Chcesz zwięszyść szybkość reakcji?

Twoi agenci do spraw obsługi klienta nie mogą odpowiedzieć klientom na czas? Z oprogramowaniem pomocy technicznej LiveAgent, możesz znacznie zwiększyć szybkość swoich reakcji.

Z zaawansowanymi narzędziami i funkcjami takimi jak zautomatyzowane zasady, czat na żywo w ojczystym języku i wbudowane CRM możesz łączyć przestrzeń między usługą, którą zapewniasz, a usługą, której oczekują twoi klienci.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Woman responding to text while walking

Jak szybka powinna być twoja reakcja?

Idealna szybkość reacji różni się w zależności od kanału i branży. Powinieneś jednak starać się odpowiedzieć klientowi jak najprędzej. Tego oczekuje przeciętny klient:

Email: 15min. – 1 godz.

Czat: 2 min. 40 sek.

Call center: 20 sek. – 5 min.

Media społecznościowe: 1 godz.

Przeciążony zbyt wieloma pytaniami?

Zwiększanie szybkości reakcji może być trudne, zwłaszcza jeśli masz dużą ilość dziennych zapytań klientów. Najlepsze rozwiązanie?

Oprogramowanie pomocy technicznej, które optymalizuje i organizuje wszystkie przychodzące prośby klientów według ważności i kanału. Zapytania z wielu kanałów (email, czat na żywo, media społecznościowe, call center) będą centralizowane w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej, do której bezpieczny dostęp mogą mieć wszyscy członkowie twojego zespołu obsługi klienta.

Handle many requests at the same time with LiveAgent

Dlaczego powinieneś dążyć do zwiększania szybkości reakcji?

3 stars feedback

Większa satysfakcja klienta

66% klientów deklaruje, że najlepsze co firma może zrobić, to szanować ich czas. Zrób to poprzez szybkie odpowiadanie swoim klientom, niezależnie od użytego kanału.

Focus on retention

Zwiększa prawdopodobieństwo utrzymania klienta

Szybkie reagowanie na prośby swoich klientów pomaga ich utrzymać. Nie daj swoim klientom szansy na rozważanie usług twojej konkurencji, tylko dlatego, że jesteś zbyt wolny.

Growing trend of increased productivity

Zwiększa przychody i sprzedaż

Szybkie reakcje w realnym czasie zwiększa przychody i sprzedaż. 79% firm twierdzi, że wprowadzenie czatu na żywo skutkowało wzrostem lojalności klientów, sprzedaży i przychodów.

Improved trust and loyalty of customers

Umacnia zaufanie i lojalność

Odpowiadanie na problemy i zapytania klienta umacnia jego zaufanie i lojalność, co skutuje ponownymi zakupami i satysfakcją.

Lightning fast responses

Idealne narzędzie dla zwiększenia szybkości odpowiedzi

Podążaj drogą rozwiązania problemu twojego klienta podróżując przez różne kanały, jednocześnie pozostając w jednej hybrydowej grupie kuponów.

Zaoszczędź swoim pracownikom do 15 godzin pracy tygodniowo poprzez wykluczenie wymogu szukania danych klienta i historii rozmowy.

Zamień odwiedzających stronę na klientów w kilka sekund

LiveAgent szczyci się najszybszym czatem na rynku. Czatuj ze swoimi klientami w czasie rzeczywistym, wykorzystaj formy pre-czatu, formy offline, widok pisania na żywo i więcej.

Z LiveAgent, zwiększanie szybkości reakcji jest proste.

Use proactive chat invitations to convert visitors into customers
Ultimate omni-channel help desk software experience

Nigdy więcej przełączania aplikacji

Wszystkie wzmianki, komentarze i wiadomości z Facebooka, Messengera, Twittera, Instragrama, czy Vibera będą automatycznie zamieniane na kupony i przekierowywane do twojej uniwersalnej skrzynki odbiorczej.

Zwiększanie szybkości reakcji? Bułka z masłem!

Peter Komornik

LiveAgent łączy znakomity czat na żywo, biletowanie i automatyzację, która umożliwia namzapewnianie wyjątowego wsparcia naszym klientom.

black Slido logo

Więcej narzędzi, które zwiększają czas reakcji

Gear - icon

Zautomatyzowane zasady

Automatycznie kierowane kupony do odpowiednich agentów i działów. Wykorzystaj określone odpowiedzi, zasady czasowe i zasad umów o poziomie świadczenia usług.

Manager - icon

Wbudowane oprogramowanie CRM

Miej dostęp i edytuj wszystkie informacje o kliencie jednym kliknięciem, a wszystko podczas odpowiadania na zapytania klienta w czasie rzeczywistym.

Call center - icon

Czaty wewnętrzne, połączenia

Zablokowany? Zadzwoń albo rozmawiaj ze swoimi kolegami poprzez LiveAgent. Nie ma potrzeby używania zewnętrznych aplikacji.

Integrations pricing-icon

40+ integracji

LiveAgent integruje z ponad 40 innymi aplikacjami takimi jak Braintree, Shopify, czy Mailchimp, wykluczając potrzebę przełączania między różnymi kontami.

Powody, dla których firmy przechodzą do LiveAgent

Co sprawia, że nasze oprogramowanie pomocy technicznej jest właściwym wyborem?

Most reviewed and number 1

Najczęściej przeglądany i oceniany jako #1

LiveAgent jest najczęściej przeglądanym i ocenianym jako #1 oprogramowaniem pomocy technicznej dla małych przedsiębiorstw w 2020 roku.

Preferred by 21k businesses

Wybrany przez 21 tysięcy firm

Ponad 21,000 przedsiębiorstw z różnych branż wybrało LiveAgent dla potrzeb swoich klientów.

