej firmy”. Albert

  • Po raz pierwszy wypróbowałem Zendesk, ale po godzinach konfiguracji i zrozumienia modelu cenowego zdałem sobie sprawę, że to nie dla mnie. Zamiast tego zacząłem używać LiveAgent i muszę powiedzieć, że do tej pory jestem bardzo zadowolony. System dostał dokładnie taką ilość konfiguracji jaką chcę i nie znalazłem jeszcze czegoś, czego nie da się zrobić. Samo wsparcie jest świetne i zwykle odpowiada na pytania w ciągu kilku minut”. Erik

  • „Przenieśliśmy się do LiveAgent z ZenDesk… i nie wrócimy… To niesamowicie przystępna cena i zawsze pomocny zespół wsparcia, który pomaga nam 24×7. Po drugie, zaawansowany poziom automatyzacji, który dosłownie zastąpił naszą potrzebę Zapier, ponieważ istnieje duża liczba integracji. Dodatkowo udostępniają tak wiele aliasów e-mail, aby zbyt łatwo się z nimi połączyć”. Aaron

  • „My i nasi klienci ciągle mieliśmy problemy z ZenDesk, ale po zapoznaniu się z różnymi opcjami, wybraliśmy LiveAgent na podstawie opinii użytkowników i jego ceny”. Adam

  • „Korzystałem z ZenDesk przez lata i byłem zmęczony tymi „zgłoszeniowymi” e-mailami i że nie mogę załączać plików do moich e-maili, tylko wysyłać linki. Co lubię w LiveAgent: wysyła e-maile (nie zgłoszenia), mogę dołączać pliki, organizuje przepływ wiadomości e-mail łatwiej niż w ZenDesk, mogę czatować i zarządzać wiadomościami e-mail z tego samego okna. Ponadto LiveAgent obsługuje arkusze kalkulacyjne w swoich wiadomościach e-mail i ma świetny zespół wsparcia.” Vlad

  • „Przeszliśmy na ten system po wielu latach korzystania z ZenDesk. Funkcjonalność jest niesamowita: formularze kontaktowe, czat na żywo, bazy danych, integracja z sieciami społecznościowymi – wszystko w jednej usłudze, a wszystkie te moduły są dobrze przemyślane i kompetentnie ze sobą współdziałają. Podobało mi się, że usługa działa stabilnie nawet na platformach mobilnych (po ZenDesku to dla nas ogromny plus).” Olga

  • „Próbowałem różnych rozwiązań, w tym Zendesk, Freshdesk i innych. Potem znalazłem LiveAgent. Świetne narzędzie, dobry stosunek jakości do ceny, łatwość obsługi, świetne wsparcie i pomoc we wdrożeniu. A teraz, po kilku latach użytkowania, wciąż jest to najlepszy wybór dla narzędzie wsparcia, które mogliśmy zrobić.” Michal

  • „Korzystałem z wielu innych systemów pomocy technicznej, takich jak LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itp. LiveAgent pokonał je pod każdym względem ze względu na ceny, funkcje, obsługę klienta i funkcje mobilne”. Harrison

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

Most reviewed and number 1

Najczęściej przeglądany i oceniany jako #1

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych przedsiębiorstw w 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21,000 przedsiębiorstw z różnych branż wybrało LiveAgent dla potrzeb swoich klientów.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami i nieograniczonym dostosowywaniem, narzędzie łatwo adaptuje się do wymagań twojego przedsiębiorstwa.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, prosty w zainstalowaniu i użytkowaniu. Zacznij z LiveAgent w kilka minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Uzyskaj naszą profesjonalną pomoc techniczną za ustaloną miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy darmowy okres próbny, aby uzysać pełen dostęp do wszystkich możlwych narzędzi.

Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Kupon+czat

Idealny dla małych i średnich przedsiębiorstw

29 /mo
Nazwa pakietu

All-Inclusive

Idealny dla przedsiębiorstw wszelkich rozmiarów i wielkich korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×

Umów się na indywidualną rozmowę i zobacz, jakie korzyści LiveAgent może przynieść Twojej firmie.

Jesteśmy dostępni w wielu terminach

Umów się na demo