Packed with features

Zawiera ponad 180 funkcji

Z ponad 180 funkcjami, ponad 40 integracjami i nieograniczonym dostosowywaniem, narzędzie łatwo adaptuje się do wymagań twojego przedsiębiorstwa.

Cloud based and secure help desk

Bezpieczny i oparty na chmurze

W pełni oparty na chmurze, bezpieczny, prosty w zainstalowaniu i użytkowaniu. Zacznij z LiveAgent w kilka minut.

Przejrzyste i przystępne ceny

Uzyskaj naszą profesjonalną pomoc techniczną za ustaloną miesięczną cenę, bez ukrytych opłat i długoterminowych zobowiązań. Zarejestruj się na 14-dniowy darmowy okres próbny, aby uzysać pełen dostęp do wszystkich możlwych narzędzi.

Na co czekasz? Zacznij zwiększać szybkość reakcji już dziś!

Package Name

Kupon+czat

Idealny dla małych i średnich przedsiębiorstw

29 /mo
Nazwa pakietu

All-Inclusive

Idealny dla przedsiębiorstw wszelkich rozmiarów i wielkich korporacji

39 /miesiąc

Będziesz w dobrych rękach!

Wiesz co Huawei, BMW, Yamaha, O2 i Uniwersytet Oksfordzki mają ze sobą wspólnego? Dobrze zgadłeś… LiveAgent!

Wypróbuj teraz za darmo Karta kredytowa nie jest wymagana
G2 Crowd
Trustpilot
GetApp
Artykuły powiązane zZwiększ szybkość reakcji
Plany LiveAgent rozpoczynają się od 9$ za agenta miesięcznie. Twórz niestandardowe domeny, mailowy system zgłoszeń, formularze kontaktowe, automatyzację, SLA, API, fora i bazę wiedzy, aplikacje iOS oraz Android – to wszystko jest częścią kompleksowego systemu obsługi zgłoszeń. Wszystkie funkcje są dostępne za 69$ za agenta miesięcznie.

Cennik LiveAgent

Funkcje LiveAgent obejmują podział klientów, gotowe wiadomości, udostępnianie plików, monitorowanie zachowań klientów, oceny agentów oraz raportowanie wyników i analityki obsługi klienta.

Przeprowadź migrację z osTicket do LiveAgent przy wsparciu naszego zespołu i uzyskaj dostęp do wielokanałowego rozwiązania zgłoszeniowego.

Migracja osTicket - LiveAgent

Migracja systemu obsługi klienta do LiveAgent zapewnia lepsze doświadczenia klientów, obsługę wielokanałową i oszczędność czasu oraz pieniędzy. LiveAgent oferuje bogaty pakiet funkcji w przystępnej cenie, co przekłada się na zadowolenie klientów i wyższą konwersję.

Pętla pocztowa to niechciana reakcja łańcuchowa, która może wystąpić podczas komunikacji pocztowej. Mail loop to automatyczne potwierdzanie wiadomości e-mail

Pętla poczty e-mail

Pętle mailowe szkodzą efektywności komunikacji firmy poprzez marnowanie zasobów, nadmierną ilość poczty i wysyłanie raportów NDR. LiveAgent oferuje rozwiązania techniczne i szablony e-mail, aby uniknąć problemów z pętlami pocztowymi.

Zastanawiasz się nad wyborem LiveAgent? Podaj swoje dane i rozpocznij bezpłatny okres próbny, bez żadnych zobowiązań – nie wymagamy danych karty kredytowej.

Rozpocznij swój darmowy okres próbny już dziś

LiveAgent oferuje rozwiązania zarówno dla przemysłu jak i biznesu, wraz z kompleksowym wsparciem, przenoszeniem danych i stałym dostępem do statusu systemu. Firma stawia na partnerów VoIP i program lojalnościowy, a także prowadzi blog oraz szkolenia. LiveAgent gwarantuje zadowolenie i otrzymała wiele nagród oraz certyfikatów. Jego użytkownicy pozytywnie wypowiadają się o jego funkcjonalności i integracjach, a firma dba o bezpieczeństwo i prywatność.

Oprogramowanie contact center od LiveAgent organizuje interakcje z klientami z różnych kanałów w jednej, uniwersalnej skrzynce odbiorczej.

Oprogramowanie Contact Center

Platforma LiveAgent oferuje kompleksowe rozwiązania dla różnych branż i biznesów, zapewniając wsparcie, przenoszenie danych, status systemu i dziennik zmian. Firma oferuje również program lojalnościowy, newsletter oraz bezpieczeństwo danych. Dodatkowo, LiveAgent umożliwia obsługę klienta przez różne kanały komunikacji, co przyczynia się do zwiększenia produktywności zespołu obsługi klienta.

Obsługa wyłącznie poczty e-mail to technika stosowana przez niektóre firmy. Jedynym sposobem, w jaki ich klienci mogą się z nimi skontaktować, jest e-mail, nie istnieje żadna inna platforma.

Wsparcie tylko przez e-mail

LiveAgent to rozbudowane oprogramowanie do obsługi klienta online, oferujące wsparcie wielojęzyczne i narzędzia analizy. Integruje się z WhatsAppem, oferuje szybką komunikację z klientami i zapewnia wiele kanałów komunikacji, w tym czat, połączenia głosowe, rozmowy wideo i formularz kontaktowy. Integracja z Twitterem oferuje rozwiązanie o przystępnych cenach.

Nasza strona używa plików cookie. Kontynuując korzystanie z niej, zakładamy, że wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookie zgodnie z naszą polityką prywatności. polityka prywatności i plików cookies.

Start Free Trial x